Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo Sport

Ja täällä kans sama. Ei paljo naurattanu, eikä nosta Verkkokauppa.com osakkeita itsellä muissakaan hankinnoissa. Sen verra potutti. Ei ollu eka tuote joka muka menee alle sekunnissa koko tarjouserä.

Tuossahan on omat taktiikkansa. Menee kassan puolelle ja lyö sinne suoraan sen tuotenumeron. Tällä yritin, mutta ei tärpännyt. Seuraavan kerran täytyy olla kellon kanssa tarkempi.
 
Eipä tuosta oikein verkkokauppaa voi syyttää, vaikka potuttaa varmasti. Sentään heidän sivut toimivat toisinkuin monesti vastaavissa tapauksissa, eli sivut kaatuvat tuolla hetkellä ja sitten menee enemmän arpapeliksi että kenellä sattuu lataamaan sivut.
 
Sattumalta huomasin renkaiden pinnanmuutoksia ja olihan siellä enemmänkin "sulattelemista".


Pakosta kysyy, että miksi noin tarkkaan on mallinnettu rengaskuluma visuaalisesti? Onkohan luvassa enemmän muuttujia rengasfysiikoihin?
 
Viimeksi muokattu:
Onko tässä Sport versiossa enää sitä tyhmää niin sanottuja Premium ja Standard jakoa? Eli että osasta autoista puuttuu täysin se oleellisin eli ohjaamo näkymää?
 
Tarkkaa lukumäärää en tiedä, mutta Vision GT- / konseptiautoista joissakin ei ole sisäkuvakulmaa mallinnettuina sen takia, koska autobrändien visionäärit/suunnittelijat eivät ole niitä autoihin tehneet.
 
Tarkkaa lukumäärää en tiedä, mutta Vision GT- / konseptiautoista joissakin ei ole sisäkuvakulmaa mallinnettuina sen takia, koska autobrändien visionäärit/suunnittelijat eivät ole niitä autoihin tehneet.
Ah, aivan totta. Mutta silti noin muuten yhtä "Premium"-autoja nekin on, eikä mitään edellisen sukupolven - saatikka PS2-aikojen - jämiä.
 
Tuli nyt sitten Tammikuun Storen alesta ostettua tämä. Joulukuussa tuli se päivitys joka toi tuon Yksinpeli kampanjan.

Samalla tuli kokeiltua tuota uutta T300 rattia.

Lähinnä oon kokeillu eri autoja niin niissä tosiaan on eroja vaikka avaus samalla radalla.

Mitäs FFB asetuksia muut käyttää? Se kun on mulle ihan uus juttu ratissa. Joutu vähän säätänään niitä ja totesin että 1-10 asteikolla 3 on mulle se paras. 5 joka se oletuksena on löi vähän käsille.
 
Miten ihmeessä saan auki tuon nettipelin. On yhä lukossa ja olen tasolla 10. Olen ajanut yksinpeli kisoja, tehnyt autokoulu tehtäviä tasolle 16%

Pelasin viimeisemmäksi projeckt carssia 1 & 2 en oikein ikinä niihin innostunut. mutta tänään ostin playstore alesta tämän enkä ole katunut.
Onhan tämä nyt kaikin puolin mielestäni parempi ja kauniinpi kuin tuo edelliset . Olen varmaan tänä iltana pelannut enemmän tätä granturismoa kuin julkaisusta projekti auto kakkosta!
 
Miten ihmeessä saan auki tuon nettipelin. On yhä lukossa ja olen tasolla 10. Olen ajanut yksinpeli kisoja, tehnyt autokoulu tehtäviä tasolle 16%

Pelasin viimeisemmäksi projeckt carssia 1 & 2 en oikein ikinä niihin innostunut. mutta tänään ostin playstore alesta tämän enkä ole katunut.
Onhan tämä nyt kaikin puolin mielestäni parempi ja kauniinpi kuin tuo edelliset . Olen varmaan tänä iltana pelannut enemmän tätä granturismoa kuin julkaisusta projekti auto kakkosta!

Pitää katsoa ne kaksi opastus videota sieltä alimmasta valikosta, en muista nimeä.
 
Minkälaisilla asetuksilla jengi ajaa ps4:lla g29 ratilla? Helvetti kun kääntösädettä ei vissiin saa säädettyä tässä. Muuten ihan soiva peli.
 
Jos tätä ajattelee ihan puhtaasti sillä ajatuksella mihin mä Project Cars pelit oon ostanu: "Valitse auto ja aja" niin siihen tää sopii paremmin kun hyvin. :)
 
Jos tätä ajattelee ihan puhtaasti sillä ajatuksella mihin mä Project Cars pelit oon ostanu: "Valitse auto ja aja" niin siihen tää sopii paremmin kun hyvin. :)
Ei kovin hyvin sovellu tohon hommaan. Eihän kaikki autot oo heti ees käytettävissä..niitä pitää ostaa tai sit ajella,ett saa palkintoautoja;)
 
Ei kovin hyvin sovellu tohon hommaan. Eihän kaikki autot oo heti ees käytettävissä..niitä pitää ostaa tai sit ajella,ett saa palkintoautoja;)
Niin palkintoautoja saa aika ison pinon jos niitä ajokoulu haasteita ja ratahaasteita viitsii ajaa. ;)

Itse ajoin koko ajokoulun parissa päivässä läpi niin että kaikki on kultasella ;)

Aika koukuttavaa myös tuo verkkopeli tässä kolme kisaa takana 9, 9 ja 7 on ollu sijoitukset
 
Niin palkintoautoja saa aika ison pinon jos niitä ajokoulu haasteita ja ratahaasteita viitsii ajaa. ;)

Itse ajoin koko ajokoulun parissa päivässä läpi niin että kaikki on kultasella ;)

Aika koukuttavaa myös tuo verkkopeli tässä kolme kisaa takana 9, 9 ja 7 on ollu sijoitukset
Mut sun "valitse auto ja aja" ajatus ei siitä huolimatta päde tähän;)
Pcars ja assetto on siihen tarkotukseen parempia.;)
 
Miten on mahdollista että noissa 8-10 kierroksen kisoissa, joissa pitäisi käydä varikolla, niin osa porukkaa ajaa ne lävitse ilman erikoisempaa renkaiden kulumista? Eilen esim lähdin paalulta ja sain 2-3 ensimmäisen kierroksen aikana noin 3 sekunnin kaulan, mutta sitten puoleenväliin mennessä ero oli enää 0.3 sekunttia, kun oli pakko mennä varikolle. Kisan lopputulos sija 4 ja näistä 3 ensimmäistä autoa ei käynyt varikolla lainkaan, enkä nyt kovin paljoa nopeampi ollut uusilla renkaillakaan. Sen saman mitä alussa, mutta ei toisilla tuntunut vauhti juurikaan tippuvan. Mitä ne oikeen tekee? tätä tapahtunut monesti.
 
Mitä nyt noita 10 kiekan kisoja ajanut niin koskaan ei ole rengaskuluman kanssa ollut erikoisia ongelmia (vaikka olisi isot kulumamultiplyerit, niin kyllä sitä 10 kiekkaa sinnittelee ilman varikkostoppia). Suurempi ongelma on bensankulutus ja sitä säätämällähän voi päästä maaliin ilman varikkostoppeja.. Jos vain olisi ratissa napit tuolle säätövalikolle :/
 
Millä autolla esim Gr4 luokassa yleensä ajalet? Mulla Megane gr4 ja tuossa sulaa kyllä renkaat. 4-5 kierroksen jälkeen laskee kierrosajat varmaan sen 10 sekunttia noin 2 minuutin radalla.
 
Ylös Bottom