Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo Sport

Itseasiassa en ole montaakaan gr4 autoa ajanut ja pelkästään Gr3 dailyissä, en tiedä onko niissä sitten eroja. Miltä rengaskuluma näyttää sulla siinä palkissa joka indikoi kulumista. Mun mielestä siinä 50%:ssa kuluma alkaa olla suht paha ja haitata sekuntikaupalla (~2-3s, ei 10s) kierrosaikoja mutta sitä ennen ei vielä huolestuta. Yleensä tosin pitää tulla tankkaamaan varikolle, mutta todella usein mietin päässäni, että renkailla olisin kyllä sinnitellyt maaliin.
 
Käynnistin pelin ekan kerran 1.5kk kun tässä oltu kipeänä koko ajan.. Pakko hehkuttaa, kun tuli tuota VR:ää lisää kokeiltua. Vanha corvette laseilla, ai jukra:p mikä tunne ja fiilis <3

Tulisipa tähän peliin joskus kunnon vr-päivitys, tuo nyt on ihan demo-tasoa vielä, mutta kyllä maistuu !
 
Monza ja ainakin 5 ostettavaa autoa, ei paha päivitys.
Siis kaikkiaan kymmenen uutta autoa, jotka pitää ostaa Brand Centralista pelin crediiteillä.
Monzan lisäksi Lago Maggioren alueelta on jyrätty virtuaalinummea niin, että kuusi uutta rataa / ratakomboa tulee sieltä.

Eikä siinä vielä kaikki. GT League -moodiin tulee:
* Raptor Survival (Beginner, 3 kisaa)
* J-Sport Meeting (Amateur, 3 kisaa)
* La Festa Cavallino (Professional, 3 kisaa)
* GT3-luokan kestävyyskisoja myös kolme
 
willow springs iltapäivällä (pilvetön taivas siinä), lasien kanssa ja x-bow alla, kokeilkaapa, pelipenkissä vielä itse tehty bass shaker, ei kyllä enää aina muista onko siinä oikeasti vai ollaanko edelleen olohuoneessa :D
 
Pitihän se taas koittaa miltä tää tuntuu,no parempi ku ois jättänyt koittamatta:(

Ostin Toyota 2000gt 67. On todella naurettavan surkeasti toteutettu vaihteiden vaihtoajat:D Pädillä testasin..1-->2 vaihtessa ehtii keittää kahvit,2-->3 on vähän nopeampi,3-->4 taas nopeampi jne.
Ei mielenkiinto riitä koittaa ratilla ja shifterillä:(

Ainut hyvä puoli täs on online,mut se ei riitä ku kaikki muu on tosi syvältä. No,kevät ja kesä lähestyy,ni tietää mihin levyversio sopii..marjapensaiden linnunpelättimeksi:)
 
Siis kaikkiaan kymmenen uutta autoa, jotka pitää ostaa Brand Centralista pelin crediiteillä.
Monzan lisäksi Lago Maggioren alueelta on jyrätty virtuaalinummea niin, että kuusi uutta rataa / ratakomboa tulee sieltä.

Eikä siinä vielä kaikki. GT League -moodiin tulee:
* Raptor Survival (Beginner, 3 kisaa)
* J-Sport Meeting (Amateur, 3 kisaa)
* La Festa Cavallino (Professional, 3 kisaa)
* GT3-luokan kestävyyskisoja myös kolme

Tiedän että tulee 10 autoa, kyse olikin siitä kuinka moni niistä on itselle pakkohankintoja.

Nuo bonus kisat on kyl iso plussa.
 
Noista uusista autoista kaksi maksoi sen kivat 20 miljoonaa krediittiä per kiesi, kun taas loput olivat varsin sopuhintaisia.
 
Ainut hyvä puoli täs on online,mut se ei riitä ku kaikki muu on tosi syvältä. No,kevät ja kesä lähestyy,ni tietää mihin levyversio sopii..marjapensaiden linnunpelättimeksi:)
Voit aina myydä jos ei maistu. :D

Ostin tuosta nyt nuo 7 "kohtuu hintaista" autoa. Siellä se yks Mclaren maksaa sen yhen millin. Sekin jää ostamatta. Oon tainu Palkinto autona saada jokusen miljoona auton.... niin ei viiti ostaa niitä :D
 
Viimeksi muokattu:
Ostin tuosta nyt nuo 7 "kohtuu hintaista" autoa. Siellä se yks Mclaren maksaa sen yhen millin. Sekin jää ostamatta. Oon tainu Palkinto autona saada jokusen miljoona auton.... niin ei viiti ostaa niitä :D
Mulla oli melkein 4 miltsiä "tilillä", enkä ole missään vaiheessa rahaa mitenkään farmannut. Ajokorttitestit, Circuit Experiencet ja Mission Challenget vetänyt kyllä 100 prosenttiin, mutta en niitäkään täysin kultaan. Lisäksi joitain satunnaisia nettikisoja alla.
 
Mulla oli melkein 4 miltsiä "tilillä", enkä ole missään vaiheessa rahaa mitenkään farmannut. Ajokorttitestit, Circuit Experiencet ja Mission Challenget vetänyt kyllä 100 prosenttiin, mutta en niitäkään täysin kultaan. Lisäksi joitain satunnaisia nettikisoja alla.
Mulla OLI semmonen 2,7 milliä tilillä. Nyt on sitte huomattavasti vähemmän :D
 
Sama täällä, oli melkeen 3 miljoonaa mut nyt alta 2 kun osti ne halvimmat autot. Tuli myös ne pick-up kisat käytyä ajelemassa, ihan hauskaa vaikka toki liian helppoa, se ovaali kisa oli aika tylsää köröttelyä.
 
Olipa jännä kisa: Wanha LeMans Ferrari pisti GT Leaguessa kunnolla kampoihin tuossa Monzan Ferrari-kisassa. Oli oikein kunnolla ajettava LaFerrarilla eikä isoihin virheisiin ollut varaa. Tosin muut tekoälykuskit olivat älyttömiä, esim. ai:n toinen LaFerrari-kuski veteli aina ekan shikaanin miten sattuu. Johtuiko sitten siitä, että ajeli keskenään, kun taas toinen LaFerrari ai ajoi usein pakassa. Tosin sekin oli hiukan vaikeuksissa samassa kohtaa..

Tässä steroideilla kasvatettu uus härkäni (800+ hp), jonka käskytys Monzassa on nyt videolla:
 
Loistavaa kun tuli lisää kisoja ja autoja. Mutta. Huomasin sellaisen ärsyttävän jutun, että time trialissa on hävinnyt aiemmin ajetut ajat listalta ja aiemmin otetut valokuvat kaikki hävinnyt. Onko näin käynyt kaikilla vai mikähän tässä käynyt?
 
Miten tässä voi virittää autoja, vai voiko mitenkään...eri ostella eri osia niinkuin aiemmissa versioissa. Vai onko tuo " quick tune " ainoa mahdollisuus virittää autoa, entä mitä tekee power ratio asetus ?
 
Ylös Bottom