Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Taitaa ps4:n tehot loppua kesken jos tulee useampi auto radalle vr laseilla.Samaa toivoisin itsekin, tuo vr on nyt tuollainen demo-kokeilu. Mutta minun mielestäni varsin vaikuttava ja onnistunut juttu. Saisi tulla noita tavallisia kisoja mukaan.
Tämä riittäisi, kun saisi edes time trialin, haamun parhaasta ajastaan, ja pääsisi ajamaan itseään vastaan. Ärsyttänyt tuo kun ei edes kierrosaikaa ota ylös.Ainakin time trialia on luvattu tai ainakin työstetään VR-puolelle, sitä odotellessa. Noi "ahtaat" prototyyppi kilpurit on minun mielestä myös metka jaella VR lasit päässä. Jotenkin se tunnelma on.. katossa siellä kopissa.
Ja taas julkistettiin seuraava pläjäys autoja
Ajattelin suosiolla jättäytyä N24:ltä pois. Monza ilman ekaa shikaania pikku-Alfalla. Ainakin välttyy ekan mutkan mayhemiltä.Pitkästä aikaa taas paluu online radoille ja eipä se karmivammin olis voinu alkaa, yökisa nordschleife radalla ja enhän minä sitä osaa yhtään saatikka sitten yöllä kun pitää mennä sen varassa mitä näkee kun ei muista radasta juuri mitään. 3 sijalta 6 putosin kisan aikana mutta olin yksi niistä harvoista joilla oli ajosiisteys vihreällä, sai siinä kyllä keskittyä täysin ajamiseen että auto pysyi rataviivojen välissä melkeen koko kisan.
Toisin päin. Fanatecin puoleltahan kaikki on ollut valmista alusta asti, mutta pd:llä on vähän kestänyt rattituen koodailemisessa."Pieni" lisä vielä, että Fanatec alkaa myös virallisesti tukemaan GT Sporttia päivityksen myötä. Fanatecin Facebook-sivulla on asiaan liittyen arvonta/kilpailu.
Mitähän ihmettä siellä oikeen lisätään/paikataan noin isolla kädellä.Tänään ilmestyi joku 24GB päivitys peliin, versio 1.16. Piti hetki ajella aamulla, mutta katsotaan ilalla tai sitten huomenna uudestaan.
Mitähän ihmettä siellä oikeen lisätään/paikataan noin isolla kädellä.
Oikeasti päivityksen piti olla todella pieni, mutta PSN:ssä on ilmeisesti nyt jonkinlainen häikkä päällä, ja pienten delta-päivitysten sijaan sieltä tuupataankin koko muutoshistoria aivan ensimmäisestä päivityksestä lähtien. Ongelma ei siis koske vain GTS:ää vaan muitakin pelejä, joille on päivitys julkaistu tänään.Mitähän ihmettä siellä oikeen lisätään/paikataan noin isolla kädellä.
Tänään ilmestyi joku 24GB päivitys peliin...