Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo Sport

Ainakin time trialia on luvattu tai ainakin työstetään VR-puolelle, sitä odotellessa. Noi "ahtaat" prototyyppi kilpurit on minun mielestä myös metka jaella VR lasit päässä. Jotenkin se tunnelma on.. katossa siellä kopissa.
Ja taas julkistettiin seuraava pläjäys autoja :)
 
Nyt sain vihdoin kaikki kampanja kisat ajeltua ja kyllä tuntui välillä ihan työltä. Vanhanaikainen systeemi missä pitää yrittää viimeiseltä sijalta yrittää nousta ykköseksi on aika puuduttavaa, isompi ongelma on kuitenkin pelin tekoäly joka näkyy varsinkin noissa endurance kisoissa.

Lyhyesti sanottuna pelin tekoäly on surkea, autot kulkee kuin kuminauhassa kokoajan kanssasi samaa kyytiä vaikka kierrosajat muuttuisi kymmenillä sekunneilla, joka kisassa on joku kuski jonka kun saat kiinni se alkaa ajaa aivan älytöntä vauhtia ja puskee ohi vaikka väkisin jarruttaen yliluonnolisen myöhään. Kuitenkin sinut ohitettuaan tämä auto ei suinkaan aja karkuun vaan jää köröttelemään eteesi ja jos onnistut ohittamaan sen sama ruljanssi alkaa alusta. Sitten jossain vaiheessa kun kierroksia on ajettu tarpeeksi alkaa jokainen auto radalla ajaa sekuntikaupalla hitaampia kierroksia ja ajamaan ulos radalta samassa kohtaa, uskomattoman huvittavaa kun joka kierroksella samassa kohtaa rataa auto ajaa päin seinää tai nurmikolle riippuen mikä kohta radasta on valittu, se on aivan sama onko se viimeinen auto tai johtoauto kun savutte peräkkäin siihen kohtaan ajautuu tekoäly pihalle.

Eli ihan oikein tekivät kuin keskittyivät online puoleen, koska muuten olisi peli ollut valtava pettymys. Yksinpeli 5/10 online 9/10
 
Samaa toivoisin itsekin, tuo vr on nyt tuollainen demo-kokeilu. Mutta minun mielestäni varsin vaikuttava ja onnistunut juttu. Saisi tulla noita tavallisia kisoja mukaan.
 
Samaa toivoisin itsekin, tuo vr on nyt tuollainen demo-kokeilu. Mutta minun mielestäni varsin vaikuttava ja onnistunut juttu. Saisi tulla noita tavallisia kisoja mukaan.
Taitaa ps4:n tehot loppua kesken jos tulee useampi auto radalle vr laseilla.

Edit: Tosin drive clubissa tais myös olla vr tuki..ei mitään hajua montako autoo siinä on radalla.
 
Viimeksi muokattu:
Ainakin time trialia on luvattu tai ainakin työstetään VR-puolelle, sitä odotellessa. Noi "ahtaat" prototyyppi kilpurit on minun mielestä myös metka jaella VR lasit päässä. Jotenkin se tunnelma on.. katossa siellä kopissa.
Ja taas julkistettiin seuraava pläjäys autoja :)
Tämä riittäisi, kun saisi edes time trialin, haamun parhaasta ajastaan, ja pääsisi ajamaan itseään vastaan. Ärsyttänyt tuo kun ei edes kierrosaikaa ota ylös.
 
Pitkästä aikaa taas paluu online radoille ja eipä se karmivammin olis voinu alkaa, yökisa nordschleife radalla ja enhän minä sitä osaa yhtään saatikka sitten yöllä kun pitää mennä sen varassa mitä näkee kun ei muista radasta juuri mitään. 3 sijalta 6 putosin kisan aikana mutta olin yksi niistä harvoista joilla oli ajosiisteys vihreällä, sai siinä kyllä keskittyä täysin ajamiseen että auto pysyi rataviivojen välissä melkeen koko kisan.
 
Pitkästä aikaa taas paluu online radoille ja eipä se karmivammin olis voinu alkaa, yökisa nordschleife radalla ja enhän minä sitä osaa yhtään saatikka sitten yöllä kun pitää mennä sen varassa mitä näkee kun ei muista radasta juuri mitään. 3 sijalta 6 putosin kisan aikana mutta olin yksi niistä harvoista joilla oli ajosiisteys vihreällä, sai siinä kyllä keskittyä täysin ajamiseen että auto pysyi rataviivojen välissä melkeen koko kisan.
Ajattelin suosiolla jättäytyä N24:ltä pois. Monza ilman ekaa shikaania pikku-Alfalla. Ainakin välttyy ekan mutkan mayhemiltä. ;)
 
Ja tärkeimpänä, time trial vr moodiin!

”Gran Turismo Sport patch 1.15 drops today, letting drivers take on time trials in #PSVR: www.play.st/2pNSADN

Plus, new cars, GT League events, Tsukuba Circuit, and Fanatec wheel support.”
 
"Pieni" lisä vielä, että Fanatec alkaa myös virallisesti tukemaan GT Sporttia päivityksen myötä. Fanatecin Facebook-sivulla on asiaan liittyen arvonta/kilpailu.
 
"Pieni" lisä vielä, että Fanatec alkaa myös virallisesti tukemaan GT Sporttia päivityksen myötä. Fanatecin Facebook-sivulla on asiaan liittyen arvonta/kilpailu.
Toisin päin. ;) Fanatecin puoleltahan kaikki on ollut valmista alusta asti, mutta pd:llä on vähän kestänyt rattituen koodailemisessa.
 
Aivan! Eikös sitä Fanatecin uusinta pystynyt jo aiemmin käyttämään G29:n profiililla? Mielenkiinnolla odottaa ensiarvosteluja tuetusta kombosta..
 
Tänään ilmestyi joku 24GB päivitys peliin, versio 1.16. Piti hetki ajella aamulla, mutta katsotaan ilalla tai sitten huomenna uudestaan.
 
Mitähän ihmettä siellä oikeen lisätään/paikataan noin isolla kädellä.
Oikeasti päivityksen piti olla todella pieni, mutta PSN:ssä on ilmeisesti nyt jonkinlainen häikkä päällä, ja pienten delta-päivitysten sijaan sieltä tuupataankin koko muutoshistoria aivan ensimmäisestä päivityksestä lähtien. Ongelma ei siis koske vain GTS:ää vaan muitakin pelejä, joille on päivitys julkaistu tänään.
 
Tänään ilmestyi joku 24GB päivitys peliin...

Kun päivityksen lataaminen alkoi ja huomasin tuon jäätävän tiedostokoon, niin hypin suunnilleen riemusta, että nyt tulee uusia kisoja ja autoja sun muuta sälää kunnolla. Mutta jumalauta, kesti ainakin 5h ladata tuo eikä saanu mitään käteen.
 
Ylös Bottom