HideoMiyamoto
Well-Known Member
En tiedä päävalikon jumittumisesta mutta peli kaatui ensimmäisen kerran sitten ekan kuukauden joten jotain nuo patchit on rikkonu. Toivottavasti ei ala toistumaan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Saman teki myös täällä.En tiedä onko muilla mutta kun pelin käynnisti päivityksen jälkeen tuli tuo uuden auton esittely mutta tuli myös 1.15 patchin uusien ominaisuuksien esittely toisen kerran ja kaikki oli taas merkitty että on uutta, autot kyllä pysyi ostettuina vaikka niissä tuo merkinta olikin. Tuskin se mitään haittaa tekee mutta oli vaan vähän outoa.
Ei ole.Onko tämä peli lokalisoitu suomeksi?
Nyrren 24h-kisaviikonlopun yhteydessä ajetaan myös GT Sportia. 30 Euroopan huippua vääntävät paremmuudesta FiA:n viralliset sarjat aloittavassa tapahtumassa.
Kunniamaininnan ansaitsee myös brittien selostajakaksikko, joka todennäköisesti tullaan kuulemaan vastaisuudessakin näissä tapahtumissa. Niin viihdyttävästi ja ammattimaisesti vetivät illan.
Tapahtumassa oli eri GT Sportin versio. On kerrottu, että rengasfysiikat olivat päivittyneet. Siksi on vaikea sanoa pelkästä videosta päätellen mitään. Toisaalta nyt oli kyseessä parhaat kuskit ja ehkä sen takia homma näytti helpolta.Oli todella mielenkiintoista seurattavaa ja jännitystä riitti viimeiseen kierrokseen asti, kuten aiemmassa Manufacturer's Cupissakin. Toivottavasti näitä tulee jatkossakin. Sinänsä olisi hauskaa joskus olla katsoja-moodissa pelin sisälläkin peruskisojen osalta.
Itse pelimekaniikasta hieman jäi ihmetyttämään, että kisan pystyi jotkut vetämään läpi ilman varikkokäyntiä ilman, että meno merkittävästi hidastui renkaiden loppumisen takia tai bensan säästelyn takia. Kisa, jossa Kaisla kävi varikolla ja voittaja ei, tämä jotenkin korostui. Tässä kisassa oli vielä muistaakseni 20-kertainen renkaiden kuluminen päällä.
Tapahtumassa oli eri GT Sportin versio. On kerrottu, että rengasfysiikat olivat päivittyneet.
En uskalla lähteä spekuloimaan nähdyn/ ei nähdyn perusteella mutta sen sanon, että nuo kilpailijat ajavat ajolinjoillaan suurella rengaskulumallakin uskomattoman paljon pidempään ja nopeammin, kuin esim. minä. Olin aikoinaan K.Kaislan tiimikaveri yhteisöajoissa back in the day.Sitten tuo ihmetyttää vielä enemmän. Tätä asiaa siis tarkastelin kierrosaikojen perusteella, Kaislan kierrosajat olivat hyviä, mutta ero tuoreiden renkaiden ja loppuun ajettujen välillä ei ollut niin iso, kuin olisi kuvitellut. Vanhoilla renkailla sai paineltua suht tasaväkisiä kierrosaikoja uusien kanssa. Kaisla vielä oli koko viikonlopun ajan nopeimpien kuskien joukossa muutoinkin etenkin kisatilanteessa, vaikka "unforced erroreita" tulikin aika ajoin.
Vähän ot,mut K.Kaisla tuntuu jotenki tutulta henkilöltä...eli taitaa olla Zkippe?En uskalla lähteä spekuloimaan nähdyn/ ei nähdyn perusteella mutta sen sanon, että nuo kilpailijat ajavat ajolinjoillaan suurella rengaskulumallakin uskomattoman paljon pidempään ja nopeammin, kuin esim. minä. Olin aikoinaan K.Kaislan tiimikaveri yhteisöajoissa back in the day.
Toivotaan, että kierrosaikatiedettä pystyy jokainen utelias tekemään uusilla fysiikoilla jo tämän kuun aikana. Sen verran on kerrottu, että uusi rengasmallinnus kasvattaa kierrosaikoja jonkin verran, mutkiin kääntymisen tuntuma paranee ja kaasulla yliohjaa herkemmin.
Vähän ot,mut K.Kaisla tuntuu jotenki tutulta henkilöltä...eli taitaa olla Zkippe?