Aksu
Well-Known Member
Sen verran on kerrottu, että uusi rengasmallinnus kasvattaa kierrosaikoja jonkin verran, mutkiin kääntymisen tuntuma paranee ja kaasulla yliohjaa herkemmin.
Onko tietoa että milloin tämä on tulossa yleiseen jakeluun?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sen verran on kerrottu, että uusi rengasmallinnus kasvattaa kierrosaikoja jonkin verran, mutkiin kääntymisen tuntuma paranee ja kaasulla yliohjaa herkemmin.
Kyllä!Vähän ot,mut K.Kaisla tuntuu jotenki tutulta henkilöltä...eli taitaa olla Zkippe?
Ei ole annettu mitään aikatauluja.Onko tietoa että milloin tämä on tulossa yleiseen jakeluun?
Kiva olisi saada jotain ajettavaa pleikalle...
Project CARS 2.
Ei. Tulee kesä-heinäkuun aikana, oli Kaz vihjannut parin viikon takaisessa N24h-eventissä.Tuliko uusi rengasmalli uusimmassa päivityksessä?
Oletko ajanut pädillä oikeaa M4:ää ilman ajoapuja LingLongit alla?Pistinpä 25e likoon ja tuli nyt uutta katsausta tehtyä että mitä on tapahtunut ajomallille padillä julkaisun jälkeen.
Ajoon toki tuttu ja turvallinen bmw m4.. en uskaltanut vakiorenkaita kokeilla että olis saanut normaali auto tuntumaa vaan laitoin sports hardit.. luistonestot ja vakaus hallinta toki nollille. ..ja voi kiesus.. edelleen ihan kuin muovirenkailla ajaisi, ei niin kauhean tehokas auto lähtee sivuluisuun 180km/h vauhdissa aika pienestä ratin käännöstä... tai sitten menee kevyessä 20-30km/h vauhdissa sivuluisuun pintakaasulla ..10-20%..ei ei ei, rengasmallilla ei ole mitään hajua realimaailmasta. Miksi tämmöistä sontaa lasketaan jakeluun??
Pädiohjaus muuten vaikutti kehittyneen, älytön vastaohjaus heittelehtimis kierre ei vaikuttanut yhtä pökäleeltä kuin aiemmin vaan auto vastasi paremmin haluamaani ajolinjaa/ kuvitelmaa siitä miten haluan ohjata.
Oletko ajanut pädillä oikeaa M4:ää ilman ajoapuja LingLongit alla?
On luvattu uusi rengasmallinnus kesä-heinäkuulle. Huomenna tulee patchi GT Sportiin, mutta se saattaa olla vain pikkubugien liiskausta.
Noin yleisesti sanoisin, että rohkeasti vaan pitävämpää kumia alle ratatestiin. SH-renkaat ovat aivan liian kovat jos verrokkina käyttäisi nykypäivän kehittyneitä ratapäivärenkaita.
Samaa auton fysiikkaa, joka yrittää malintaa tosielämää, pyöritellään sekä pädillä että ratilla GT:ssa.Pelintekijän on osattava tehdä pädiohjaus siten että auto käyttäytyy kuin ajattelen sen käyttäytyvän eikä niin miten oikea auto käyttäytyisi pädillä ajettuna
Yritän ymmärtää tämän rengas systeemin logiikkaa jota ei kai ole.. mitä järkeä olla mitään keksittyjä paskarenkaita jos ekat jotka edes jotenkin vastaa normaali auton rengasta esim pienitehoisessa mx-5 on pelissä vaikkapa race med/soft??
Kiitos! Oli aivan sama mielessä, sillä betan/demon aikana meni todella nopeasti hermot tuohon aivan hirvittävään rengas fysiikkaan. Käytännössä kakkosvaihteella paikaltaan voi vetää rinkiä 100hp tojotalla..Pistinpä 25e likoon ja tuli nyt uutta katsausta tehtyä että mitä on tapahtunut ajomallille padillä julkaisun jälkeen.
Ajoon toki tuttu ja turvallinen bmw m4.. en uskaltanut vakiorenkaita kokeilla että olis saanut normaali auto tuntumaa vaan laitoin sports hardit.. luistonestot ja vakaus hallinta toki nollille. ..ja voi kiesus.. edelleen ihan kuin muovirenkailla ajaisi, ei niin kauhean tehokas auto lähtee sivuluisuun 180km/h vauhdissa aika pienestä ratin käännöstä... tai sitten menee kevyessä 20-30km/h vauhdissa sivuluisuun pintakaasulla ..10-20%..ei ei ei, rengasmallilla ei ole mitään hajua realimaailmasta. Miksi tämmöistä sontaa lasketaan jakeluun??
Pädiohjaus muuten vaikutti kehittyneen, älytön vastaohjaus heittelehtimis kierre ei vaikuttanut yhtä pökäleeltä kuin aiemmin vaan auto vastasi paremmin haluamaani ajolinjaa/ kuvitelmaa siitä miten haluan ohjata.