Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nuo törmäilijät pitäis laittaa mustan listan servulle missä ajaisivat keskenään miten sattuu, peli vois jotenkin hoitaa tuon.
Sekin ois yksi vaihtoehto että itse pystyis laittamaan pelaajan mustalle listalle että se ei enää samaan peliin tule.
Voisko joku kertoo mist kaikesta tulee penalty ku oon saanu kahden kisan jälkeen 20sek rangaistuksen vaikka kisassa ei oo tullu mitään penalty? Johtuuko se jostain varikkostopist vai väärät renkaat vai
Et ole käyttänyt kaikkia rengasseoksia mitä pitäisi.Voisko joku kertoo mist kaikesta tulee penalty ku oon saanu kahden kisan jälkeen 20sek rangaistuksen vaikka kisassa ei oo tullu mitään penalty? Johtuuko se jostain varikkostopist vai väärät renkaat vai
Fia kisasOliko daily-, vai FIA-kisa?
Sitten se on toi Harzan vastaus, eli niissä kisoissa on ajettava ainakin yksi kierros vaaditulla rengasseoksella. Kannattaa muutenkin vilkaista ennen FIA kisaa, se kisa-info.Fia kisas
Täytyy taas vähän huokailla että vieläkään eivät ole saaneet korjattua bugia tuossa ulkokamerassa (chase view/camera). Oletuksenahan se on kuin rautakanki persiissä, seuraa 100% joustamatta autoa. (Kuka edes pelaa tuolla oletuksella??) Noh siellä on sitten säätö että tuon saa toimimaan jotakuinkin kuin muissa autopeleissä ja kuten kuuluukin eli sopivalla joustolla ja sopivalla kierron keskipisteellä.
Bugi on siis se että peli tuntuu unohtavan katsoa tuon asetuksen tilan ilmeisesti pelin käynnistyksen alussa joten se pitää sitten käydä asetuksista rämppäämässä ees taas (kas kun asetuksissa on kyllä oikeat arvot mutta ne et toimi ennenkuin ne käy muuttamassa johonkin ja sitten takaisin)
Toinen huoh on että vaikka tämä on parantunut ajansaatossa niin autot ei tunnu yhtään dynaamisilta, semmosia puutuneita pulkkia enemmänkin jotka eleettömästi kiitää tasaisella pinnalla.. (vs Forza 7 tuntuma..)
.. pitkään pelanneet autopeli-intoiliat ovat siirtyneet muualle ja tilalle on kosiskeltu enemmän massoja, jakamalla sitä ilmaiseksi PS+ jäsenille.
Oliko sulla jotakin konkreettista laittaa GTS-pelaajista, jotka ovat lopettaneet ja siirtyneet muihin nimikkeisiin?
Päinvastoin, nykytilanne maailman menossa (virus) on lisännyt hurjasti GT Sportin pelaajia:
https://www.gtplanet.net/gt-sport-experiences-50-increase-in-player-numbers/
GT Sport ei ole ollut minkäänlaisessa ilmaisjakelussa Storessa.
Kaksi viimeisintä online-kisaa uudelleenaloituksen jälkeen, enkä kokenut ollenkaan sikailua. Vertailun vuoksi. Ja arvaanpa, että ei se ruoho sen vihreämpää siellä aidan toisella puolen ole, ihmisluonteen tuntien.Onhan GT Sport jäänyt muun muassa minulla täysin paitsioon kun on löytynyt nämä simulaattori pelit.
Eikä noiden pommittajien takia jaksa käydä edes kokeilemassa millaista meno on.
Kaksi viimeisintä online-kisaa uudelleenaloituksen jälkeen, enkä kokenut ollenkaan sikailua. Vertailun vuoksi. Ja arvaanpa, että ei se ruoho sen vihreämpää siellä aidan toisella puolen ole, ihmisluonteen tuntien.