Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo Sport

Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Uusi E3 Gameplay trailer #2:
[video=youtube;HNiQC83icV8]https://www.youtube.com/watch?v=HNiQC83icV8[/video]

Siellä näkyy myös pelin omassa GR.3-luokassa (GT3) olevan ekaa kertaa nähtävissä Mustang. :p
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Paljon peukkuja kyllä tostaa uudesta Photomodista vai millä nimellä se kulkeekaan :D saas nähdä miten komeita kuvia pelaajat saa napsittua.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Paljon peukkuja kyllä tostaa uudesta Photomodista vai millä nimellä se kulkeekaan :D saas nähdä miten komeita kuvia pelaajat saa napsittua.
"Scapes", tuhannen oikean valokuvataustan moodi. Mutta siinä on kuulemma melko rajoitetut kameran liikeradat, mikä saattaa hieman aiheuttaa luomisen tuskaa.
Normaali perinteinen GT:n valokuvamode löytyy onneksi myös pelistä.

Toivottavasti Sony ei säästele lisäpaljastusten kanssa ma-ti yönä. VR-moodi kiinnostaa, mihin pystyy normiNelosella..

Uutta GT Sport gameplay-materiaalia on tulossa E3:ssa:
http://blog.us.playstation.com/2016/06/10/welcome-to-the-future-of-motorsport-gran-turismo-sports-e3-trailer/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

[video=youtube;AwjaPYc79cU]https://www.youtube.com/watch?v=AwjaPYc79cU[/video]
Noin kohdassa 8:40 Spiderman hyppäsi pilaamaan eilen lähetyksen kesken kiperimmän audiokysymyksen niin, että salaliittoteorioita jo veisteltiin.
Yllä kuitenkin nyt koko video LiveCastista. :)
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Se on varmaan monesti sanottu että kingi on tulossa PS4. En oo metriäkään ajanut uutta GT versiota mutta uskallan sanoa että nyt tulee iso noutaja Asseton muodossa!
Jos GT myy omaa peliään ajosimulaattorina niin iso herätys on tulossa!
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Se on varmaan monesti sanottu että kingi on tulossa PS4. En oo metriäkään ajanut uutta GT versiota mutta uskallan sanoa että nyt tulee iso noutaja Asseton muodossa!
Jos GT myy omaa peliään ajosimulaattorina niin iso herätys on tulossa!

Nuo on niin eri pelejä kuitenkin loppujen lopuksi.. Gt on tuollainen kiva semisimu, (jota toki realistisena simuna kovasti markkinoidaan..), jossa on sisältöä älyttömästi jne. Assetto taas kunnon simulaattori, jossa ei oikein muuta sisältöä sitten olekaan kuin se ajaminen. AC tulee toki ajettavuuden osalta viemään, mutta jos tulevia myyntilukuja ja pelaajamääriä jne ajatellaan, niin kyllähän GT tulee olemaan ihan omilla luvuillaan, sen verran pieneksi mahtaa Assetton kohdeyleisö jäädä.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Nuo on niin eri pelejä kuitenkin loppujen lopuksi.. Gt on tuollainen kiva semisimu, (jota toki realistisena simuna kovasti markkinoidaan..), jossa on sisältöä älyttömästi jne. Assetto taas kunnon simulaattori, jossa ei oikein muuta sisältöä sitten olekaan kuin se ajaminen. AC tulee toki ajettavuuden osalta viemään, mutta jos tulevia myyntilukuja ja pelaajamääriä jne ajatellaan, niin kyllähän GT tulee olemaan ihan omilla luvuillaan, sen verran pieneksi mahtaa Assetton kohdeyleisö jäädä.

Itse myös mielenkiinnolla odotan, miten myynnit lähtevät liikkeelle ja mihin päästään. Niin niche-alalla ollaan, että markkinointi Assetton osalta voisi saada potkua Porschen avulla. Taasen GT tunnettuna brändinä kantaa itsensä, mutta onko uusi suunta oikea kasuaaleille? Pieni epäilys on päällä.

Uusi GT on silti aina kova juttu. Vaikkakin nyt hieman myöhässä, niin komeampana kuin ikinä.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Eihän noille autojen äänille ole tehty mitään, ihan samanlaista tuhinaa kuin GT6:ssa :(
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Eiköhän GT yhä kehitetä pelattavaksi myös ohjaimella eli mikään täysverinen simulaattori se ei ole. Toki sitä ohjausta helpotetaan aina pädillä, jo Driveclub tekee tuota ja Dirt jne. Mutta on siinä ihan eri lähtökohta ajomallinnukselle, kun tätä tulee massat kurvailemaan ohjaimella, kun taas Assetto on alusta asti kehitetty nimenomaan realismi ja ajomallinnus ratille edellä. Esim. Forceissa tämä usein näkyy, mm. Driveclubissa on suht väsyneet ja tunnottomat forcet. Aiemmista Turismoista ei ole kokemusta ratilla.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Eihän noille autojen äänille ole tehty mitään, ihan samanlaista tuhinaa kuin GT6:ssa :(

Kannattaa etsiä paremmilla hauilla. PD:llä on hinku muuttaa sarjan ääniä ja nyt viimeisimmissä GTSportin promoversioissa on kuultavaa muutosta. Toivotaan, että julkaisuun saavat kaikki moottoriäänet valmiiksi.

Hyvä VVV:n vertailu GT6: ja GTS:n välillä:
[video=youtube;KqY4nSitQi8]https://www.youtube.com/watch?v=KqY4nSitQi8[/video]
 
Gran Turismo Sport [Hype]

Komeita GT pelit aina olleet ja hyvin sisältöä. Äänet on ne suurimmat ärsytykset itselle olleet ja tietenkin kolmiosta peruuttelu. On tullut tuo VVV:n video kateltua ja parit muutkin. Äänet eivät vakuuta vieläkään. Vähän on murinaa tullut kaseihin mut edelleen pölynimuri siellä korvaan kuuluu. Aikaansa jäljessä mikä on surullista. Pelihän on kesken joten annetaan tuomio sitten kun valmis.

En tiedä olenko ainut jota häiritsee tai on aina häirinnyt GT-pelien vaihdelaatikko ja "vaihtoääni"/"tyyli". Kuulostaa kuin olisi tuplakytkinvaihteisto jokaisessa autossa.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Hyvä haastattelu alla. Mm. että GTS olisi voinut olla GT7 nimeltään. Siten turha odottaa sarjalta tulevaisuudessa seiska-nimistä osaa. Ollaan GT:n uuden ajan alussa.
[video]https://youtu.be/6t7opXDklyw[/video]
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Katsoin juuri Inside Sim Racingin E3 videon ja pakko sanoa, että Johnin kertomat asiat saivat minulle paljon positiivisemman fiiliksen tästä. Toisena päivänä pääsi ajamaan varsinaisen tapahtuman ulkopuolella uusinta buildia ja kehui sen ajotuntumaa varsin hyväksi, lähellä Assetton tuntumaa ja auton käyttäytyminen oli ennakoitavaa, mitä se ei ollut messuilla. Moottoriäänet olivat myös parantuneet ja olivat nyt tasoa ok. Omaan korvaan edelleen suht latteat, kunnon murinat ja pakoäänet loistavat yhä poissaolollaan. Renkaat ulvovat yhä niin, että korvissa soi. Täytyy toivoa, että niihin ei ole vielä paneuduttu ja käytössä on samat äänet kuin GT6:ssa.

Grafiikat pääosin tosi näyttävät, osa suttuisista graffoista voi johtua vielä keskeneräisyydestä, mutta epätasaisuutta on vielä selvästi.

Ratoja ei ole tehty niin hyvin kuin Assettossa tai osaa Pcarsissa, joten hot lappingiin tämä ei varmastikaan ole paras tai hauskin ajopeli. Mutta jos ajomallinnus ja AI saadaan riittävän haastavaksi ja hauskaksi, niin tuolla sisältömäärällä menee käytännössä pakkohankinnaksi. Pcarsin uratila ei jaksanut innostaa edes vähää alusta ja Assettossa on ilmeisesti vielä vähemmän mitään etenemisen tuntua.

Ehkä mennyt itseltä ohi, mutta ei taida olla vielä selvää, miten tässä edetään ja pitääkö autoja tai ratoja avata rahalla tai saavutuksilla. Jos meno on vähänkään samanlaista grindaamista kuin aiemmissa, niin taitaa jäädä hyllyyn. Pelaan autopelejä, koska tehokkailla autoilla on kiva ajaa ja on mielestäni todella typerää, jos peli lukitsee sinulta valtaosan sisällöstä ja niiden avaamiseen vaaditaan tolkuton määrä grindaamista.

Kaiken kaikkiaan varovaisen positiiviset fiilikset. En odota tästä ajomallinnuksen kannalta haastajaa Pcarsille tai Assettolle, mutta jos uratilassa on kunnon pihvi ja saavuttamisen tuntu ja AI toimii sekä äänet saadaan kuntoon, niin onhan tämä suht ohittamaton paketti.

Alkaakin kääntyä niin, että skippaan AC:n ja tyydyn hotlappaamaan ja ajamaan yksittäisiä kisoja Pcarsilla ja ostan tämän uratilan takia.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Ehkä mennyt itseltä ohi, mutta ei taida olla vielä selvää, miten tässä edetään ja pitääkö autoja tai ratoja avata rahalla tai saavutuksilla. Jos meno on vähänkään samanlaista grindaamista kuin aiemmissa, niin taitaa jäädä hyllyyn. Pelaan autopelejä, koska tehokkailla autoilla on kiva ajaa ja on mielestäni todella typerää, jos peli lukitsee sinulta valtaosan sisällöstä ja niiden avaamiseen vaaditaan tolkuton määrä grindaamista.

Uratila koostuu neljästä osuudesta:

- Beginner's School (sis. 10 tapahtumaa)
- Circuit Experience (35 tapahtumaa)
- Mission Challenge (62 tapahtumaa)
- Racing Etiquette (10 tapahtumaa)

Näiden perusteella studio on luopunut perinteisistä Sunday Cup kisoista ja tällä kertaa uratila enemmänkin preppaa online matseihin tai ainakin tuon mielikuvan olen saanut.

gt-sport-1-1024x683.jpg


gt-sport-2-1024x683.jpg


gt-sport-3-1024x683.jpg


gt-sport-4-1024x683.jpg


gt-sport-5-1024x683.jpg
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Eli varsinainen ura koostuu valmiiksi purkitetuista haasteista ja kisoista. Toivottavasti saa edes luotua jotain custom championshipejä vaikka GR.3 luokkaan. Ymmärsin, että tämä hyödyntää FIA:n GT lisenssiä, joten tuntuisi vähän oudolta, jos mitään perinteistä mestaruussarjaa ei ole ollenkaan.

Online on itselle haasteellinen, kun liigojen aikatauluihin on mahdoton taipua ja nopeissa satunnaiskisoissa peliseura voi olla melkoista romurallia. Toivon mukaan nettipuoli toimii jouheasti ja lyhyemmälläkin istunnolla pystyy vetämään pikakisan tai pari.

E. Sitähän tuossa ei nyt mainita, vaatiiko autojen unlockaaminen uratilan ajamista. Hieman jopa yllätyn jos ei, mutta toivossa on hyvä elää.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Onks tää niinku Gran Turismo 7 tai siis tuleeko se myöhemmin??
Kyllä, tuskin. Näin Yamauchi selitti nimeämistä muutama päivä sitten.

“GT SPORT is a regular title of the GT Series. The gaming contents is so ample that you can consider it as ”Gran Turismo 7“. It is titled ” GT Sport“ because the “Sport Mode” of the game is important. If I have to change a statement,maybe “Gran Turismo 7 Sport” is more correct name.”

Lähde: GTPlanet
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Siis vain 150 kpl autoja ja 20 eri rataa kun ps1:n gt2.ssa oli jo likipitäen 1000 autoa. Ei perhana miten ison takapakin sarja on mennyt ottamaan. Miksi alle 200 autoa tässä uudessa? Niin eihän se vielä ole julkaistu, mutta kyllä ps4 pelin pitäisi olla automäärältään vähintään 2000 auton luokkaa+verkosta ladattavia sitten rajattomasti melkein. Surullista huomata tuollaista. Kyllähän se auton pyörähtäminen nurmikolla aina vitutti, mutta siis eikö tässä edes takavetoinen pyörähdä edes nurmikolla? Arcademaisempaan suuntaanko tässä ollaan menossa? Mikäs siinä, kunhan myös vaikeustaso olisi aika helppo.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

GT:n ongelmahan on ollut se, että 1000 autoa ulkoisesti, sisäisesti ehkä 10 erilaista. Millään ei pysty tuota määrää autoja mallintamaan, jotta niistä saisi erilailla.

Todella paljon mielummin 150kpl kunnolla mallinnettua autoa fysiikoiltaan, kuin 1000 ulkoisesti. Niistä tuhannestakin oli 200 Nissan skylinea.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport [Hype]

Juurikin noin. Realismi ja simulaattorit näyttäisi muutenkin olevan konsoliajopeleissäkin nyt "muotia", eikä entisellä kaavalla pysty mitenkään enää vastaamaan kilpailijoiden huutoon, kun resurssst ei vaan mitenkään riitä. Project carsit ja Assettot on tullut jo varsinkin ajettavuudessa ja fysiikoissa niin selkeästi ohi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom