Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo Sport

Vastaus: Gran Turismo Sport

Joo ei siinä paljoa kerenny odottelee tai ajelee aika-ajoa kun uutta kisaa alkoi. Oli eka voitto jo lähellä. Kolmen tuhannesosan erolla paalulle, mut kakkoseksi jäin kisassa parilla kymmenyksellä. Ei se hirveesti harmittanut edes ku oli niin pirun mukavaa ajaa.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Alkanut nyt vähän miettimään että pitäiskö tämä hommata, koska Project Cars 2 ei oikein iske ja siinä on todella vaikea saada kunnon nettikisoja aikaiseksi.

Arvostelujen perusteella tässä on markkinoiden paras nettipeli, heti iRacingin jälkeen.

Fysiikathan tässä ei ole kovin kummoiset ja uupuu tärkeitä säätö ominaisuuksia, kuten fov ja ohjaamo kuvakulman kunnollinen säätö. Toisaalta tämä on konsoleilla, oikeastaan ainut realismiin tähtäävä ajopeli, missä on hyvä nettipeli.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

En yritä vaikuttaa tai ottaa kantaa mielipiteeseesi mutta oikaistaan mahdollisia lukijoita varten sen verran että kisoja alkaa 5 minuutin välein.
En tiedä mitä sinä olet pelannut vai oletko pelannut ollenkaan mitään :)

Sinne kun sportsiin menee niin kisat alkaa 00,20,40 minuuttien kohdalla. sitten kun sinne "ilmottautuu" niin kello nakuttaa alaspäin , eilen kävi itselläni niin että kisan alkuun oli 19 minuuttia. En sitten tiedä mistä kisoista itse kirjoitat. Eikä tainnut edes laskurin laskettua nollaan alkaa vaan siinä vaiheessa peli rupesi jaottelemaan pelaajia ja ties mitä kirjanpitoa, itse kisa alkoi varmaan vasta 5min sen jälkeen.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Pelissä on seuraavanlaisia ongelmia, kaveri listalla ei näy kaikkia kavereita. Toinen esimerkki aiheeseen liittyen. Jos perustan yksityisen serverin, kaverini ei löydä sitä eikä pääse liittymään. Osalle tämä näkyy ja toisille ei. Kun muutan serverin yleiseksi, ei ongelmaa .
Mites muilla?
Muillakin tätä bugia esiintyy..

http://community.eu.playstation.com/t5/Gran-Turismo/Friends-can-t-see-room/m-p/25353500#M164592


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Fysiikathan tässä ei ole kovin kummoiset ja uupuu tärkeitä säätö ominaisuuksia, kuten fov ja ohjaamo kuvakulman kunnollinen säätö. Toisaalta tämä on konsoleilla, oikeastaan ainut realismiin tähtäävä ajopeli, missä on hyvä nettipeli.

Forza on maistunut netissä varsin hyvältä jo jostain kolmannesta osasta lähtien. Joten ei, GTS ei ole ainut realismiin tähtäävä ajopeli konsoleilla, missä on hyvä nettipeli.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Project Cars 2 ei oikein iske ja siinä on todella vaikea saada kunnon nettikisoja aikaiseksi.

OT tähän ketjuun, mutta ei kyllä minusta ole ollut vaikeaa, joka ilta onnistunut suht hyvin. Teeppä oma serveri ja laita radaksi joku tuttu esim. SPA niin sinne ilmestyy heti muutamia kuskeja = jonka jälkeen tulee heti heidän perässään paljon lisää. Kunhan saa pari ensimmäistä messiin niin alkaa huoneet täyttyä, 1/16 huoneisiin tuntuu välillä olevan vaikeaa saada kuskeja. Saako GTS edes tehtyä itse huoneita vai onko kaikki noita pelin itse valitsemia eventtejä/ratoja?

kuten fov ja ohjaamo kuvakulman kunnollinen säätö.

Ei ole FOV-säätöä??
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Sinne kun sportsiin menee niin kisat alkaa 00,20,40 minuuttien kohdalla. sitten kun sinne "ilmottautuu" niin kello nakuttaa alaspäin , eilen kävi itselläni niin että kisan alkuun oli 19 minuuttia. En sitten tiedä mistä kisoista itse kirjoitat. Eikä tainnut edes laskurin laskettua nollaan alkaa vaan siinä vaiheessa peli rupesi jaottelemaan pelaajia ja ties mitä kirjanpitoa, itse kisa alkoi varmaan vasta 5min sen jälkeen.
...
900eb2baf9a043dcafcf8db191bf26f6.jpg





OT tähän ketjuun, mutta ei kyllä minusta ole ollut vaikeaa, joka ilta onnistunut suht hyvin. Teeppä oma serveri ja laita radaksi joku tuttu esim. SPA niin sinne ilmestyy heti muutamia kuskeja = jonka jälkeen tulee heti heidän perässään paljon lisää. Kunhan saa pari ensimmäistä messiin niin alkaa huoneet täyttyä, 1/16 huoneisiin tuntuu välillä olevan vaikeaa saada kuskeja. Saako GTS edes tehtyä itse huoneita vai onko kaikki noita pelin itse valitsemia eventtejä/ratoja?

Saa tehtyä. Tämä on nettipelaamisen suhteen vaivattomuudessaan aivan eri luokkaa kuin PC2. Tai mikään muu konsoleilla. PC:llä en ihan kaikkea ole kokeillut tietääkseni.



Forza on maistunut netissä varsin hyvältä jo jostain kolmannesta osasta lähtien. Joten ei, GTS ei ole ainut realismiin tähtäävä ajopeli konsoleilla, missä on hyvä nettipeli.

Tämä nyt ei taas kuulu tähän ketjuun mutta näiden kahden ero on kuin yöllä ja päivällä. Toinen on verkossa romurallia ja toinen kilpa-autoilua. Näin kärjistettynä. Huomaa jo siitä kun YouTubeen kirjoittaa Forza online, saa pelkkää sikailua :)
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Eilen alkoi tämän kokeileminen vähän kiinnostaa, mutta isrtv:n arvion katsominen tappoi kyllä tehokkaasti mielenkiinnon. Onlinepuoli vaikuttaa hyvältä ja ihan järkevästi toteutetulta, mutta oikein mikään muu ei vakuuta. Ratavalikoiman suppeus oli viimeinen naula arkkuun, Assetto Corsassakin taitaa olla enemmän kunnon ratoja ajettavaksi, eikä niitä siinäköön paljoa ole..
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Onkohan myöhemmin tulossa mahdollisuus ajaa pidempiä kisoja, sport mode tyylisesti? Esim joku 60 kierroksen endurance kisa varikkostoppeineen, rengastaktiikoineen jne olisi hyvä.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Sitähän ei voi kukaan tietää [emoji4] Ensinnäkin mikä yhteys sulla on ja kuinka nopeeta se lataa sitä peliä? Mut sanotaan nyt että 1-15h.
Kiitos tiedoista, yöllä ei ladannut vaikka oli virransäästö päällä. !00megaa tehoa mut mitä se sit todellisuudes on. 4 tuntia latas,aika kauan mielestäni. Mut ihan jees peli. Nyt driving schoolissa.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Niin, katsos se eka n300, 40...seuraava siitä 00 ja sitten 20... jos toki haluaa ajaa kaikkea luokkia mitä tarjotaan niin sitten tulee tiheämmin tarjontaa..
Aivan, jos yhtä rataa tahtoo ajaa niin noinhan se on.
Nuo ovaalit kun vielä jättävät pois niin hyvä tulee, nyt voi ajaa kahta rataa. Ovaali sellaista romurallia että ei kannata mennä pilaamaan ratinkiaan. Kolmas voisi olla aina joku 10-15 kierroksen pidempi repäisy. Ja kierto voisi olla vaikka että joka toinen päivä vaihtuu.

On tämä vaan mahtava peli. Imu ja koukku on kova ja välillä on pakko ajella muutakin kuin verkossa Sportia, on se sen verran intensiivistä.

Pieniä muutoksia sinne tänne niin timantti on hiottu.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Onkohan myöhemmin tulossa mahdollisuus ajaa pidempiä kisoja, sport mode tyylisesti? Esim joku 60 kierroksen endurance kisa varikkostoppeineen, rengastaktiikoineen jne olisi hyvä.
Joo aivan samaa mieltä. Pidempiä kisoja ehdottomasti. Tämä oli (ihan vaan pikkasen)vähän pettymys siihen nähden mitä oli mainostettu, mut silti olen tyytyväinen pelin hankintaan.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Laitan lobbyn illalla 19-22. Testaillaan taas normiautoista ylöspäin. Tervetuloa!
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Onko tämä peli kannattava ostos, jos haluaa peliltä yhtään realisuutta. Aikaisemmat eivät ole täyttäneet minun vaatimuksia.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Onko tämä peli kannattava ostos, jos haluaa peliltä yhtään realisuutta. Aikaisemmat eivät ole täyttäneet minun vaatimuksia.

GT Sportin fysiikat on kirkkaasti parantuneet aiempiin. Hyvin sybjektiivinen on asioiden tunteminen tottakai, mutta kyllä eilinen jo näytti onlinen puolella rengsfyssojen vaarallisuuden. Bathurstilla ajettiin pikakisaa GT3-luokkalaisilla ja ainakin oma kokemus Ferrarilla oli, että paljon aikaa pitää upottaa esim. alustan testaukseen tuolla pomppuisella radalla. Ei sinne niin vaan mennä voittamaan.
Ei tämä niin kylmäävä ole kuin Assetto Corsa mutta kyllä GTS oikeaan suuntaan on mennyt. Esim. betaan kehittäjän testiin laittama 'godhand', pyörähtämisen jarrutin, on poissa.
Ollaan kovin alussa vielä ja hienosäätöä varmasti tulee tapahtumaan pelin eri osa-alueilla, mutta mun nähdäkseni hyvällä mallilla on perusta, jonka päälle rakentaa.

Tässä viimeisin osoitus nelivedon ylivoimasta. Vaikea sanoa kuristetun Veyronin käyttäytymisen realistisuudesta, mutta kyllähän tuo liikahti mutkista kuin jänis makuulta.
[video=youtube_share;Q74upUM8Wtw]https://youtu.be/Q74upUM8Wtw[/video]
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Pelaakos Finbaek ja muut ratilla vai padilla? Jos ratilla niin millä?

Ihan G29 Gigantin menneestä tarjouksesta. Hauskuutta kyllä piisaa ihan eri tavalla kuin päditellen. Nimenomaan hauskuutta, ensimmäinen ajatus ratista on että se on loikka vakavampaan mutta kyllä se on myös monta pykälää enemmän ajamisen hauskuutta.
 
Ylös Bottom