Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto: Double Pack

Jos tilaan ton GTA Double Packin www.konsolinet.fi :istä tuleekos siihen suomenkieliset kannet ja ohjeet?Kun en millään haluaisi ulkomaankielisiä ohjeita.Onko kukaan tilannut tota peliä tuolta konsolinetistä?Anteeksi jos viestini on vähän sekava.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teemu
Jos tilaan ton GTA Double Packin www.konsolinet.fi :istä tuleekos siihen suomenkieliset kannet ja ohjeet?Kun en millään haluaisi ulkomaankielisiä ohjeita.Onko kukaan tilannut tota peliä tuolta konsolinetistä?Anteeksi jos viestini on vähän sekava.


Minä tilasin, ja suomenkielinen paketti tuli.
 
Minäkin tilasin Konsolinetistä GTA: Double Packin ja ohjeet ja paketti oli kokonaan englaniksi, eli tiedäppä tuota.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tep
Minäkin tilasin Konsolinetistä GTA: Double Packin ja ohjeet ja paketti oli kokonaan englaniksi, eli tiedäppä tuota.

Voi hitto :( Eikös suomen laissa ole sellanen kohta että kuluttajalla on oikeus vaatia ohjeet tuotteesta omalle kielelleen,jos sellaiset vaan ovat olemassa.

EDIT:pistin äsken konsolinetiin sähkäriä ja kysyin minkä kielisen paketin saan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teemu
Voi hitto :( Eikös suomen laissa ole sellanen kohta että kuluttajalla on oikeus vaatia ohjeet tuotteesta omalle kielelleen,jos sellaiset vaan ovat olemassa.

EDIT:pistin äsken konsolinetiin sähkäriä ja kysyin minkä kielisen paketin saan.

Miten ois Saameksi?
 
"Jos sellaiset on olemassa"

No saameksi tuskin on ohjeita olemassa, tai saahan sitä aina kokeilla. :)

Meikäläiseen toi peli kyllä iski, ja on muutenkin varmaan parasta vastinetta rahoilleen mitä hyllystä saa. 2 klassikkoa samassa paketissa 1 hinnalla, ei vaan voinut ohittaa. Tiedä sitten miten nettipeli olisi tuossa toiminut, itse sitä en ainakaan jäänyt kaipaamaan.
 
Pikkaisen noista peleistä...eli nyt julkaisusta on jo pari kuukautta, mutta tähän mennessä en ole vielä juurikaan pakettiin kyllästynyt. Vice Cityn pelaaminen on jäänyt vähemmälle, mutta GTA3:sta olen jaksanut pelata näiden kahden kuukauden ajan lähes päivittäin. Olen käyttänyt paljon aikaa pelkkään kruisailuun, joten prosentuaalisesti vielä on paljon jäljellä: vasta 49% pelistä läpäisty! Eli pitkäkestoista hupia on ollut minulle, enpä muita pelejä muista näin pitkään pelanneeni ilman suurta kyllästymisen tunnetta. Vähän outoa kyllä, koska yleensä kyllästyn peleihin turhan nopeasti.
 
Kun meet pääset 55%, niin peli lurahtaa läpi, tosin vain juoniosuus. Erittäin hyvä peli, ite aloitin nyt vice cityn tahkoamisen, kun menin jo gta3:n juonen läpi, menin just sen 55%. Mut pitää ne loputkin tehtävät jossain vaiheessa mennä.
 
Eilen tuli tuo paketti.Enkunkielinen paketti tuli.Eniten on tullut hakattua VC:tä.GTA3 olen ihan vaan testaillut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tero.nuppi
Kun meet pääset 55%, niin peli lurahtaa läpi, tosin vain juoniosuus.



Juoniosuus meni läpi jo aikoja sitten, eli tuo 55% ei ole mikään juoniosuuden läpäisemisen merkki. Kun itse läpäisin viimeisen juonitehtävän, oli prosentteja kasassa ehkä 30. Joitakin tiettyjä juttuja tekemällä prosentit humahtavat nopeasti pilviin, eilenkin tein yhden ainoan tehtävän, joka nosti läpäisymittaria kymmenellä prosentilla.
 
Pakko myöntää, hyvä peli, mutta alkaa toistamaan itseään liian nopeasti. Ainoa miksi jaksan palata VC:n pariin nykyään, on Stuntit, kasari musiikki ja kaksipyöräiset. Tehtävät alkavat olemaan vaikeudeltaan ja "monipuolisuudeltaan" sitä luokkaa, että ennemmin vain kruisailee ympäri Vice Cityä. GTA3:n pelaaminen on tylsää. Hahmo on persoonaton, äänetön, nimetön, moraaliton koira joka seuraa vain ohjeita. Tehtävät ovat toiselle saarelle päästyä jo siinä mitassa kuin VC:ssä lopussa. Teknisestikin kolmonen on sellaista pyhänhäväistystä kun on VC:tä tarpeeksi pelannut. Tosin, Liberty City ja sen idylli sopii pelin imagoon VC:tä paremmin - toki VC:kin on saatu samantyyliseksi, muttei aivan samoihin mittoihin. GTA: DP:tä on kyllä kiva pelata silloin tällöin pienissä annoksissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Tehtävät alkavat olemaan vaikeudeltaan ja "monipuolisuudeltaan" sitä luokkaa, että ennemmin vain kruisailee ympäri Vice Cityä... Tehtävät ovat toiselle saarelle päästyä jo siinä mitassa kuin VC:ssä lopussa.
Siis tarkoitatko, et tehtävät on vaikeita?
 
Hawk, hienoa, että olet alkanut pitää Vice Citystä.
GTA kolmosessa ei todellakaan tule sitä fiilistä, että päähenkilö olisi lopussa joku suuri mafiapomo, koska hän ei puhu mitään, tekee vaan mitä käsketään.
Vice Cityssä meininki on alussa aivan samanlaista, mutta muuttuu, kun Mr. Vercetti alkaa pyörittämään omia bisneksiään.
 
vice city

taiskin tulla väärään osastoon?
tai,...

no mulla on semmosia probleemia tossa vice cityssä,
että,... kun siellä on se carshowroom tai mikälie nyt olikaan. niin siellä kellarissa on se talli minne voi viedä varastettuja autoja sen listan mukaan, niin en vain yksinkertaisesti löydä koko pelistä simmosta autoa kuin "strecth" elikkä oletan että se on se limusiini?

olen todenteolla etsinyt sitä noin 2-3 viikkoa muutaman tunnin illassa koko pelialueelta. (muiden tehtävien ohessa.)
että voisko pelissä olla simmonen bugi ettei kone lataa sitä kys. autoa peliin ollenkaan?
siis vika joko levyssä tai sitten koneessa?

onhan siinä muutama muukin "pikkuvika" mutta ne eivät haittaa kun peli muutoin niin toimiva!!

kurki-fin-
 
Niinpä

Tässä kävi nyt vähän klassisesti.

eilen kun olin laittanut ton ilmon tonne ns. ylemmäs ja menin sitten töiden jälkeen kotiin,....
niin yllätys yllätys!!! kuinka ollakaan huomasin siinä juuri kartanon portaiden oikealla puolella olevan sen "Limun"
prkklll,....
mutta aiemmin siinä on tosiaan ollut vain ns. laatikko autoja,...

no pulma ratkesi ja pääsin eteenpäin!!
Kiitokset ramvolter kun autoit vaikka se löytyikin muutoin.

kurki-fin-
 
Vastaus: Grand Theft Auto: Double Pack

Finlandia sanoi:
Vice Cityssä meininki on alussa aivan samanlaista, mutta muuttuu, kun Mr. Vercetti alkaa pyörittämään omia bisneksiään.

Tätä odotan innolla eikä vielä 5:30 jälkeen ole tuo vaihe päässyt liikenteeseen. Minusta Vice City on paljon nautittavampi kuin San Andreas johtuen suuresti siitä, että inhoan nigga-jou-jou-motherfucker-meininkiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto: Double Pack

Nyt vihdoinkin selvisi, mikä minua ajoittain suuresti ärsyttää GTA-pelien tehtävissä: ne toimivat melko paljon yritys ja erehdys -periaatteella. Ensin aloitat uuden tehtävän, jonka vaiheessa 1 kuolet, toisella kerralla pääset vaiheesta 1 vaiheeseen 2, jossa kuolet taas. Kolmannella yrittämällä pääset vaiheista 1 ja 2 vaiheeseen 3, jossa kuolet ja tällä tavalla lopulta tehtävän läpi jossain vaiheessa.

En enää tee sellaista, että kesken tehtävän lähden etsiskelemään sydämiä ja Body Armoureita pitkin poikin Vice Ciyä ja sitten plaan tekemään tehtävää. Tällä tavalla sain kulumaan tunnin verran ylimääräistä aikaa vain päästäkseni hengestäni saman tehtävän seuraavassa vaiheessa.

Toivottavasti GTA 4 uudistaa tehtäviä siten, että ne olisi mahdollista päästä ihan miettimällä läpi eikä ainoastaan samoja kohtia uudestaan ja uudestaan jankkaamalla.
 
Ylös Bottom