Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto: Double Pack

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
En tiedä olenko ainoa, mutta itse pidän GTA 3:sta paljon parempana pelinä kuin Vice Cityä.

No et todellakaan ole ainoa. GTAIII on parempi peli kuin Vice City - harmittavaa kylläkin...
 
Juuh, GTA3:n kunnon mafiameno viehättää jostain syystä enemmän kuin Vice Cityn epämääräinen rikollisporukka :)
 
Mahtavaa! Aion ostaa tämä on pakko-ostos. Harmi vaan että niitä pakko-ostoksia alkaa tulemaan niin paljon ja vielä melkein samaan aikaan... ;)
 
Kyllä se on niin että molemmat jyrää.
Kun on jonkun päivän enemmän mafiamaista pimeää ja synkkää gta3:ta voi heittäytyä välillä rentoon vice cityyn näin se homma etenee :)

HUOM! Jos joku on erimieltä niin tämä oli ihan minun oma mielipide...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Kyllä se on niin että molemmat jyrää.
Kun on jonkun päivän enemmän mafiamaista pimeää ja synkkää gta3:ta voi heittäytyä välillä rentoon vice cityyn näin se homma etenee :)

HUOM! Jos joku on erimieltä niin tämä oli ihan minun oma mielipide...

Samaa mieltä, mutta toisaalta taidan kyllä tykätä rennosta Vice Citystä enemmän. :p
 
Vice City on kyllä PS2:lle, mutta pleikkari hajosi jo aikoja sitten, enkä ole sitä nyt korjauttamassa. GTA:ta tekisi mieli pelata, mutta kun ei PS2:lla onnistu, niin enköhän minäkin tuon Double Packin hommaa Xboxille. Tuleehan siinä myös GTA3, jonka pelaaminen on rajoittunut viikkoon. Olisi vain kiva saada tietää euroversion julkaisupäivä, ja vähän ennakkotietoa siitä että pyöriikö peli paremmin Xboxilla kuin PS2:lla. Mahtaisiko Double Packissa olla PC:stä tuttu Replay-moodi... :rolleyes:
 
No Double Pack ilmestyy ainakin PS2:lle sekä Euroopassa että Jenkkilässä 24. lokakuuta. Olisi ihme, jos Xbox-versio ei saapuisi Eurooppaan suunnilleen samaan aikaan.

En kuitenkaan usko, että Double Packin sisältämät kaksi GTA-peliä pyörivät Xboxilla sen paremmin kuin PS2:lla. Tehoero ei kuitenkaan ole käytännössä järin suuri ja Xbox-versioihin on tehty teknisiä parannuksia, joita ei edes PC-versioissa ole. Luultavasti ne syövät mahdolliset ruudunpäivityksen parannukset.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
En kuitenkaan usko, että Double Packin sisältämät kaksi GTA-peliä pyörivät Xboxilla sen paremmin kuin PS2:lla. Tehoero ei kuitenkaan ole käytännössä järin suuri ja Xbox-versioihin on tehty teknisiä parannuksia, joita ei edes PC-versioissa ole. Luultavasti ne syövät mahdolliset ruudunpäivityksen parannukset.
Minä uskon, että hidasteluista päästään ainakin pääosin (tai että se ainakin on mahdollista). Nuo Xbox-versioon lisätyt parannukset kuten tarkemmat tekstuurit ja paremmat valaistusefektit ovat pääosin tavaraa, jotka Xbox hoitaa ilman, että se on merkittävästi pois yleisesti suorituskyvystä. Tehoja luulisi siis jäävän myös ruudunpäivityksen parantamiseen. Tietysti käännös voidaan tyriä, mutta PC:n Vice Cityn käännös oli jo laadukas, joten se ainakin lupaisi hyvää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
No Double Pack ilmestyy ainakin PS2:lle sekä Euroopassa että Jenkkilässä 24. lokakuuta. Olisi ihme, jos Xbox-versio ei saapuisi Eurooppaan suunnilleen samaan aikaan.


Double Packin sivuilla on maininta, että Etelä-Amerikassa peli tulee myyntiin 4.11.2003. Tuolloin siis siellä, mutta koska euroopassa, se on toinen juttu. PS2:sen GTA: Vice City rantautui Suomeen noin 10 päivää myöhemmin kuin Amerikassa.


Ja noista parantuneista grafiikoista ei voi vielä sanoa juuri mitään, Rockstarin politiikkaan kun on kuulunut siloitella screenshotteja esirenderöinneillä ja ties millä kikoilla. Joitakin parannuksia kuitenkin huomaa kun screenshotteja katsoo, elleivät sitten pikkaisen yksityiskohtaisemmat autotkin ole vain huijausta.


edit: ilmestymispäivän korjaus. IGN.comissa on muuten uusia (pari päivää vanhoja) kuvia, tsekatkaa pois jos ette ole nähneet: http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=73&object_id=16137&adtag=network=ign&site=xbox&genre=action&genre=adventure&object1=16137&object2=26864&pagetype=medialist&page_title=GTA+Double+Update
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Huh, hienolta näyttää. Toivottavasti Rockstar ei ole jakanut pelin testaajalle bonusta pelin ominaisuuksien hehkuttamisesta... :rolleyes:
 
GameSpotissa on juttua Vice Citystä: http://www.gamespot.com/xbox/adventure/grandtheftauto3/preview_6077290.html

Tulossa on vielä katsaus GTA3:een.

Jos joku ei jaksa Vice City -juttua lukea, niin siinä oikeastaan keskitytään pienen historiikin ohella kertomaan Xbox-version paremmasta grafiikasta, muokattavista soittolistoista ja kontrolleista. Jutun perusteella peli vaikuttaa hyvältä, mutta siellä mainittiin myös se ajoittainen nykiminen, jonka toivoisin olevan tipotiessään julkaisun aikoihin. :eek:
 
Sitten kun tuo Double Pack sitten joskus joulukuussa ilmestyy, niin ajattelittekos pelata ensin kumpaa peliä? Itse ajattelin pelailla lähinnä GTA3:sta, koska jos ensin pelaa lähinnä VC:tä ja siirtyy sitten pelaamaan GTA3:sta, saattaa puutteellinen pelimekaniikka iskeä päin näköä. Esimerkiksi Vice Cityssä voi puhkoa renkaita, ampua kuskin autoonsa, ja hypätä liikkuvasta autosta, mutta GTA3:sessa ei voi. Tällöin saattaa tulla vähän turhautunut olo kun vaikkapa ajat 200 lasissa kohti satama-allasta ja yrität hypätä viime tingassa pois, huomaten että se ei onnistukaan Vice Cityn malliin... :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Sitten kun tuo Double Pack sitten joskus joulukuussa ilmestyy, niin ajattelittekos pelata ensin kumpaa peliä?

GTA3 on just pelattu PC:llä eli kyllä se Vice City on ainoa syy hankintaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Sitten kun tuo Double Pack sitten joskus joulukuussa ilmestyy, niin ajattelittekos pelata ensin kumpaa peliä? Itse ajattelin pelailla lähinnä GTA3:sta, koska jos ensin pelaa lähinnä VC:tä ja siirtyy sitten pelaamaan GTA3:sta, saattaa puutteellinen pelimekaniikka iskeä päin näköä. Esimerkiksi Vice Cityssä voi puhkoa renkaita, ampua kuskin autoonsa, ja hypätä liikkuvasta autosta, mutta GTA3:sessa ei voi. Tällöin saattaa tulla vähän turhautunut olo kun vaikkapa ajat 200 lasissa kohti satama-allasta ja yrität hypätä viime tingassa pois, huomaten että se ei onnistukaan Vice Cityn malliin... :rolleyes:

Molemmat olen läpi pelannut ja kyllä se GTA III on paljon lähempänä sydäntä. Mielestäni Vice Cityn uudistukset eivät sinänsä niin merkittäviä olleet.
Renkaiden puhkomista en käyttänyt kuin leikkimielessä, vauhdista ulos hyppääminen tuppasi minulla tapahtumaan vahingossa kun yritin pysäyttää auton.
Lentoneella lentylykään ei ollut niin tunnelmallista, sillä Dodon kanssa oli se oli sen verran haasteellista puuhaa.
Moottoripyörät toivat sitten sitä plussaa ja muistakaan uudistuksista mitään haittaa ollut, mutta kuten sanoin ei mitään merkkittäviä olleet.

Tärkeämpänä pidin itse kaupunkeja ja pelien juonta jotka onnistuivat GTA3:ssa paremmin. Moni toki ajattelee täysin päin vastoin, mutta pidän GTA3:sta parempana konaisuutena, vaikka sen mahdollisuudet ovat hitusen pienemmät. Vielä kun saataisiin nuo turhat nykimiset pois sekä ruudunpäivitys paremmaksi.
 
Lentoneella lentylykään ei ollut niin tunnelmallista, sillä Dodon kanssa oli se oli sen verran haasteellista puuhaa

Hmm...ensin puhuit VC:n ominaisuuksista mitä et tarvitse, mutta taisi eksyä gta3:sen huono ominaisuus mukaan? Koska eihän sillä VC:ssä olevalla lentokoneella lentämisen pitäisi olla yhtään haastavaa toisin kuin gta3:ssa olevalla. ;)

PS. Itse pelaan ensin GTA3:sta aikas lailla samoista syistä kuin LMR
 
Ylös Bottom