Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]
Itseasiassa Gears oli itselle suurinta hupia pitkään aikaan vaikka tarinaa ei ollut nimeksikään. Sitten taas GRAW...olisi voinut jäädä ostamatta. Tutussa ei välttämättä ole mitään vikaa, paljonko GTA-sarjaa voi edes muuttaa? Hieman syvällisempää tarinaa odottelen, San Andreas todellakin oli pettymys Vice Cityn jälkeen. Turhaa laajennusta vain koon suurentamiseksi, ilman mitään tekemistä. Mieluummin yksi erinomaisesti tehty kaupunki kuin joku iso alue josta suurin osa on turhaa. Ja graafisesti jos päästäisiin nykymaailman tasolle, herättäisi se pelin henkiin ihan eri tavalla. Huonolla tarinalla tarkoitin enemmän pelejä tyyliin Crackdown, jossa käytetään tarinan kehitykseen 5-10 minuuttia tuotantoajasta, ja tarjotaan jotain "uutta" hyppimällä sinne ja tänne. Sellaisista peleistä en jaksakaan maksaa.
pziuz sanoi:Jep jep, Gears Of War ja Halot, on nekin täyttä sontaa. Ja ei nyt sarjojen fanien kannata vetää herneitä kitusiin, tämä vain yhden ihmisen mielipide.
Tarina ja tarina, ei pelissä kyllä paljoa se tarinakaan nappaa, jos kaikki muu on tuttua huttua. Vai oletko sinä valmis maksamaan täyden hinnan pelistä johon on vain päivitetty juoni?
Tällä hetkellä tuo San Andreas ei anna odottaa itseltään oikeastaan mitään. Vähän kuin uusi NHL olisi tulossa; kaikki sen ryntäävät ostamaan, mutta hetkinen, mikäs siinä nyt sitten olikaan erilaista siihen viime vuoden versioon?
Toivon toki, että peli IV osoittautuu hyväksi ja hienoksi. Olen kuitenkin sarjan vanha fani.
Itseasiassa Gears oli itselle suurinta hupia pitkään aikaan vaikka tarinaa ei ollut nimeksikään. Sitten taas GRAW...olisi voinut jäädä ostamatta. Tutussa ei välttämättä ole mitään vikaa, paljonko GTA-sarjaa voi edes muuttaa? Hieman syvällisempää tarinaa odottelen, San Andreas todellakin oli pettymys Vice Cityn jälkeen. Turhaa laajennusta vain koon suurentamiseksi, ilman mitään tekemistä. Mieluummin yksi erinomaisesti tehty kaupunki kuin joku iso alue josta suurin osa on turhaa. Ja graafisesti jos päästäisiin nykymaailman tasolle, herättäisi se pelin henkiin ihan eri tavalla. Huonolla tarinalla tarkoitin enemmän pelejä tyyliin Crackdown, jossa käytetään tarinan kehitykseen 5-10 minuuttia tuotantoajasta, ja tarjotaan jotain "uutta" hyppimällä sinne ja tänne. Sellaisista peleistä en jaksakaan maksaa.