Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Xbox 360 controls seem to be made up of the following:
A = Run
B = Push pedestrians/Car Camera
X = Jump/Grab ledge
RB = Cover
LB = Call Taxi
LT = Lock-on
RT = Shoot
Siis woot? Meneekö oikeasti joku siihen lankaan, et vie kaks ps3 peliä gamestopiin jotta saa kympin alee GTA:sta!?
Sehän on ihan vedätyksen huippu! Ei se ennakkovarauskaan tänä päivänä enää tunnu missään, vai muistatteko koska joku major julkaisu olis viimeks jääny ostamatta sen takia et ei löydy hyllyltä?
Joo tohon mä just viittaankin... vitun harhaanjohtavaa, jos liikkeessä mulle kuitenkin tavattiin et EI, saat sit vaan sen varauksen ja kympin alekortin. GTA4 ilmaiseksi = NO! Kysyin tota pariin kertaan hki rautatieaseman myymälässä ja päätäni pyöritellen olin sit et no joo ei tänks. Seuraavalla viikolla kun kävin, tiskin takaa oli se juliste hävinny ni aattelin et ne oli tullu järkiinsä.
Puhunu sulle paskaa paskaa se myyjä
Toivotaan.. muuten teitä kaikkia osallistuneita voi harmittaa aika lailla julkaisupäivän lähellä mut ei sen puoleen, toi mainos on aika selkee todiste GS:a vastaan jos sille linjalle lähdetään.
Kannattaa tulostaa tuo kampanjatarjous ja viedä se uudelleen näytille. Se, että juliste on hävinnyt liikkeestä, ei tarkoita etteikö kampanja olisi vielä voimassa määräaikaansa mennessä.Joo tohon mä just viittaankin... vitun harhaanjohtavaa, jos liikkeessä mulle kuitenkin tavattiin et EI, saat sit vaan sen varauksen ja kympin alekortin. GTA4 ilmaiseksi = NO! Kysyin tota pariin kertaan hki rautatieaseman myymälässä ja päätäni pyöritellen olin sit et no joo ei tänks. Seuraavalla viikolla kun kävin, tiskin takaa oli se juliste hävinny ni aattelin et ne oli tullu järkiinsä.
Kannattaa tulostaa tuo kampanjatarjous ja viedä se uudelleen näytille. Se, että juliste on hävinnyt liikkeestä, ei tarkoita etteikö kampanja olisi vielä voimassa määräaikaansa mennessä.
Kuulostaa sille, ettei myyjä ei ole tuossa ollut ajan tasalla (uusi) tai sitten jossain on mennyt infot ristiin. Uutta pesään vaan kampanjalappusen kanssa.
Hyvä näin?
EDIT: Niin, nyt kun viestini siirrettiin edellisestä ketjusta pois, niin tästä oli puhe:
http://uk.youtube.com/watch?v=B8T-IocNYm8