Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Näin vapun alla voikin nähdä teinejä perinteisen viinakaupan ulkopuolella notkumisen sijaan pelikaupan ulkopuolella räkimässä ja kyselemässä "haex mulle gta4?"
Tuleeko tuomio, jos kärähtää hakemisesta? :D Ei bärkkele, kyllä on maailma muuttunu mun nuoruudesta: silloin ei ollu ku mopot,kalja ja naiset niitä teini-iän tärkeimpiä juttuja! ;) No on siitä kyllä aikaakin jo tovi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kenenkäs vuoro on tänään kysästä peli myyjältänsä onko jo maahantuoja saanut pelit?:D

Jos tänään ei maahantuoja (joita on varmaankin yksi ainut) niitä saa, niin postitilaukset eivät välttämättä ennätä julkaisu päiväksi:(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ei bärkkele, kyllä on maailma muuttunu mun nuoruudesta: silloin ei ollu ku mopot,kalja ja naiset niitä teini-iän tärkeimpiä juttuja! ;) No on siitä kyllä aikaakin jo tovi.
Niinpä, nyt videopelit ovat monissa tapauksissa ajaneet naisten ohi. :eek: Onko syy videopelien vai naisten? Vai kenties pelaajien?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kenenkäs vuoro on tänään kysästä peli myyjältänsä onko jo maahantuoja saanut pelit?:D

Jos tänään ei maahantuoja (joita on varmaankin yksi ainut) niitä saa, niin postitilaukset eivät välttämättä ennätä julkaisu päiväksi:(

Ei tsiisus..Jätkät on täällä yhtä tohkeissaan yhden pelin saamisesta julkaisupäivänä, kuin peruspertti on saadessaan pitkän vonkauksen jälkeen A-luokan naiselta:p

Valitettavasti(vai onneksi?) sitä ei jaksa enää itse innostua. Yllättävän sujuva ruudunpäivitys pelipätkissä kyllä nostatti itsellenikin pientä kuumetta. Sujuva ruudunpäivitys kunniaan !!

Heh, Psykekin näemma pohtinut samaa!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Niinpä, nyt videopelit ovat monissa tapauksissa ajaneet naisten ohi. :eek: Onko syy videopelien vai naisten? Vai kenties pelaajien?
GTA on varmaan vähän helpompi: laitat sen vaan koneeseen ja eka kerran asennuksen jälkeen "saanti" on varmaa! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

http://www.konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=35/36/4066

"Toimittajalla pahoja saatavuusongelmia, julkaisupäivän erä loppuunmyyty! "

Kuullostaa pahalle....Itse tilasin alkuviikosta, jos en saa omaani tuosta erästä peruutaan tilaukseni. Tyhmää kun eivät voi paremmin informoida ja varoitella, että voi loppua kesken...:mad:
Rahat kyllä kelpaa liikkeille ja luvataan että saat tuotteen... vaikka ehkä jo tietäävät, että näin ei välttämättä käy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kokkolassa näemmä eräs liike hoitaa asian tyylikkäästi. Ennakkoon tilanneet saavat maanantaina viestin millon pelin saa hakea. Jos viestiä ei tule niin tiistaina jonottamaan Anttilaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kenenkäs vuoro on tänään kysästä peli myyjältänsä onko jo maahantuoja saanut pelit?:D

Jos tänään ei maahantuoja (joita on varmaankin yksi ainut) niitä saa, niin postitilaukset eivät välttämättä ennätä julkaisu päiväksi:(

Verkkokaupan mukaan maahantuojalla on Xbox 360 versiota, mutta ei PS3 versiota varastossa

Edit: Netanttila vastasi näin, kun kyselin heiltä koska alkavat toimittamaan tilauksia.

"Toimitukset alkavat 28.4.2008, joten emme voi luvata julkaisupäiväksi."
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Alko itteä hirvittämään sen verta tuo pelin saatavuus että piti maililla vähän tiedustella tilannetta konsolinetistä mistä sen ennakkotilasin pari viikkoa sitten. Kyllä vituttaa jos ei tiistaiksi kerkee saatikka sitten vapun pitkälle viikonlopulle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Alko itteä hirvittämään sen verta tuo pelin saatavuus että piti maililla vähän tiedustella tilannetta konsolinetistä mistä sen ennakkotilasin pari viikkoa sitten. Kyllä vituttaa jos ei tiistaiksi kerkee saatikka sitten vapun pitkälle viikonlopulle.
No arvaa vittuttaako niitä, jotka on pelin tilannut jo kuukausia sitten. Itse käynyt paikallisessa liikkeessä vaaramassa vaikka hintaa on enemmän, mutta saa olla aika varma, että peliä saa. Konsolinetistä ei ole yksikään peli tullut itselleni "ennakoon" eli ei edes julkaisupäiväksi. En täten sieltä enään koskaan mitään tilaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kokkolassa näemmä eräs liike hoitaa asian tyylikkäästi. Ennakkoon tilanneet saavat maanantaina viestin millon pelin saa hakea. Jos viestiä ei tule niin tiistaina jonottamaan Anttilaan :D

:eek: Mikäs liike? Itse varasin Kotikatsomosta... Saa nähdä riittääkö, tilasin kuukausi pari sitten
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Toi autojen "kiikkeryys" (:rolleyes:) on musta sellanen asia mistä löytyy paljon enemmän hyviä puolia kun huonoja. Ensinnäkin parin peliviikon jälkeen jokainen varmasti hallitsee uudet menetelmät siinä määrin sulavasti, ettei ne autot normikruisailussa kaadu. "Byhyy, entäs sit ku on tiukka tehtävä ja auto menee kyljelleen maassa lojuvasta roskasta??!" C'mon! Sehän vaan vie fiilikset ihan uudelle ulottuvuudelle kun kesken tiukan paikan auto menee ympäri ja pyörit hallitsemattomasti johonkin penkkaan, ai että. Vähän eri meininkia kun SA:n pelle-lowriderit joilla pompittiin vehkeen korkusista hyppyreistä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Järr. Itsekin tilasin pelin Konsolinetistä lähinnä halvemman hintansa vuoksi. Tilauksen tein tosin jo kuukausi sitten. Jospa se antaisi hieman paremmat mahdollisuudet pelin toimittamiselle.

Noh, en viitsi häiritä liikettä kyselemällä asiasta. Tulkoot julkkariksi, jos tulee. Jos ei, niin harmi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

No arvaa vittuttaako niitä, jotka on pelin tilannut jo kuukausia sitten. Itse käynyt paikallisessa liikkeessä vaaramassa vaikka hintaa on enemmän, mutta saa olla aika varma, että peliä saa. Konsolinetistä ei ole yksikään peli tullut itselleni "ennakoon" eli ei edes julkaisupäiväksi. En täten sieltä enään koskaan mitään tilaa.

Näinhän se on. Reilu muutama kuukausi sitten ennakkotilaukseen pistetty, ja aijai jollei tule julkkariksi tai edes keskiviikoksi (eli siis ensimmäisessä lastissa)...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Verkkokaupan mukaan maahantuojalla on Xbox 360 versiota, mutta ei PS3 versiota varastossa

Edit: Netanttila vastasi näin, kun kyselin heiltä koska alkavat toimittamaan tilauksia.

"Toimitukset alkavat 28.4.2008, joten emme voi luvata julkaisupäiväksi."


Jaahas, näiköhän sitä pitäs alkaa valmistautumaan henkisesti siihen et vappuna ei vielä GTA:ta meikäläinen pelaa. Vissiin sit lähettävä oikeasti (siis ryyppäämään) vappua viettämään kaupunkiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

(tuplapostaus taas kiitos refreshin)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

:eek: Mikäs liike? Itse varasin Kotikatsomosta... Saa nähdä riittääkö, tilasin kuukausi pari sitten
Kotikatsomo kyseessä.
Olin yhteydessä sinne päin ja kyselin avaavatko liikettään aikaisemmin tiistaina. Ilmoittivat, että tarkoitus on avata klo 9, jos saavat pelin maanantaina maahantuojalta. Jos tuote saapuu vasta tiistainan niin liike aukeaa normaalisti. Maanantaina kumminkin kaikki ennakkoon tilanneet saavat viestin, milloin pelin voi noutaa. Joko tiistaina klo 9 alkaen tai klo 12 alkaen. Jos ei viestiä kuulu maanantaina, kannattaa lähteä hakemaan muualta.
 
Ylös Bottom