Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]


Kiitoksia vaan, jotain tässä tarvitaankin että saa ajan kulumaan täällä töissä. On niin hiljaista.

"Michelle gives you sex. If you can't see the benefit in this, perhaps you should spend less time playing videogames and more time trying to meet some ladies."

Hahah, repesin kyllä tälle ihan täysin. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Minulla on tuttu töissä Seinäjoen Anttilassa ja heidän olisi pitänyt saada pelit tänään varastoon..
Soitti maahantuojalle asiasta ja maahantuota sanoi, että heille ei ole varastossa kuin xbox 360-versiota jonka he oli saanut vasta tänä aamuna.
Tiukkaa tekee saada julkaisupäiväksi myyntiin jos kerta maahantuojallakaan ei ole vielä ps3-versiota.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

IV:n saatavuus PS3:lle näyttää nyt vähän heikohkolta. Useat liikkeet ovat loppuunmyyneet pelin eivätkä pysty kaikille ennakkoontilanneille pelejä ajoissa toimittamaan. Maahantuojan hyllyt notkuvat tyhjyyttään.

Julkaisupäivänä kannattaa suunnata katseensa Cittareihin, anttiloihin tms.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jos maahantuojalla ei ole peliä, niin ei silloin kaupatkaan paljon mitään voi toimitella (edes ennakkotilaajille)

Hiljaseksi vetää. Noh pitää maanantaina soitella kauppoihin ja kysellä tilannetta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Minulla on tuttu töissä Seinäjoen Anttilassa ja heidän olisi pitänyt saada pelit tänään varastoon..
Soitti maahantuojalle asiasta ja maahantuota sanoi, että heille ei ole varastossa kuin xbox 360-versiota jonka he oli saanut vasta tänä aamuna.
Tiukkaa tekee saada julkaisupäiväksi myyntiin jos kerta maahantuojallakaan ei ole vielä ps3-versiota.

Lisä-infoa...
Maahantuoja sanoi, että he saavat aikaisintaan peliä maanantaina (ps3-versiota) ja hyvällä tuurilla jotkut liikkeet saavat pelit tiistaiksi. Keskiviikko on kuulemma realistisempi päivä. (Edellyttää, että maahantuoja saa pelit maanantaina.)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tänään tainnut suomeen tulla ainakin jonkinlainen erä-pelejä:

Verkkokauppa.com
En mä tiedä, mitä noista voi sitten päätellä. Kilpailija alustalla oli maahantuojalla 0 kpl. Mutmut, niihän se meni GTA:SA:n kohdallakin. Halukkaat, kuten minä, eivät saaneet omaa kappalettaan. Nyt voisi kysyä, että jännittääkö? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Lisä-infoa...
Maahantuoja sanoi, että he saavat aikaisintaan peliä maanantaina (ps3-versiota) ja hyvällä tuurilla jotkut liikkeet saavat pelit tiistaiksi. Keskiviikko on kuulemma realistisempi päivä. (Edellyttää, että maahantuoja saa pelit maanantaina.)

No voihan hevosenhäntäkarva... mitenköhän ton yömyynninlaita sitten on jos pelit eivät ehdi sinne tarpeeksi ajoissa... millonkohan tulee siitä myynnistä lisäinfoa, ettei tartte turhaa mennä seisoskelee keskellä yötä kaupan oven taakse :eek: Ennemmin pelaan Cotia sillon nääs :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

En mä tiedä, mitä noista voi sitten päätellä. Kilpailija alustalla oli maahantuojalla 0 kpl.

No PS3 puolella onkin jotain toimitusongelmia pelin kanssa. Konsolinetin sivuilla lukee näin: "Toimittajalla pahoja saatavuusongelmia, julkaisupäivän erä loppuunmyyty!"

Ja nimimerkki "jywx" kirjoitteli PS3 puolella tällaista: http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=637509&postcount=1548

Mitä tulee verkkokauppa.comin varastosaldoihin, niin niihin en kyllä luottaisi minkään tuotteen kohdalla. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Pahalta näyttää ps3:n tilanne. Jossei tule jonkunlaista lähetysilmoitusta konsolinetistä tiistain seudulla niin perun tilauksen ja suuntaan prismaan tai city markettiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Pahalta näyttää ps3:n tilanne. Jossei tule jonkunlaista lähetysilmoitusta konsolinetistä tiistain seudulla niin perun tilauksen ja suuntaan prismaan tai city markettiin.

Jos olet sen ennakkoon maksanut niin ei niitä ihan helpolla kuule peruta ;)

E: Ilmeisesti se ei ole ongelma konsolinetin kanssa asioidessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse soitin juuri Konsolinettiin ja sanoivat että PS3 versio on tosiaan hieman kiven alla, mutta kuitenkin melko suuri osa ennakkotilanneista tulevat pelin saamaan julkaisupäiväksi (tiedä sitten mitä tarkoittaa tuo "melko suuri osa"). Lupasivat lähettävää ennakkotilaajille sähköpostitse lisäinformaatiota mahdollisimman pian. Että eipäs vielä luovuteta!:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

DiscShoppiin olin yhteyksissä ja ne oli saanu pleikka versioo 150 kpl... Kaveri sieltä kerto et joku paikka oli tilannu 50,000 kappaletta peliä. Ja ne ei ollu saanut puoliakaan... :eek:

Saas ny nähdä miten tää tästä lähtee eteenpäin... Toivottavasti oon sen 150 joukossa. Muuten voi viivästyy vapun takia aika lailla pelin saaminen...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jos olet sen ennakkoon maksanut niin ei niitä ihan helpolla kuule peruta ;)

Älähän pelottele ;) Kyllä ennakkomaksetun tilauksen voi perua tosta vaan, kunhan ilmoittaa tilinumeron, johon maksun saa palauttaa.

Onhan noissa tilauksissa yleensä palautusoikeuskin eli tilauksen voi perua vielä sittenkin kun on jo tuoteen saanut postissa kotiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jos olet sen ennakkoon maksanut niin ei niitä ihan helpolla kuule peruta ;)
Höpsis. Konsolinetistä tulleen s.postin mukaan, ennakkoon maksettu peli hyvitetään suoraan tilille jos tilaus perutaan. Tilinumero laitettava peruutuksen mukaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Discshopin sivuilla:

Valitettavasti Sonyn toimitusvaikeuksien vuoksi jälleenmyyjät eivät tule saamaan koko tilaamaan määrää. Pahoittelemme tavarantoimittajan puolesta! Toimitamme tuotteen asiakkaallemme mahd. nopeasti. Paniikkiin ei kannata mennä, tilanne on kaikilla sama.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tässähän ilmiselvästi harrastetaan samaa markkinointia kuin Nintendon Wiillänsä: jotain mitä ei ole riittävästi, onkin äkkiä kaikkien huulilla ja kaikki haluavat sen. Lumipalloilmiö ja lopun voi lukea tilinpäätöksestä.
 
Ylös Bottom