Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Sunnuntai onkin sitten vain töllön edessä istumista... :D
Älä sitten pety. Ainakin boksilla peli nyki ja blurria oli tosi paljon. Autojen ajettavuus mielestäni hyvä, mutta tuo Nikon kaartaminen helvetin rumaa ja ärsyttävää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Älä sitten pety. Ainakin boksilla peli nyki ja blurria oli tosi paljon. Autojen ajettavuus mielestäni hyvä, mutta tuo Nikon kaartaminen helvetin rumaa ja ärsyttävää.

Tuskinpa petyn. Vielä pitää selvitä tän pelin kaa Helsingin sydämmen läpi. Vaikuttas olevan verrattavissa 200 euron setelin heiluttamiselle asematunnelissa kahden aikaan aamuyöllä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tuskinpa petyn. Vielä pitää selvitä tän pelin kaa Helsingin sydämmen läpi. Vaikuttas olevan verrattavissa 200 euron setelin heiluttamiselle asematunnelissa kahden aikaan aamuyöllä.
Hehe. Laitas sitten fiiliksiä kun pelailemaan pääset. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

No, kerro nyt mikä kauppa Helsingissä myy/antaa työntekijöiden ottaa peliä?

Ihan vaan selvyyden vuoksi. Olen tehnyt pelistä normaalin tilauksen, eli en siis vie kenenkään paikkaa jonosta. ;)

Mahtaapa aika monikin paikka sallia yllämainitun käytännön.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ihan vaan selvyyden vuoksi. Olen tehnyt pelistä normaalin tilauksen, eli en siis vie kenenkään paikkaa jonosta. ;)

Mahtaapa aika monikin paikka sallia yllämainitun käytännön.

Juu me monet muutkin ollaan tehty pelistä tilaus. Kerro nyt liikkeen nimi, mistä sait pelin ostettua?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ihan vaan selvyyden vuoksi. Olen tehnyt pelistä normaalin tilauksen, eli en siis vie kenenkään paikkaa jonosta. ;)

Mahtaapa aika monikin paikka sallia yllämainitun käytännön.

Äläs nyt pihtaile sitä informaatiota, tää on kuule vakava asia :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kello 11.46 saapui ilouutinen Sähköpostin Saapuneet-kansioon: ''Tilauksesi on postitettu!'' Nyt vielä vaan täytyy harjoittaa kärsivällisyyttä pari päivää. :cool::cool:
EDIT: ja Konsolinetiltä OFC!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Juu me monet muutkin ollaan tehty pelistä tilaus. Kerro nyt liikkeen nimi, mistä sait pelin ostettua?

Saa aika tyhmä olla jos kertoo. Kertoisitko itse jos olisit saanut? Itse ainakin olisin tyytyväisenä hiljaa ja pelaisin peliä verhot alhaalla ja varmuuslukot lukittuna.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Saa aika tyhmä olla jos kertoo. Kertoisitko itse jos olisit saanut? Itse ainakin olisin tyytyväisenä hiljaa ja pelaisin peliä verhot alhaalla ja varmuuslukot lukittuna.

Ei sitä tänne sitten tarvi tulla egoilemaan, kerta ei liikettä edes uskalla kertoa ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ei sitä tänne sitten tarvi tulla egoilemaan, kerta ei liikettä edes uskalla kertoa ;)
Onhan se mukava kääntää puukkoa haavassa :D

Tuli postia Konsolinetistä: " riippuu täysin maahantuojan lupailemasta maanantaina heille saapuvasta erästä. Veikkailisin että postitus menee tiistaille "

Ei olisi pitänyt kysäistä mitään, kun olin jo valmistautunut siihen että vappunahan ei GTA:ta pelailla, mutta tuo nyt antaa sellaiset 50/60 mahikset taas :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Älä sitten pety. Ainakin boksilla peli nyki ja blurria oli tosi paljon. Autojen ajettavuus mielestäni hyvä, mutta tuo Nikon kaartaminen helvetin rumaa ja ärsyttävää.

Mitä kaartamisessa voi olla rumaa kun ihminenkin tekee juostessa täysin samaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Sinä oot helvetin ruma ja ärsyttävä. Mitä kaartamisessa voi olla rumaa kun ihminenkin tekee juostessa täysin samaa?

Fiksu kommentti...

Kyllä ainakin omaan silmään tuo kaartaminen näyttää vähän erikoiselta/tyhmältä, mutta kaippa siihen tottuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Itsekkin sain tänää konsolinetiltä viestin, että on postitettu ja ennakkovarasin noin viikko sitten :D
Enää pitäis kestää vain.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kaikki jotka kaipaavat asiallista suomalaista peliseuraa GTA:han niin laittakaa frendikutsua. Tagi näkyypi sivussa.

Nyt todellakin arvostelujen perusteella vaikuttaa siltä että se moninpeli tosiaan on melkosta hunajaa... Enää tosiaan pari päivää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Itse tilasin myöhäisenä boxi version keskiviikkona ja vahvistusta lähetyksesti tuli :D Konsolinet ROX
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Sinä oot helvetin ruma ja ärsyttävä. Mitä kaartamisessa voi olla rumaa kun ihminenkin tekee juostessa täysin samaa?
No huhuh! Kyllä tämä peli saa ihmiset kuumiksi. Tuostakin piti itkemään alkaa. :D Se on tyhmän näköistä. Enkä itse ainakaan kääntyessä ole 45 asteen kulmassa, sinusta en tiedä. Mutta niinkuin ylempänä sanottiin eiköhän tuohonkin totu kuitenkin. Niin ja itse olen ruma sitä en kiellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En nyt ala liikettä nimeltä mainitsemaan. En kaipaa mahdollisia ongelmia, joita se saattaa aiheuttaa, esim satapäinen lauma itkemässä, että voitasko myydä jo nyt tiskin alta.
 
Ylös Bottom