Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Porukka tilaillu viikon sisällä ja paketti lähteny tulemaan :mad:
Siis konsolinetistä. Ite pistin joskus maaliskuussa eikä mitään oo kuulunut :confused:

Saitkos sieltä sen jälkeen vahvistuksen et ovat saaneet maksu suorituksesi ?
Todennäköisesti etusijalla ovat he ketkä ovat pistäneet rahat jo likoon...

Itse jätin oman varaukseni varmaan joskus viime kesänä Pelimieheen... Olen muutenkin varmaan varauslistan ensimmäisiä :o

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Työntäkää nyt jo hanuriinne noi videot, yritän olla aikuinen ja olla turhia innostumatta yhdestä pelistä! :mad:

Työntäkää nyt jo hanuriinne noi videot, yritän olla aikuinen ja olla turhia innostumatta yhdestä pelistä! :mad:

Turhaan yrität, anna mennä vaan ;)

Autoista voi renkaat syttyä tuleen/puhjeta, jos pyörittelet donitseja/sudittelet liikaa.

IGN:n arvioinnissahan todettiin että PS3:lla ei ole läheskään yhtä paljon pop-uppeja, parempi AA, ja ties mitä muuta.
Kerrankin näin päin :p

Juuri tämän vuoksi meinaan hommata myös PS3- version joskus myöhemmin... Nyt ei rahatilanne kestä kuin boksin CE- version verran.

Mulle on ihan sama noiden pelivideoiden kanssa... Se katsokoon, jolla ei kantti kestä (kuten mulla) :D

Mulla on hyvä lääke tuohon: kannattaa sulkea tietokone silloin tällöin ja katsella vaikka jotain leffaa... Kuitenkin heti kun nettiin menee, niin GTA:han se ensimmäisenä ajatuksiin pomppaa.

Sormet syyhyää jo pelaamaan, kun noita Gameplay -videoita on tullut. Peruin ennakkotilauksen ja käyn hakemasta julkaisupäivänä Gameparadisesta tämän pelin.

Enää 3 kiduttavaa päivää jäljellä.. :eek:

Noniin, ensimmäiset minuutit takana.

Vaatii hieman totuttelua tuo liikkuminen yleensäkin. Nico ei tosiaan ampaise kuin sukkula ja autotkin ovat hieman kankeampia, eli eivät yhtä Arcademaisia. Vaatii totuttelua, jos omaa vanhan sukupolven GTA mentaliteetin. Crackdownin ohjaus tulee aika lähelle.

Onnistuin jo törmäämään kaiteeseen, jolloin Nico ampaisi huutaen tuulilasin läpi.

Ja niille jotka miettivät, näin ainakin jo yhden moottoripyörän pelissä. Perus fillareita ei ole näkynyt toistaiseksi.

Vaikuttaa ihan lupaavalta teokselta. Poliisilta pakeneminen on kiusallisen hankalaa.

Onko kukaan tilannut GTA IV: Special Editionia ?

Itse tilasin 1 vuosi sitten VPD:stä ja VPD lähetti jonkun random lapun, että voin hakea pelin kaupasta 99e:n hintaan. Mutta huhujen mukaan Special Editionia ei tule suomeen julkaisupäiväksi. Pitäisikö tohon VPD:n lähettämään lappuun luottaa vai kannattaako ostaa perusversio ? :p

PS. Toivottavasti pelin verkkokoodi kestää ton 16 pelaajan riehumisen kaupungissa. Crackdownin 2 pelaajan cooppi nyki pahasti joten voi olla, että yhteysongelmia tulee.

Noniin, ensimmäiset minuutit takana.

Vaatii hieman totuttelua tuo liikkuminen yleensäkin. Nico ei tosiaan ampaise kuin sukkula ja autotkin ovat hieman kankeampia, eli eivät yhtä Arcademaisia. Vaatii totuttelua, jos omaa vanhan sukupolven GTA mentaliteetin. Crackdownin ohjaus tulee aika lähelle.

Onnistuin jo törmäämään kaiteeseen, jolloin Nico ampaisi huutaen tuulilasin läpi.

Ja niille jotka miettivät, näin ainakin jo yhden moottoripyörän pelissä. Perus fillareita ei ole näkynyt toistaiseksi.

Vaikuttaa ihan lupaavalta teokselta. Poliisilta pakeneminen on kiusallisen hankalaa.
Minkälaista versiota pelaat? Aitoa kaupasta saatua vai waretettua/piraattia? Mikäli jälkimmäistä, niin en suosittele jatkamaan tarinointia tämän pidemmälle. Säännöistä voi katsoa saitin linjausta waretukseen ja piraattipeleistä keskustelemiseen. Mikäli taas ensimmäinen, niin voinko kysyä mitä kautta olet GTA IV:n hankkinut?

EDIT: Homma ok, Mikkuru. Piti varmistaa.

Minkälaista versiota pelaat? Aitoa kaupasta saatua vai waretettua? Mikäli jälkimmäistä, niin en suosittele jatkamaan tarinointia tämän pidemmälle. Säännöistä voi katsoa saitin linjausta waretukseen ja piraattipeleistä keskustelemiseen. Mikäli taas ensimmäinen, niin voinko kysyä mitä kautta olet GTA IV:n hankkinut?

Hän kertoi jo aikaisemmin tänää että sai helsinkiläisestä peliliikkeestä "tiskin alta" hommattua, eli mistään ware versiosta ei ole kyse :)

Minkälaista versiota pelaat? Aitoa kaupasta saatua vai waretettua? Mikäli jälkimmäistä, niin en suosittele jatkamaan tarinointia tämän pidemmälle. Säännöistä voi katsoa saitin linjausta waretukseen ja piraattipeleistä keskustelemiseen. Mikäli taas ensimmäinen, niin voinko kysyä mitä kautta olet GTA IV:n hankkinut?

Ihan aitoa kauraa ja PS3 versio. Työnpuolesta sain omani, kuten aikasemmin mainitsinkin.

Jotku puhuneet tuosta pop-uppaamisesta X360 versiossa, toistaiseksi ei vastaavia havaintoja PS3:lla.

Ihan aitoa kauraa ja PS3 versio. Työnpuolesta sain omani, kuten aikasemmin mainitsinkin.

Jotku puhuneet tuosta pop-uppaamisesta X360 versiossa, toistaiseksi ei vastaavia havaintoja PS3:lla.

Mikäs siinä pelin kotelossa mainitaan resos? Varmaan 720p? Vai ei kai sentään 1080i tai jopa 1080p?

No huhuh! Kyllä tämä peli saa ihmiset kuumiksi. Tuostakin piti itkemään alkaa. :D Se on tyhmän näköistä. Enkä itse ainakaan kääntyessä ole 45 asteen kulmassa, sinusta en tiedä. Mutta niinkuin ylempänä sanottiin eiköhän tuohonkin totu kuitenkin. Niin ja itse olen ruma sitä en kiellä.

Heh tiesin että tästä otetaan nokkiinsa, kirjoitin hetken mielijohteesta. Ei ollut mitenkään henk. koht. :D Mutta oikeasti olen sitä mieltä, että edellisissä osissa on ollut tönkön näköistä se juokseminen, nyt Nico näyttää siltä että sillä on oikeesti jotain painoa ja massaa.

Heh tiesin että tästä otetaan nokkiinsa, kirjoitin hetken mielijohteesta. Ei ollut mitenkään henk. koht. :D Mutta oikeasti olen sitä mieltä, että edellisissä osissa on ollut tönkön näköistä se juokseminen, nyt Nico näyttää siltä että sillä on oikeesti jotain painoa ja massaa.
Jepjep. Näin on.

Ylös Bottom