Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jotku puhuneet tuosta pop-uppaamisesta X360 versiossa, toistaiseksi ei vastaavia havaintoja PS3:lla.

Jos ei ole liikaa pyydetty, niin jos jaksaisit raapustella jossain vaiheessa lisää niitä tuntemuksia? Ei haittaa vaikka tulisi useampi rivi ja ilman spoilereita :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tuli tuo Gigantin tarjous vähän puun takaa, tosin on sellaisia kokemuksia noista Gigantin hinnoitteluista etten menisi 100% luottamaan. Taitaa kuitenkin jäädä yölliset VPD-seikkailut väliin ja pitää tiistaiaamuna lähteä metsästämään peliä paikallisesta Gigantista ja Prismasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itseäni kiinnostaa kans tuo resoluutio. Veikkaan tuttua ja turvallista 720p:tä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tuli tuo Gigantin tarjous vähän puun takaa, tosin on sellaisia kokemuksia noista Gigantin hinnoitteluista etten menisi 100% luottamaan. Taitaa kuitenkin jäädä yölliset VPD-seikkailut väliin ja pitää tiistaiaamuna lähteä metsästämään peliä paikallisesta Gigantista ja Prismasta.
Kerta asut Hämeenlinnassa, suosittelisin varamaan Anttilasta, josta itse eilen varasin. Kuulemma saavat isot lastit Xbox360-versiota.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onko kukaan tilannut GTA IV: Special Editionia ?

Itse tilasin 1 vuosi sitten VPD:stä ja VPD lähetti jonkun random lapun, että voin hakea pelin kaupasta 99e:n hintaan. Mutta huhujen mukaan Special Editionia ei tule suomeen julkaisupäiväksi. Pitäisikö tohon VPD:n lähettämään lappuun luottaa vai kannattaako ostaa perusversio ? :p

PS. Toivottavasti pelin verkkokoodi kestää ton 16 pelaajan riehumisen kaupungissa. Crackdownin 2 pelaajan cooppi nyki pahasti joten voi olla, että yhteysongelmia tulee.

Onko tuo kuinka varmaa tietoa, ettei SE:tä tulisi tiistaina vielä myyntiin? No, samapa tuo, ostan sitten perusversion. En todellakaan ala odottelemaan oheiskrääsien vuoksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Olikos tossa freemodessa kuinka monelle pelaajalle tuki?

Tiedän, että löytyy jostain mut ei nyt jaksa alkaa ettiä
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/208721.html

Tuosta videosta näkee aika ikävän näköistä pop-uppia kun tuo ajelee autolla. Kyseessä siis X0 versio. Täytyy kyllä sanoa että tuo on oikeasti ikävän näköistä syö todella paljon pelin todentuntuisuutta. Toivottavasti PS3 versio ei sisällä noin pahoja pop-uppeja.

minä huomasin ainoastaan pientä autojen pop-uppia siinä loivassa ylämäessä.
ei tuommoisia ainakaan ehdi huomata kun keskittyy siihen ajamiseen.

sai kyllä repeillä tuolle kännissä kaatuilulle, pakko mennä pelissä ryyppäämään samalla kun itsekkin ryyppää.
sitten vasta hauskaa onkin:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Nyyppä kysymys, mutta tarkoitatte noilla "Popupeilla"?
Ei ole ikinä tullut termiä vastaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itelleni popupit on niit mainoksii jotka ponnahtaa ruutuun kun vierailee kaikenlaisilla jänsköillä sivuilla :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Nyyppä kysymys, mutta tarkoitatte noilla "Popupeilla"?
Ei ole ikinä tullut termiä vastaan.


Eli, kun näkyy autoja, ihmisiä ja rojuja tai tekstuureita pompssahtavan tyhjästä.
Eli normi settiä näissä peleissä. En usko että tuo on kummassakaan versiossa mikään niin suuri "ongelma" tai häiriö tekiä kuin mitä nyt hypetellään. :)
Aiemmissa (esim. SA ja VC) gta peleissä tuo on ollu ihan normaalia, ja tuskin on ketään pöpilään asti ajanu. =) Pelit on ollu niin hyviä että ne on saanu kaikki pikku "bugit" anteeksi vain sillä.
Ja niin saa myös IV, eiköhän pelissä ole muutaki tuijjoteltavaa ja riemun aiheita ku osottaa jotaki talon nurkkaa ja kiljua että "Textuuri vilahti, minä näin, minä näin, Vilahti varmasti."
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Eli, kun näkyy autoja, ihmisiä ja rojuja tai tekstuureita pompssahtavan tyhjästä.
Eli normi settiä näissä peleissä. En usko että tuo on kummassakaan versiossa mikään niin suuri "ongelma" tai häiriö tekiä kuin mitä nyt hypetellään. :)
Kiitos. Tätä mä vähän arvelinkin.

On muuten pienemmän myyjät aika kyrpiintyneitä maahantuojalle. Suurin osa peleistä lähetettiin isoille myyjille (Gamestop) ym. Ymmärrän kyllä täysin. Nämä julkaisut on aika elinehto näille pikkumyyjille ja jos pitää myydä EO:ta. Itsekin perun ennakkotilaukseni ja meen jonottaan marketeihin peliä. Esim Citymarketit saannut satoja pelejä ja niitä on kuulemma jo muutamia tullut marketeitten varastoihin. Maanantaina voisi olla sauma saada "tiskinalta" jos löytää tarpeeksi tyhmän myyjän joka ei tiedä julkaisupäivitä mitään. Näin olen joskus saanut pelejä jo etukäteen. Esim halo3:sen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tätä varmaan itsekkin kysynyt miljoonakertaa, mutta onko kukaan peliin käsiksi päässyt huomannut löytyykö pelistä lainkaan co-op tilaa samalla konsolilla?
 
Ylös Bottom