Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tulee tähän ketjuun niin paljon viestejä et kaikea ei huomaa:eek:

Jostain luvin et boxi ois 720p, en mene vannomaan, mut se selittäs miks pleikka versio näyttäs terävemmälle.

EDIT: IGN tiedoissa näkys et molemmat ois 720p, saa nähdä.

Juu, jotaki tuommosta oon itekki lukenu, mutta sehän on vain hyvä jos tonni kasikymppistä tuetaan.
Tosin tuossa Boxissa taitaa olla ns. "Ominaisuus" tuo suttunen kuvan laatu, =) En oo ikinään Boxilla HD:na pelannu, pelekällä putkella vain, tuppaa välillä se suttu sotkemaan textit ku neki on niin pienellä. =D Pleikassa on paljon terävempi kuvan laatu, mitä oon seuraillu, ja valo efekteiltään verraton. Menee Pleikka ostoslistalle sitten ku tarviaa sopivan hintasta blu-ray soitinta, luulisin että hinnatki tippuu tuossa kesän/viimestään joulun jälkeen.
Sry, vähän meni offtopiciksi. =)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Noiden resojen kanssahan on niin että peli "tukee" vain 720p, mutta pyörii myös 1080i/p tällöin tosin upskalattu tuosta 720p resosta. Ainakin näin muistan jostain kuulleeni.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hei MODET, onko teillä laskuria, montako viestiä tulee esim. minuutissa? :)
Ei tietenkään pahalla, mut nyt tää ketju toimii juu..:rolleyes: -kiinnostais..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hei MODET, onko teillä laskuria, montako viestiä tulee esim. minuutissa? :)
Ei tietenkään pahalla, mut nyt tää ketju toimii juu..:rolleyes: -kiinnostais..

Heh, alakaa hype ja vähäset uutiset vaikuttamaan immeisiin, niin pakkautuvat kipristelemään samoille kannuille. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Noiden resojen kanssahan on niin että peli "tukee" vain 720p, mutta pyörii myös 1080i/p tällöin tosin upskalattu tuosta 720p resosta. Ainakin näin muistan jostain kuulleeni.

Tömä on luultavasti juurikin näin. Itellä telkku tukee muutenkin vaan 720p joten en sinänsä mitään menetä. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tömä on luultavasti juurikin näin. Itellä telkku tukee muutenkin vaan 720p joten en sinänsä mitään menetä. :)

Ite oon alkanu harkihtemaan että nykäsen 22" asuksen näytön kompuutterista irti ja teippaan konsolin näytöksi. =) Kiinnostais nimittäin nähhä miten suuri tuo ero on 32":een putkihirvitykseen verrattuna. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ite oon alkanu harkihtemaan että nykäsen 22" asuksen näytön kompuutterista irti ja teippaan konsolin näytöksi. =) Kiinnostais nimittäin nähhä miten suuri tuo ero on 32":een putkihirvitykseen verrattuna. :rolleyes:

Luultavasti suuri :). Itsellä oli aluksi kun ostin PS3:sen putkitelevisio, mutta tuli sitten melkein heti hankittua taulutv ja ero on huomattava. Siinä muuttui PS3, PS2½:sta PS3:seen :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Miten muut Discshopista tilanneet? Onko peli jo siirretty toimitettujen listalle? Itse varannut tammikuun alussa ja peli edelleen toimittamattomissa.

Jää kyllä viimeiseksi tilaukseksi tuosta puljusta jos en peliä julkaisupäiväksi saa!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mukava juttu muuten tässä pelissä.

Nico saa itselleen heilan. Mitä tämä merkitsee voi kukin päätellä itse. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En missään pelissä ole kokenut että toi ois kiva/ hyvä juttu..? Nettipeli on, kuka tarvii moista?

split screen pelit ovat yllättävän hauskoja...ainakin cod4 on tullu pelattua split screenissä 4 tyypin kanssa ja hauskaa on ollut
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Miten muut Discshopista tilanneet? Onko peli jo siirretty toimitettujen listalle? Itse varannut tammikuun alussa ja peli edelleen toimittamattomissa.

Jää kyllä viimeiseksi tilaukseksi tuosta puljusta jos en peliä julkaisupäiväksi saa!

Eikös Discshop aina postita tuotteensa päivää ennen julkaisupäivää? Tämän puljunhan tuotteet tulevat yhdessä yössä postiluukkuun. Sinuna en huolestuisi, jos heille saatavasta erästä olet tuotteesi varannut lähtee GTA sinulle maanantaina, saat varmasti pelisi tiistaiksi :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kyllä se pojat nyt liiemmin spoilaamatta täytyy sanoa, että kyllä tämä GTA 4 lunastaa ainakin ne odotukset jotka minulla oli. Eli rahat tulee varmasti sijoitettua oikein, jos joku vielä miettii ostaakko vai eikö. Jos muistaa, että ei lähde San Andreas mentaliteetilla pelaamaan tätä, kuten ei lähde windows mentaliteetilla kokeilemaan linuxia, pelistä nauttii varmasti.

Muistakaa ottaa sitten paperit matkaan, jos yömyyntiin aiotte. Meidän liike kysyy niitä ainakin ahkerasti. Ei tule sitten ikäviä yllätyksiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Huh, itse en ole aikaisemmin omistanut GTA pelisarjan peliä ja siksi vähän jännittääkin että nappaako tämä. Luulisin kyllä että nappaa ja kovasti. GameStopista on peli ennakkovarattu viikko sitten, saankohan pelin? Onko kenellekkään GS:stä varanneille vielä soitettu?

Ja Gigantista on kyllä hyviä kokemuksia, Halo 3 oli myös tarjouksessa 49.9, ja hain sen julkaisupäivänä n. klo 12 jolloin hyllyt notkuivat sitä ja hintakin piti paikkaansa, myös Skaten hain julkaisupäivänä, eli oman kokemuksen mukaan tulevat pelit ajoissa sinnekkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kyllä se pojat nyt liiemmin spoilaamatta täytyy sanoa, että kyllä tämä GTA 4 lunastaa ainakin ne odotukset jotka minulla oli. Eli rahat tulee varmasti sijoitettua oikein, jos joku vielä miettii ostaakko vai eikö. Jos muistaa, että ei lähde San Andreas mentaliteetilla pelaamaan tätä, kuten ei lähde windows mentaliteetilla kokeilemaan linuxia, pelistä nauttii varmasti.

Muistakaa ottaa sitten paperit matkaan, jos yömyyntiin aiotte. Meidän liike kysyy niitä ainakin ahkerasti. Ei tule sitten ikäviä yllätyksiä.
Hyvä vertauskuva. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onkos kukaan ostellut pelejä Kajaanin Gigantista silloin, kun esimerkiksi Halo 3 maksoi 49,90 ? Oliko pelejä ja ostajia paljoa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Huh, itse en ole aikaisemmin omistanut GTA pelisarjan peliä ja siksi vähän jännittääkin että nappaako tämä. Luulisin kyllä että nappaa ja kovasti. GameStopista on peli ennakkovarattu viikko sitten, saankohan pelin? Onko kenellekkään GS:stä varanneille vielä soitettu?

Ja Gigantista on kyllä hyviä kokemuksia, Halo 3 oli myös tarjouksessa 49.9, ja hain sen julkaisupäivänä n. klo 12 jolloin hyllyt notkuivat sitä ja hintakin piti paikkaansa, myös Skaten hain julkaisupäivänä, eli oman kokemuksen mukaan tulevat pelit ajoissa sinnekkin.
No vähän sama mietityttää minuakin, nappaako peli, vaikka olen pelannutkin edellisiä osia. Jokaiset osat olleet hienoja, mutta se viimeinen silaus jotenkin aina jäänyt. Kyllä minullakin on usko, että peli on loistava ja vie mukanaan. Sen verran paljon tuossa on kaikkea uutta siistiä koettavaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Toivotaan joo ettei toi "Red light" iske just boksii ku pelailee uutta gta:ta. Mutta toisaalta nyt boksin saa melko halvalla 199e, jos boksi hajoo ja ei takuuta ole jäljellä. Itellä boksi kestäny pikkasen vajaa 2 vuotta ja on pieni pelko perseen alla että kohta se ottaa loparit kun on nii monella kaverilla tapahtunut. vähemmässä ajassa.:eek:

Näinhän siinä käy kun alkaa maalailemaa piruja seinille. Nyt iski e68 koneeseen eli kovo otti "osumaa" ja ei auta vaikka sammuttelisi konetta, irroittelisi kovoa ja muita piuhoja. Punanen valo vilkkuu kun olis joulu, mut nyt kyll V*******. En kyllä aio lähettää boksii saksaan vaan ostan mielummin uuden kovon että pääsee pelailee GTA:ta. On kyl muutenki ollu huonoo tuurii kun on odotanu tota Gta:ta kuumeisesti, tämän viikon alussa nimittäin hajos telkkari. Toivottavasti tuo Gta IV on noiden kaikkien "uhrausten arvoinen".
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

kyllä uskon että peli tulee tempaamaan mukaansa, vaikka en edellisiä osia omistakkaan. online peli houkuttelee itseäni kaikista eniten... :D
 
Ylös Bottom