Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kirjoitin tämän täysin pilke silmäkulmassa, mutta kyllä tällä "jipolla" on joskus jotkut saaneet pelejä ennen julkaisupäivää mutta se sitten vaatii hyvää munkkia ja täysin pihalla olevaa myyjää :D

juu, ei olis ensimmäinen kerta nuissa liikkeissä, nyt menee taas offiksi, mutta viimeksi ostin ArmA:n PC:lle Joensuun anttilan alelaarista hintaan 9,90 e Julkaisu päivänä. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tilasin GTA:n jumbon gamestopista joskus syksyllä 07 ja kävin tänään jututtamassa myyjää, niin kuulemma pelit annetaan tilausjärjestyksessä ja jumbossa ei ainakaan riitä kaikille tässä kuussa tilanneille. En usko että tilaajille GS:sta soitellaan. Itse en ainakaan soittoa saanut Assassins Creedin tai PES 2008 saapuessa. Kysyin myös tuosta 500 MS pojosta niin kuulemma myös ennen tarjousta ennakkotilanneet saavat pisteet..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tähän mennessä mitä oon kuullu, niin ainoo huono...ei, ei edes huono, ainoastaan häiritsevä puoli on ollu ajokkien kiikkerä ohjattavuus. Taidottomien puhetta sanon minä. Sit voi mennä pelaamaan jotain koko perheen mehiläisen seikkailua jos ei pieni opettele maistu. Niinku sanottu niin kyllä viimestään toi virallinen gameplaypätkä IGN:nnältä nosti hypet kattoon ja poisti synkät ajatukset.

Ps. Heti kun etenen pelissä siihen asti että saan ostettua uusia kuteita, hankin mustan puvun, mustan auton ja lähen kaduille ettimään lökäpöksysiä nuoria. Pesäpallomailan kanssa. :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Muistakaa ottaa sitten paperit matkaan, jos yömyyntiin aiotte. Meidän liike kysyy niitä ainakin ahkerasti. Ei tule sitten ikäviä yllätyksiä.

Aijaijai! Sitä ollaan sitten "ostettu" peli jo omaan käyttöön! Nyt vinkkiä virastoon ja menetätte KAIKKI oikeudet! :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Aijaijai! Sitä ollaan sitten "ostettu" peli jo omaan käyttöön! Nyt vinkkiä virastoon ja menetätte KAIKKI oikeudet! :p

Termi "ostettu" on suhteellinen ja kuten aiemmin mainittu, en TIETÄÄKSENI ole sääntöjä rikkonut. ;P
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kyllä mulle vaan Ison Omenan GS:stä sanottiin että soittavat kun voi pelin tulla hakemaan...

Joo niin ne sano mulle AC ja PES:sin varatessani, mut eipä kuulunu soittoo. Ei siis kande luottaa siihen vaa soita tai kai kysäsemäs paikanpäällä. Noi molemmat sain kun menin hakemaan, eli ne oli siellä mut soittoa ei tullu. AC:n kohalla meni jopa melkei viikko julkasusta ku sen hain.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jees kyllä on mielenkiinto noussut tätä peliä kohtaan 100% viime päivinä. Sijoittuukos tämä peli nykyaikaan? GTA san andreaksen gangsta meininki ei iskenyt ja peli jäi pahasti kesken. GTA3 iski aikoinaan lujaa ja samoin Vice City, 80 luvusta (huolimatta, tai sen takia :D) mutta jostain syystä ghetto meininki ei.

Toivon että GTA4 on rehellistä rikosdraamaa eikä mitään hiphop paskaa suoraan sanottuna :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

IGN mukaan ps3 versio hieman parempi... tätä tietoa olen odottanut kuin kuuta nousevaa
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ens viikol onneks 4 päivää lomaa et sit riittää pelaamista kyllä!! Kunhan nyt muutaman päivän päästä julkaisevat niin pääsis pelailemaan..
Kaikki oottaa peliä kuin kuuta nousevaa.

IGN mukaan ps3 versio hieman parempi... tätä tietoa olen odottanut kuin kuuta nousevaa

Ite en oikee tajuu että mikä siinä on parempaa, mutta hyvä vain!!!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jees kyllä on mielenkiinto noussut tätä peliä kohtaan 100% viime päivinä. Sijoittuukos tämä peli nykyaikaan? GTA san andreaksen gangsta meininki ei iskenyt ja peli jäi pahasti kesken. GTA3 iski aikoinaan lujaa ja samoin Vice City, 80 luvusta (huolimatta, tai sen takia :D) mutta jostain syystä ghetto meininki ei.

Toivon että GTA4 on rehellistä rikosdraamaa eikä mitään hiphop paskaa suoraan sanottuna :p

Siis täysin samaa mieltä. :D Olin jo tänään aikasemmin kirjottamassa täysin samanlaisen viestin, mutta enpäs jaksanut.. :p

Harmittaa vaan; en usko että saan tiiistaina tätä hommattua, tuskin löytyy täältäpäin kauheita määriä.. :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Siis täysin samaa mieltä. :D Olin jo tänään aikasemmin kirjottamassa täysin samanlaisen viestin, mutta enpäs jaksanut.. :p

Harmittaa vaan; en usko että saan tiiistaina tätä hommattua, tuskin löytyy täältäpäin kauheita määriä.. :(

Isot kauppaketjut heti aamusta tai yömyynti jos tarjolla on paras tapa saada peli. Meilläkin
on yömyynnissä erikseen kiintiöt varanneille ja ei varanneille. Luulisi näin olevan myös muuuallakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Nyt tuli itse bongattua tv-mainos MTV3:lta. Ja taas tuli peli ja sen odotus mieleen
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Isot kauppaketjut heti aamusta tai yömyynti jos tarjolla on paras tapa saada peli. Meilläkin
on yömyynnissä erikseen kiintiöt varanneille ja ei varanneille. Luulisi näin olevan myös muuuallakin.

Jep tähän asti olen hakenut suoraan Prisman hyllyltä julkaisuaamuna kiinnostavat pelit, mutta jostain syystä nyt tuntuu että GTA:ta saa odotella muutaman päivän, katotaan miten käypi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jep tähän asti olen hakenut suoraan Prisman hyllyltä julkaisuaamuna kiinnostavat pelit, mutta jostain syystä nyt tuntuu että GTA:ta saa odotella muutaman päivän, katotaan miten käypi.

Kuulin vielä semmoista, että jopa monet isot kauppaketjut saavat erittäin pienen erän ps3 versiota, joten kannattaa olla nopea. Useimmin osastomyyjät kun eivät tiedä muutoksia tulevaan erään lyhyellä varoitusajalla, johtuen siitä, että eivät ole vastuussa koko asiasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ens viikol onneks 4 päivää lomaa et sit riittää pelaamista kyllä!! Kunhan nyt muutaman päivän päästä julkaisevat niin pääsis pelailemaan..
Kaikki oottaa peliä kuin kuuta nousevaa.



Ite en oikee tajuu että mikä siinä on parempaa, mutta hyvä vain!!!

jotain pieniä paremmuuksia mitä ei sillee "näe" ellei etsimällä etsi..
parempu framerate? ja myös kuulemma hiukkasen parempi anti-analysis vai mikä olikaan :D
muutenkin ostamasa tätä ps3 kun ei oo x0 mutta piti varmistaa kun olen nähnyt erillaisia gameplaytä missä toine oli huonomman näkönen mutta johtui varmasti telvisiosta
sd hdr ja hdf kaikki nämä vaikuttavat tietenkin... ja itse kamera millä kuvattu :D
 
Ylös Bottom