Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Soitin äsken konsolinettiin. Tänään tulee yksi laatikollinen ja huomenna taas toinen noita boxiversioita. Pitäisi ilmeisesti riittää kaikille.

Missä lie sitten minun xbox 360 ennakkotilauksen postitus vahvistus on. Etenkin jos peli pitäisi saapua huomiseksi kun asun yhtä keskellä savoa kuin persereikä keskellä pakaroita, jonne tuskin posti nyt aivan samapa päivänä tulee. Mailasin tosin konsolinettiin, ja kyselin.. toivottavasti selviää vielä tänää, jollei niin lähdettävä käymään kuopiosta metsästämässä oma heti aamusta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kauhea tunne kun ei vielä ole tullut vahvistusta postituksesta konsolinetistä sähköpostiini.
Se kannattaa käyvvä sitten huomenna kahtelemassa kaupoista tai jopa yöllä jonottaa peliä, ja perua tilaus kun peli on koprassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Moniko Boxin omistaja aikoo verkkoon pelaamaan seuraavan viikon aikana?
Omalta kohaltani harkihen Live ajan lunastamista testailua varten.

Yksinpeliä tahkotaan aluksi ankarasti, mutta täytyy loppuviikosta jo ainaskin käydä tuota moninpeliä käydä testaamassa.[/QUOTE]

Itse ostin live aikaa GTA 4 takia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

No et ole ainoa. Tänään petti mun Xbox 360 Elite. Eliten julkasupäivänä ostettu ja päivä ennen
GTA IV:n julkasua hyyty. Kiitos vaan M$ teidän laatu konsolista.

No Arcade on tällä hetkellä 199 ja siihen isket sitten sen vanhan kovosi kiinni, (pelkkä konsolihan sinne Saksaan lähtee) niin pääset pelaamaan GTAta hetimiten ja on varakone tulevia Saksanreissuja varten.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

No Arcade on tällä hetkellä 199 ja siihen isket sitten sen vanhan kovosi kiinni, (pelkkä konsolihan sinne Saksaan lähtee) niin pääset pelaamaan GTAta hetimiten ja on varakone tulevia Saksanreissuja varten.

Loistoidea jos kylvet rahassa!:rolleyes:;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Pitäähän sitä ekana iltana nettipeliä kokeilla kun on pelannut tarpeeksi yksinpeliä. +nettipelissä pääsee koko kartalle kun yksinpelissä on rajattu alussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Siis onko nettipelissä ihan koko kaupunki käytössä? Meinaan vaan, että voiko käydä niin että seikkailen itse siellä toisella puolella kaupunkia kun kaikki toiminta tapahtuu juuri sillä toisella puolella citiä?:p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Siis onko nettipelissä ihan koko kaupunki käytössä? Meinaan vaan, että voiko käydä niin että seikkailen itse siellä toisella puolella kaupunkia kun kaikki toiminta tapahtuu juuri sillä toisella puolella citiä?:p

Juu koko kaupunki on käytössäsi
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Siis onko nettipelissä ihan koko kaupunki käytössä? Meinaan vaan, että voiko käydä niin että seikkailen itse siellä toisella puolella kaupunkia kun kaikki toiminta tapahtuu juuri sillä toisella puolella citiä?:p

Jos pelin pitäjä näin päättää, kyllä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tuo on jo TODELLA paskaa säkää, jos boxi ottaa ja lahoaa juuri ennen GTA:n julkaisua. Pitänee itekin ruveta hoivaan tuota konsolia että on varmasti tuliterässä huomenna ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ollaan me surkimukset aika huono konsoli menty ostamaan, tässä saa tosissaan olla..noh, paska jäykkänä ihmettelemässä et koska toi mylly leikkaa kiinni. Tarvii vissiin tulevia pitkiä pelisessioita GTA:n parissa varten pistää boxi ikkunalaudalle ettei ihan kättelyssä hajoo kätösiin. Kun vaan olis ollu se pari hunttia enemmän rahaa kun näitä konsoleita rupesin kattelemaan... Eipä voi mitään, nyt pelailen boxilla ja toivon parasta. (Valitettavasti myös pelkään pahinta)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

No Arcade on tällä hetkellä 199 ja siihen isket sitten sen vanhan kovosi kiinni, (pelkkä konsolihan sinne Saksaan lähtee) niin pääset pelaamaan GTAta hetimiten ja on varakone tulevia Saksanreissuja varten.

Kiitos ehdotuksesta, mutta tuo Youtubessa oleva "pyyhekikka" toimi.
Pistin Xboxin 10 minuutiksi pyyhkeiden väliin ja odotin.
Sen jälkeen annoin vähän aikaa jäähtyä ja käynnistin. Ja ei enään rrodia näkyvissä.

Nyt toimii taas. Huomenna toivottavasti pääsee pelaamaan GTA IV:tä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kiitos ehdotuksesta, mutta tuo Youtubessa oleva "pyyhekikka" toimi.
Pistin Xboxin 10 minuutiksi pyyhkeiden väliin ja odotin.
Sen jälkeen annoin vähän aikaa jäähtyä ja käynnistin. Ja ei enään rrodia näkyvissä.

Nyt toimii taas. Huomenna toivottavasti pääsee pelaamaan GTA IV:tä.
Hyvä että selvisit pienellä säikähdyksellä. Olisi melkoisen vattumaiseen aikaan boksi kuollut.
 
Ylös Bottom