Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Jooh.. boksi teki sitten tenät -- peräti vajaat pari päivää ennen GTA:n julkaisua. Että ei ollu osa foorumilaisista ihan väärässä pelätessään RROD:ia. Kylläpä naurattaa.:rolleyes:

No et ole ainoa. Tänään petti mun Xbox 360 Elite. Eliten julkasupäivänä ostettu ja päivä ennen
GTA IV:n julkasua hyyty. Kiitos vaan M$ teidän laatu konsolista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kole777 said: The game was great but it was sad that Nikko Ends up killing Roman

totta vai tarua? :p

Moderaattorin päivitys: SAATTAA SISÄLTÄÄ HUOMATTAVAN JUONIPALJASTUKSEN!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Et viitsinyt sitten mihinkään spoiler-tageihin tuota pistää timpuri? Kiitos vaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Helvetin helvetti, menin minäkin sitten timpurin viestin lukemaan. Kiitoksia oikein paljon, kun et spoiler-tagia viitsinyt laittaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Samoin luin. Mutta ei haittaa. Noinhan GTA-pelit usein "toimivat" juonissaan. Ja kysymys oli, "totta vai tarua?"! :) Ei voi tietää.
No panic siis, minkään maan peli-ilo ei ole vielä pilattu!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

totta vai tarua? :p

Aika monka kyllä vastausta tullut mutta itse vastaan että Tuo on täyttä "kukkukakkaa" ja tarua ;)

Peli on tehty melko arvaamattomaksi, ja luulempa että jokainen rakentaa itse oman pelikokemuksensa.
Siksi peliä ei juurikaan ole voinut arvostella muuten kuin päällisin puolin, mutta odottakaapa kun pääsette sen sisälle.
On täysin omasta toiminnasta kiinni miten tulet juttuun pelin henkilöiden kanssa. Oletan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Pyh pyh itseäni ei haitannut yhtään :) Kuhan moninpeli toimii siinä juonia tarvita :P
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Timpurin viestistä...
Onhan tuohon väittämään useampikin kerta tullu törmättyä sen jälkeen, kun ihmiset on GTAta päässy pelaamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ehkei tuota spoileria kannata kaikkien erikseen päivitellä. Tehty mikä tehty.

Timpuri ja muut juonikuvioita postailevat muistavat laittaa jatkossa aina spoil-tagit jutun mukaan, jottei paljastuksia jaella niille, jotka eivät niitä kaipaa.
Pidetään peli-iloa yllä kaikille yhtä korkealla. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Moniko Boxin omistaja aikoo verkkoon pelaamaan seuraavan viikon aikana?
Omalta kohaltani harkihen Live ajan lunastamista testailua varten.
Kyllä itse varmaan eksyn jossain vaiheessa kuluvaa viikkoa (tai ainakin viikonloppuna) myös Liveen pelailemaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

ai eka viesti foorumil enkä oo lukenu tätä ketjua ollenkaan... eikä tullu katottua noita juttuja tossa ylhääl ku postaa.. suuret pahoittelut :( .. ihminen se minäkin vain olen :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Koska se on K-18, kielletty alle 18-vuotiailta. Näin sanoo laki.

Laki sanoo myös että alkoholi on k-18, kuitenkin nuoret kittaa sitä ihan helvetisti. Mun mielestä on täysin naurettavaa ruveta itkemään siitä että nuoremmat kun 18 vuotiaat pelaa GTA:ta, cmon...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

ai eka viesti foorumil enkä oo lukenu tätä ketjua ollenkaan... eikä tullu katottua noita juttuja tossa ylhääl ku postaa.. suuret pahoittelut :( .. ihminen se minäkin vain olen :(

Noh, meitä on moneen junaan ja osa on jäänyt asemalle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Moniko Boxin omistaja aikoo verkkoon pelaamaan seuraavan viikon aikana?
Omalta kohaltani harkihen Live ajan lunastamista testailua varten.[/QUOTE]

Yksinpeliä tahkotaan aluksi ankarasti, mutta täytyy loppuviikosta jo ainaskin käydä tuota moninpeliä käydä testaamassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kauhea tunne kun ei vielä ole tullut vahvistusta postituksesta konsolinetistä sähköpostiini.
 
Ylös Bottom