Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Vois huumorinkukka olla koetuksella, kun istut virtuaaliruuhkassa 3 tuntia, kun yrität päästä kentän toiselle puolelle tekemään jonkun tehtävän :D
Niinpä, varsinkin kun GTA:ssa on muutekin aina pakko noudattaa liikennesääntöjä.

Isoja (suhteellisesti) ruuhkia ja ihmismassoja odotan minäkin. San Andreasissa oli suurta hupia saada wanted levelit täyteen, ampumalla vain yhden auton tuleen Las Venturasin kehätiellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Vissiin gametrailersin arvostelussa sanottiin, että pelissä on jokunen kahden pelaajan co-op tehtävä. Jos tässä ei kerran ole spit screeniä, niin pitääkö ne co-op pelitkin muka pelata verkon kautta? Vai onko se sitten toteutettu jotenkin ilman splittiä niin, että sitä pelataan samalta koneelta?

Joku jolla on kunnon faktaa tästä vois vastata. Mua ainankin kiinnostais paljon tietää.

Mulle jäi sellanen kuva siitä arvostelusta, että ne co-op tehtävät olis kuitenki todella hyviä, vaikka niitä ei paljoa ole. Vissiin sellasia mitä jaksaa tahkoa uudestaan ja uudestaan. Olis kiva päästä pelaamaan kaverin kanssa niitä, kun ei ole vähään aikaa mahdollisuutta mennä nettiin pelaamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Vissiin gametrailersin arvostelussa sanottiin, että pelissä on jokunen kahden pelaajan co-op tehtävä. Jos tässä ei kerran ole spit screeniä, niin pitääkö ne co-op pelitkin muka pelata verkon kautta? Vai onko se sitten toteutettu jotenkin ilman splittiä niin, että sitä pelataan samalta koneelta?
Co-op tehtäviä voi pelata neljästään, mutta vain Liven (ja ehkä System linkin?) kautta. Split-screeniä ei ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onneksi itselläni on auto huomen aamulla käytössä niin voi käydä läheisessä citymarketissa noutamassa juuri aukeamisen aikoihin :)

Kyllä uskon että 360 omistajat saattavat kaikki saada pelinsä jos niin moni haluaa Ps3 version.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Juu, PS3-versiohan on myynyt kaksi kertaa enemmän kuin Xbox 360 -versio.

Mitenköhän kestän olla huomenna koulussa, kun iskä tuo pelin 3 aikaan kotiin. :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ja jos pysyttäisiin aiheessa, eli puhuttaisiin edelleen pelkästä pelistä, ei tilauksista

Mutta joo, onko mitään tietoa, että miten pelissä pystyy tienaamaan rahaa, ilman että tekee niitä pakotettuja tehtäviä, SA:ssa oli taksikuskina oloa sun muuta :rolleyes: Jos vaikka voisi alkaa kaupanmyyjäksi :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ja jos pysyttäisiin aiheessa, eli puhuttaisiin edelleen pelkästä pelistä, ei tilauksista

Mutta joo, onko mitään tietoa, että miten pelissä pystyy tienaamaan rahaa, ilman että tekee niitä pakotettuja tehtäviä, SA:ssa oli taksikuskina oloa sun muuta :rolleyes: Jos vaikka voisi alkaa kaupanmyyjäksi :D

Luulis sitä tappamisesta ja yleisestä perseilystä edelleen rahaa saavan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mutta joo, onko mitään tietoa, että miten pelissä pystyy tienaamaan rahaa, ilman että tekee niitä pakotettuja tehtäviä, SA:ssa oli taksikuskina oloa sun muuta :rolleyes: Jos vaikka voisi alkaa kaupanmyyjäksi :D

Ilmeisesti poliisin tietokannasta on mahdollisuus etsiä Wanttedeja ja metästämään rikollisia..;)
Tiedä sitten onko taloihin murtautuminen tehty miten mahdolliseksi. Kuitenkin melko rajattua varmaan minne pääsee sisälle ja minne ei..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tietoa on, eli mukana on vanha tuttu taxi driver. Mukana myös uusi Drug Dealin' minipeli, jossa nimensä mukaisesti välitetään huumeita. Itseäni miellyttäisi jos mukana olisi velanperintä minipeli:D Nyrkit heiluen nisteiltä rahaa perimään:cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kiinnostaa se juttu, että voiko tässä ostaa omia taloja kuten SA:ssa tai kenties jopa tehdä niitä omia "liikkeitä" kuten Vice City Stories:ssa?:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Gamestopista olivat kuulema ilmoittaneet etteivät voi takaa että riittäis edes kaikille ennakkotilaajille.
Juuri soitin ja sanottiin, että kaikille X360 version ennakkotilaajille riittää oma versio, myös hyllyyn niitä jäisi.

Huomenna, X0 huutaa sisässään GTA IV joka puskee ulos silmiä hivelevänä
ihanuutena LG:n 37" Full HD taulusta.

Voisiko tätä kuvailla muuten kuin _NAM_

No huomenna se nähdään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jos olen osannu artikkeleita lukea oikein, niin IV:ssa on tehty rahan hankinta astetta vaikeammaksi kuin mitä aiemmissa osissa.
Kuntaas vuoden 2007 yhteiskunta on kulutusyhteiskunta, eli rahaa menee pipona.. :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Juu, PS3-versiohan on myynyt kaksi kertaa enemmän kuin Xbox 360 -versio.

Mitenköhän kestän olla huomenna koulussa, kun iskä tuo pelin 3 aikaan kotiin. :eek:

Tässä näkee taas vanhempien täyden piittaamattomuuden siihen mitä mukula pelaa.. Nimimerkistä päätellen tämä henkilö on 14vee pikkupoika.. EI NÄIN!!!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Se olisi kyllä ihan hyvä, ja muutenkin ainakin aluksi olisi ihan sopivaa, ettei saa kauheaa arsenaalia samantien käsiinsä vaan joutuu kikkailemaan nyrkein ja lähitaisteluasein.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Saman vaikutelman olen minäkin saanut. Tämähän on loistava asia! :rolleyes: Itseäni SA:ssa pänni kun rahaa oli liikaa eikä sitä oikein voinut käyttää mihinkään järkevään. Jostain luin, että ihmishenki on huomattavasti "arvokkaampi", tiedä sitten mitä tuo meinaa, mutta hyvältä kuullostaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tässä näkee taas vanhempien täyden piittaamattomuuden siihen mitä mukula pelaa.. Nimimerkistä päätellen tämä henkilö on 14vee pikkupoika.. EI NÄIN!!!

Haha, nauran kyllä näille moralisteille. Ihan kuin itse et alaikäisenä saanut pelata pelejä tai katsoa elokuvia jotka sinulta olivat kiellettyjä? Jos näin on niin on sulla ollut kyllä tiukat vanhemmat.

ps. Itse olen jo yli 20-vuotias joten sinänsä itselle aivan sama, naurattaa vain kun yhtäkkiä ne k-merkit ovat elämää tärkeämpiä asioita kun on itse sen ylittänyt.

E: Toki tajuan, että pelit muuttuvat ja ovat nykyään realistisempia kuin ennen jotenka sitä kautta ajatellen voisi kyllä hieman miettiä, että onko 14-vuotta jo tarpeeksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tässä näkee taas vanhempien täyden piittaamattomuuden siihen mitä mukula pelaa.. Nimimerkistä päätellen tämä henkilö on 14vee pikkupoika.. EI NÄIN!!!

Offina jatkuu, nyky nuoret on oppinu ammattimaisen vinettämisen taidon. ;)
Toista se oli 80-luvulla. =( Joutu pelaamaan C64:llä rumaa samantha fox strippokeria ja rämpytys peliä SexGames.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Haha, nauran kyllä näille moralisteille. Ihan kuin itse et alaikäisenä saanut pelata pelejä tai katsoa elokuvia jotka sinulta olivat kiellettyjä? Jos näin on niin on sulla ollut kyllä tiukat vanhemmat.

ps. Itse olen jo yli 20-vuotias joten sinänsä itselle aivan sama, naurattaa vain kun yhtäkkiä ne k-merkit ovat elämää tärkeämpiä asioita kun on itse sen ylittänyt.

E: Toki tajuan, että pelit muuttuvat ja ovat nykyään realistisempia kuin ennen jotenka sitä kautta ajatellen voisi kyllä hieman miettiä, että onko 14-vuotta jo tarpeeksi.

Ei se mitään moralisointia välttämättä ole. Oletko nähnyt kaikkea, mitä IV:ssä voi tehdä? Ei varmasti ole 14v tarpeeksi vanha, mutta siihen me ei voida vaikuttaa, jos se isukki käy pelin ostamassa.
 
Ylös Bottom