Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voiko tuon resoluution vaihtaa pelin näyttöasetuksista suoraan, vai xmb:stä?Itselläki näkyi jonkin verran sahalaitoja, mutta vaihdoin plesen asetuksista 1080p moden ja omasta mielestä ainakin ne vähenivät huomattavasti.
XMB:n näyttöasetuksista.Voiko tuon resoluution vaihtaa pelin näyttöasetuksista suoraan, vai xmb:stä?
Niin onhan se niissä videoissa ollukkin vähä rösönen, mutta kun ajatellaan GTA sarjaa niin ei siinä kyllä koskaan olekkaan tarvittu mitään supergrafiikoita, kunhan itse peli on hyvä..ja näinhän se on ollutkin.Itse taas olen videoiden takia pelännyt, että asia olisi noin kuin pari yllä olevaa kommentoikin. Mutta on varmasti grafiikan taso riittävää.. ja onhan tuota arvosteluissa kyllä kehuttu, voi olla että omat odotuksetkin on vain olleet liian kovat ja epärealistiset.
PS3 60GB + GTAIV freezing : http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=gta&thread.id=370613
Miltä teidän pelilevyt näyttää? Mulla on levyn reunat täynnä ihmeellisiä valuvirheitä, ne näkyy ja varsinkin tuntuu. Toivottavasti tää toimii kun pääsen himaan testaamaan
Onko täällä takunnut kellään? Noihan taitaa olla suurin osa (ellei kaikki) jenkkikoneita.
parin tunnin pelailun jälkeen ainakin vielä kaikki okOnko täällä takunnut kellään? Noihan taitaa olla suurin osa (ellei kaikki) jenkkikoneita.
Ihan semmoista kyselisin, et onko pelissä DS3 tukea?
Oman pelin saan vasta parin viikon päästä....jep oon onnellinen GameStop asiakas
Kyllä on!Eiköhän siinä DS3 tuki löydy, ainakin valikossa on vibration on/off valinta.