Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kyllä tuo Cops'n Crooks on hauska pelimuoto. Ei oo ennen ollu noin hauskaa pelata. Aika nopea tempoista

Itselläki näkyi jonkin verran sahalaitoja, mutta vaihdoin plesen asetuksista 1080p moden ja omasta mielestä ainakin ne vähenivät huomattavasti.
Voiko tuon resoluution vaihtaa pelin näyttöasetuksista suoraan, vai xmb:stä?

Sohvanvaltaajat ohoi! Kiinnostaisi tosiaan tietää niistä verkkopelimuodoista kaikki mahdollinen. Älkää turhaa säästelkö sanansäilää, vaan antakaa tulla sitä kokemuksen tuomaa. Eipähän ainakaan luulisi liiemmin spoilaavan yksinpeliä.

Itse taas olen videoiden takia pelännyt, että asia olisi noin kuin pari yllä olevaa kommentoikin. Mutta on varmasti grafiikan taso riittävää.. ja onhan tuota arvosteluissa kyllä kehuttu, voi olla että omat odotuksetkin on vain olleet liian kovat ja epärealistiset.
Niin onhan se niissä videoissa ollukkin vähä rösönen, mutta kun ajatellaan GTA sarjaa niin ei siinä kyllä koskaan olekkaan tarvittu mitään supergrafiikoita, kunhan itse peli on hyvä..ja näinhän se on ollutkin.

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Miltä teidän pelilevyt näyttää? Mulla on levyn reunat täynnä ihmeellisiä valuvirheitä, ne näkyy ja varsinkin tuntuu. Toivottavasti tää toimii kun pääsen himaan testaamaan

Miltä teidän pelilevyt näyttää? Mulla on levyn reunat täynnä ihmeellisiä valuvirheitä, ne näkyy ja varsinkin tuntuu. Toivottavasti tää toimii kun pääsen himaan testaamaan

Jep, tarkastin oman levyn niin reunoilla on myös jotain ja tuntuu epätasaiselta. Varmaan taitaa joka levyssä olla näin.

Testasin yhen kierroksen Cops n' Crooksia ja täytyy sanoa että se oli kyllä hauskaa. Tiimikaveri ajoi autoa ja minä toimin ampujana. Vaikutti toimivan hyvin, ei lagia ainakaan vielä tullut vastaan. Koitin Team Deathmatchia ja se on sitä samaa kuin muissakin peleissä. :D

Onko täällä takunnut kellään? Noihan taitaa olla suurin osa (ellei kaikki) jenkkikoneita.

Itse pelasin 12 minuuttia(joo joo, tiedän, VAIN 12 minuuttia) ilman minkään näköisiä ongelmia. Pelailen 60 gigaisella pleikkarilla, ilmoitan jos peli rupeaa kenkkuilemaan.

Ja muistakaahan ihmiset, käyttäkää niitä SPOILER tageja. Kaikki kun eivät peliänsä vielä saaneet
Jees enpä saanut, huomenna sitten
:p

...

Eikö näitä viestejä voi itse poistaa (kehityksen paikka)?

GTA IV on ihqu, kunhan pääsee töistä sitä pelaamaan. :D

Saa poistaa.

No mitäs helvettiä. Lauantaina tuli s-postia Konsolinetiltä että peli on postitettu, mutta eipä kolahtanut tänään postilootaan. :mad: Jotenkin ei vaan jaksaisi enää odotella. :(

Ihan semmoista kyselisin, et onko pelissä DS3 tukea?
Oman pelin saan vasta parin viikon päästä:eek:....jep oon onnellinen GameStop asiakas:(

ensimmäiset kokemukset verkkopelistä oli todella myönteiset :) vaikka meitä oli vaan neljä pelaamassa cops&crooksia niin kyllä se oli hienoa ammuskella auton ikkunasta ja saattaa pomoa pakoon :)

popiniä tulee pleikkariversiossa ainakin, mutta eipä tuo haittaa liiemmin kun peli on niin loistava :D

Eiköhän siinä DS3 tuki löydy, ainakin valikossa on vibration on/off valinta.
Kyllä on!
Ainakaan vielä en ole huomannut tukea muussa kuin autoissa. Esim jos hakkaat nyrkeillä autoa niin mitään värähdyksiä ei tule. En muista, että värähtelikö ohjain kun ampu tai muuta... testaan kohta.

Ylös Bottom