Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yöaikaan(pelissä) piti säätää televisiota kirkkaammaksi, jotta näki mihin mennä(esim. ovesta sisään)
BTW Mites, onko tässä sama juttu ku SA:ssa et pääsee eri kaupungin osiin ku on tietty määrä tehtäviä tehtynä? (en kerenny itse vielä kokeilee)
BTW Mites, onko tässä sama juttu ku SA:ssa et pääsee eri kaupungin osiin ku on tietty määrä tehtäviä tehtynä? (en kerenny itse vielä kokeilee)
On kyllä graafisesti pettymys. En mitään Unchartedia odottanutkaan, mutta todell heikkoa se on vaikka laaja peli onkin. Eihän tuo huonohko grafiikka haittaisi niin paljon jos pelissä olisi hienojen räsynukkejen lisäksi jotain muitakin uudistuksia. Melkolailla sitä samaa vanhaa. PS2n The Getaway oli suuresta maailmastaan huolimatta huomattavasti kauniimpi kuin GTA3. Suuren maailman ei pitäisi olla tekosyy heikolle grafiikalle. En ymmärrä miten tämä peli voi saada täysiä kymppejä. Miten käy kun PS3n The Getaway tulee ja kyykyttää GTA4n graafisesti? GTA4n paras anti on radio kanavissa. Pitääpä mennä kuuntelemaan niitä lisää.
täytyy kyllä säästellä noita juonitehtäviä ja käydä vaan treffeillä ja dokaamassa yms ja tutkia kaupunkia ensin tarkemmin. todella paljon tekemistä ja detaljeja kyllä liberty cityssä jo ensimmäisellä saarella!
miksei minulla löydy/näy noita "virheitä" samankokoisessa telkassani
Ja en kyllä edes tajua miten ihmiset voi olla pettyneitä grafiikkaan. Tämän kokoluokan peliksi GTAIV on mielestäni aika jopa lähes todella upea teos.