Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

näköjään äänien kanssa on pelissä jotain pientä bugia. Tuossa kun uudelleen menin pariinkin otteeseen pelaamaan moninpeliä niin musiikki tuli mutta ääniefektit katosi kokonaan. Kun quittasin pois moninpelistä ne palasi ja kun taas menin moninpeliin ja katosi :p

Sama kävi itsellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Pari tuntia takana ja aivan mahtavaahan se on :p
Heti iski kyllä raskauden tunne pelissä, ei ollenkaan huono juttu, vaati vain vähän sisäistämistä..

Nyt ollaan tehtäviä pelailtu, ja putkaan/sairaalaan jouduttu jo liian monta kertaa :D
Illalla sitten Kfin pelit pystyyn ? :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ootteko vielä ehtinyt kattomaan telkkaria Romanin kämpilla? :D Ihan hyviä ohjelmia..

Jep, niitä ohjelmia jäin jo heti alussa tuijottamaan pitkäksi aikaa, loistavaa huumoria kyllä! :D

Muutama tunti takana ja onhan tämä taattua GTA laatua. Eli silkkaa rautaa! Sisätilojen ja yön tummuus kyllä häiritsee, mutta pitää vaan löytää nuo kirkkaussäädöt kohdilleen.

Pääsispä vaan pelailemaan kunnon teräväpiirrolla, itsellä käytössä 28" kuvaputkitöllö...

Taidanpa vastustaa multiplayeria vielä tämän päivän ja pelailen yksinpeliä mahdollisimman pitkälle, huomenna sitten muiden sekopäiden kanssa sotkemaan multiplayeriin :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei hemmetti. Näiden kommenttien lukeminen ei ainakaan helpota sitä odottamisen tuskaa joka itselläni on vielä parin päivän ajan, ennen kuin iki oma GTA IV tömähtää postilaatikon pohjalle. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jaksoin pelata peliä vain pari ekaa missionia. (Ne muijat hain sieltä asemalta ja kävin treffeillä) Jonka jälkeen siirryin takaisin pelaamaan MGO betaa. Ei jotenkin innostanut. Tai sit MGO vetää vaan niin kovasti.
Nimim. Fanaattinen MGS fani. ; )
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Itse satun olemaan pettynyt pelin graafiseen ilmeeseen. Tähän kun lisätään joko blurrauksesta tai heikosta FrameRatesta johtuva huono olo, peli lukittiinn takaisin peltilooraan. Taidan palata turismon tai oblivionin pariin. Tosin en voinut pealta PClläkään tuota Vice Cityä jos frame limitter oli päällä, alkoi heikottamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Grafikoista en niin välitä, mutta tietynlainen "pätkiminen" välillä haittaa. Varsinkin kun kamera pyörii Nikon ympäri niin sulavuus häviää samantien. Muuten olen tyytyväinen peliin. Kyllä tämän parissa aika kuluu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hyvältä vaikuttaa kyllä tähän mennessä. Soundtrack on ollut pettymys, joskin yksi helmi pelasti paljon; Black Sabbath - Heaven and hell.

Itselle sattui hauska juttu kun pöllin suhteellisen hienon kaaran, niin eikö (ex-) omistaja hypännyt takapuskuriin kiinni. Siinä sen jonkun aikaa roikkui, kunnes se jäi katupylvääseen, kun lähti auto hieman yliohjautumaan. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Grafiikka ihan jees, framerateen en ole kyllä yhtään tyytyväinen, mutta kaipa siihen tottuu..radiokanavat on hyviä. Varsinkin tuo yllä mainittu Heaven and Hell ilahdutti paljon
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jauuu, en malta odottaa että pääsee pelaamaan. Peli tossa vielä asentelee tietoja ennen ku pääsee pelaamaan :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

No mitäs helvettiä. Lauantaina tuli s-postia Konsolinetiltä että peli on postitettu, mutta eipä kolahtanut tänään postilootaan. :mad: Jotenkin ei vaan jaksaisi enää odotella. :(

Mulle tuli kans mailia lauantaina ja tänään kolahti laatikkoonkin kuten pitääkin. Sul on posti kämmänny jossain vaiheessa kuljetusta.

En o vaa viel kerenny edes käynnistää koko peliä. Koht ehkä viimein se ratkaiseva hetki on käsillä. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Sain vihdoin ja viimein pelin Tiltin pelikaupasta mutta hinta ei ollut kauhean edullinen, 70 euroa.

Pari tuntia olen ehtinyt pelailla ja tyttöystävä nimeltään Michelle löytyy. Kyttien älyä on myös aika paljon paranneltu ja grafiikka on hienoa ja omaperäistä!

Olisi yksi kysymys: Millon saan järeitä aseita, kuten pistoolin?

Itse sain pistoolin heti ensimmäisen kerran kun lähdin Romanin kämpästä ulos.. Eksyin juoksemalla sivukujalle ja törmäsin johonkin äijään siellä kujalla. Kaveri rupes mesoamaan ja lähti perääni juoksemaan... juoksin sitten sitä karkuun ja vastaan tuli 3 poliisia. Pysähdyin poliisien kohdalle ja samalla karjuva läski löi mua niskaan... poliisit ampui jätkän välittömästi maahan ja vein läskin rahat ja pistoolin.

:p

On kyllä MAHTAVA peli!!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Grafiikka ihan jees, framerateen en ole kyllä yhtään tyytyväinen, mutta kaipa siihen tottuu..radiokanavat on hyviä. Varsinkin tuo yllä mainittu Heaven and Hell ilahdutti paljon

Siis tarkoitetaanko tolla nytte sitä tuntematonta kappaletta, vai joku tunnettu radiokanava :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kertokaahan nyt joku onko pelissä jotain millä saa tota blurria pois niinkuin aikaisemmissa gta peleissä.
Itse kanssa pettynyt grafikkaan

display-optionsista se "Flicker-filter" ????
Ei mulla kyllä tollasta löydy :confused:
Missaanko jotain?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kritisoitte grafiikkaa? Pelihän näyttää uskomattoman hyvältä - graafinen design on hienointa, mitä olen vähään aikaan nähnyt. Liberty City on täysin uskottava, ja suorastaan eeppinen skaalaltaan. Tunnelmaltaan peli on erittäin immersiivinen - jouduin väkisin vetämään itseni irti, koska olen luvannut pelailla pelin alkupuolta kaverini kanssa huomenna. Kaikella on myös painoa nykyään, niin autoilla kuin hahmoillakin. Niko on myös hahmona kiinnostava; samoin tarina.

Eipä vielä mitään kummempaa kritiikkiä ole omaan päähän pälkähtänyt. GTA IV täyttää ja jopa rikkoo odotuksiani.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Damn, yritin päästä online peleihin, niin kenkä valittaa seuraavaa; "cannot connect to game provider, please try again later." Eli taitaapi olla servut tukossa, muillakin tuntuu olevan sama ongelma. :( Noooh, ei haittaa, yksinpeli rokkaa.

EDIT: Tuo flicker filter löytyy sieltä Display napin alta, ihan alhaalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jukrat, että tuntuu elävältä tuo kaupunki. Paljon pieniä yksityiskohtia (esim. kaupungin suunnittelu ja ihmisten tekemiset) ja hieno äänimaailma lisää tunnelmaa.
Äsken joku kuvaili mestoja bussipysäkillä ja pysähdyin sen viereen niin eikös se suunnannut kameran kohti Nikoa. Tönin sitten vähän kauemmaksi. :rolleyes:
Jos sitä illalla vielä kokeilisi sitä multiplayeria.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kertokaahan nyt joku onko pelissä jotain millä saa tota blurria pois niinkuin aikaisemmissa gta peleissä.
Itse kanssa pettynyt grafikkaan

display-optionsista se "Flicker-filter" ????
Ei mulla kyllä tollasta löydy :confused:
Missaanko jotain?

Flicker-filter lienee ps3:n omissa ajetuksissa
 
Ylös Bottom