Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

1680x1050 resoluutiolla ei kyllä näytä yhtään huonolta tuo peli, kummaa valitusta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo.. on kyllä ihme wintetystä graffoista voi perse. :eek:
Samaa grafiikkaa mitä on videoista jo nähny monta vkoa. Sahalaitaa näkyy muissakin peleissä. Ei kaikki pelit tarvitse ylittää GT5 peliä grafiikoiltaan. Tää on loistava peli ja vähinten tässä keskittyy graafiseen olemukseen. Tietty meitä on joka lähtöön. :)
Itselleni peli on onneks enemmän ku mitä odotin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

jotku telkut raiskaa kuvan rumaks, joten ehkä siks tääl valitetaan graffoist
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jos laittaa 1080 niin ihan ok. Mutta 720 oli jotain aivan järkyttävää. Tai siite vaan totuin grafiikkan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Noniin nyt on reilu tunti peliä takana ja pistooli on saatu ja Bohanin alueellekin jo pääsi.
bohaniin pääsi tehtävässä jossa kuskattiin nais asiakas bulevardille.

Alkufiilikset ovat hyvät, graafikat toimii (en ole aikaisemmin pelannu GTA sarjan pelejä),
autot ohjautuvat realistisesti ja kallistelevat(erittäin iso plussa).
Tappelut ja ampumiset toimii hyvin.
Kontrollit ovat hyvät. Juoni etenee hyvin.
Keilaus michellen kanssa oli hauskaa, ownasin kybällä ja se nieli tappionsa kiltisti.
Pop-uppejä en ole huomannut, hieman kestää että silmät tottuvat kyseisiin grafiikoihin, on kuitenkin vähän erilaiset kuin muissa peleissä, jotenkin hieman utuiset, einiin tarkat, johtuu blur efektistä.

Erittäin loistava peli silti, lisä tunnelmia kun enemmän peli tunteja takana.

Ostin siis GS:stä ja sain mukana toisen kotelon jossa oli lappu jossa koodit 500ms pointsiin ja pelikuvakkeeseen. Pelin mukana tuli myös 1kk live gold aikaa. Kiitos.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Grafiikat vähän pettymys. Mutta tämän pelin ideahan onkin muualla kuin grafiikoissa.
Muuten kyllä hieno cruisailla, rengasta polttaa ja pistää kaupunki sekaisin ;)
Varsinkin tuo autolla ajo oli ihan jees, kun pystyy kunnon kahvoja vetämään jne.

Tehtäviä tai syvällisempää pelin hakkaamista ei vielä kerennyt, kun penskat ympärillä pyörii.

Ps: Se biisi lista löytyy manuaalin lopusta, jos ei ole kerennyt "kiireissään" tsekata.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Siis nyt olen purjeessa auttakaa :p'

Eli olen pelin ostanut, ja pari tehtävää tehnyt mutta säätöihin en mistään valikoista ole koskenut? eli kannattaako jotain juttuja säätää yms.? Mikä resoluutio, mul on Samsungin 23" LCD televisio? Ja onko muita juttuja et pelistä saaa yätdet irti? ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Joo sinne kyl pääsee sitä boorklyn sillan väliä menemäl ite menin prätkäl mut sit ammuttii heti kuoliaaks ku pääs sinne =D

Ite menin sinne ajamalla roskaautolla täysiä petonipossuja päi, siitä lentämällä tuulilasin läpi. :D

Voin nyt jo sanoo, et paras peli koskaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Miten tässä pääsee nettiin pelaan? mulle ku painaa Multiplayer nii alkaa valittaa jotai.. "Cant connect tais olla palveluntarjoajaan"
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

No onko muut havainnu samaa ongelmaa?

No vähän hitaanlaisesti se tuntuu yhdistävän noihin peleihin ja porukkaa on aika harvassa, mutta kyllä se minut silti päästää pelejä luomaan. Harva niihin kuitenkaan tietänsä löytää. Aamupäivällä tilanne oli parempi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Hmm, kovasti on puhuttu, että co-op puuttuu. Mutta kun katson tota kotelon takakantta niin selvästi lukee että: "players 1 " ja "co-op 2-4". Noi tiedot on hieman ristiriidassa keskenään. Nyt on yksinpeli käynnissä enkä ehdi tarkistaa asiaa, mutta vähän jäi ihmetyttämään toi co-op 2-4?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Siis nyt olen purjeessa auttakaa :p'

Eli olen pelin ostanut, ja pari tehtävää tehnyt mutta säätöihin en mistään valikoista ole koskenut? eli kannattaako jotain juttuja säätää yms.? Mikä resoluutio, mul on Samsungin 23" LCD televisio? Ja onko muita juttuja et pelistä saaa yätdet irti? ;)
Ehdottomasti kontrasti ja saturation melkein tappiin ja kirkkautta hiukan lisää!:cool: Mulla ainakin aivan mainiota kuvaa Samsungin 37M86 tölsystä peli puskee!:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mistä löytää veneen yksinpelissä?

Edit: Tässä kuva mun display asetus valikosta, eikä siellä oo mitään flicker filteriä :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

2 tuntia takana, positiiviset fiilarit. Pelasin vain yksinpeliä. Aluksi peli yllätti, sillä se näytti melko rujolta. Kuitenkin tuohon ulkoasuun tosiaan alkaa jo tottua ja ah, kun seikkailen yhden sillan alla ja katsoin kaus horisonttiin. Kaikki näkyi, piirtoetäisyys valtava ja vesi aivan upean näköistä. Pitääkin koittaa säätää noita kontrasteja sun muuta. Autot tuntuivat todella oudoilta aluksi, mutta nyt jo aloin tykkäämään niiden ohjauksesta. Se custom-moottoripyörä eli "harrikka" on kyllä melko ruma ja kökkö. Pyörien ja autojen äänet sen sijaan ovat miellyttäneet toistaiseksi.

Semmosta en tajunnut ,että voiko tuohon ensimmäiseen safehouseen jemmata autoja? Olin lukevinani semmosta jossain vaiheessa, mutta kun sitä Corvettea yritin jemmata niin ei löytynyt paikkaa mihin laittaa...
 
Ylös Bottom