Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Miksei vaihtoehtona voinut olla Mass Effectin tapaan mahdollisuus poistaa sekä film grain, että motion blur? Mutta mutta, puutteineenkin helposti kiitettävän arvosanan arvoinen peli kyseessä.

EDIT:

Typoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Miten tässä pääsee nettiin pelaan? mulle ku painaa Multiplayer nii alkaa valittaa jotai.. "Cant connect tais olla palveluntarjoajaan"

Joo, mulla ihan samaa ongelmaa ollu viimesen kahen tunnin aikana. aikasemmin en tajunnu edes kokeilla. serverit tukossa? vai mikä? :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Semmosta en tajunnut ,että voiko tuohon ensimmäiseen safehouseen jemmata autoja? Olin lukevinani semmosta jossain vaiheessa, mutta kun sitä Corvettea yritin jemmata niin ei löytynyt paikkaa mihin laittaa...
Jostain kuullut että kun laittaa autot parkkiruutuun pihan eteen (?) niin jemmassa on. Olikohan jopa livefeedissä höpöttävän pelaajan sanoja. Tosiaan itse en vielä peliä saanut joten en varmaksi osaa sanoa toimiiko, ja että toimiiko juuri ensimmäisessä safehousessa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ehdottomasti kiitettävä arvosana annettava sillä hyppäys edellisestä osasta oli aika suuri. Saa nähdä mitä Mafia 2:n pystyy tekemään GTA4:n jälkeen vai jääkö se taas sinne varjoihin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Semmosta en tajunnut ,että voiko tuohon ensimmäiseen safehouseen jemmata autoja? Olin lukevinani semmosta jossain vaiheessa, mutta kun sitä Corvettea yritin jemmata niin ei löytynyt paikkaa mihin laittaa...

Siinä kadulla talon edessä on keltaisella maalattu suorakaiteen muotoinen alue, jossa lukee jotain parkingista. Jätä autos siihen.

Kova peli. Miinusta siitä, että muu elämä kärsii.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ivhän ei pyöri edes 720p plekellä.xOlla kylläkin näin on

Häh? No en mä näistä mitään ymmärrä, mutta jos en käy ottaa 720 vaihtoehtoa pois pleikan valikoista ja pelaan niin 720 mulla tulee joka näyttää aivan järkyttävältä. Ja kun otan sen pois niin tulee 1080p joka näyttää paljon paremmalta. Vai oonko jotenkin sekaisin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

onks tossa ps3 versiossa hyvä grafiikka?
kun olen tilannut sen haluaisin tietää:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Moro, uusi käyttäjä täällä. Odottelen että vaimo käy nukkumaan ja pääsen kokeilemaan Prismasta ostamaani peliä kotiteatterihuoneeseen. Prismassahan pelejä oli tänään vaikka kuinka paljon, joten ihmetyttää ennakkovaraaminen.

Joka tapauksessa, grafiikasta on keskusteltu täällä paljon. Johtuvatko sen puutteet tilan puutteesta muilla konsoleilla? BD-levyllähän tilan pitäisi takuuvarmasti riittää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Moro, uusi käyttäjä täällä. Odottelen että vaimo käy nukkumaan ja pääsen kokeilemaan Prismasta ostamaani peliä kotiteatterihuoneeseen. Prismassahan pelejä oli tänään vaikka kuinka paljon, joten ihmetyttää ennakkovaraaminen.

Joka tapauksessa, grafiikasta on keskusteltu täällä paljon. Johtuvatko sen puutteet tilan puutteesta muilla konsoleilla? BD-levyllähän tilan pitäisi takuuvarmasti riittää.

Ja mun mielestä grafiikka riippuuu siitä grafiikkapiiristä (vai mikä se oli), eikä levystä :eek:
Korjatkoon ken tietää paremmin. Sekä ehkä oma televisiokin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko jengillä kokemuksia näyttääkö peli paremmalta 720p vai 1080i muodossa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kolme tuntia takanapäin. Erittäin vakuuttavaa so far. Lisää fiiliksiä, kun päässyt kunnolla sisään!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

nyt on tullut pelattua melkein 5h ja aika helvetin hyvää settiähän toi on :cool: ainoa mikä arsyttää nii nyrkkitappelu ja kun autolla ajaa nii kaikki näyttää blurratulta ja suttuiselta :eek:
 
Ylös Bottom