Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Noissa resoasioissa ja muissa näytön säätämiseen liittyvissä asioissa kannattaa niin tämän pelin kohdalla kuin ihan yleisestikin _luottaa omiin silmiin_. Televisioiden skaalaimissa on yllättävänkin paljon eroja, lisäksi käytettävä kaapeli (komposiitti/S-video/komponentti/HDMI) vaikuttaa kuvanlaatuun. Tämä koskee erityisesti "mutanttiresoluution" (1366*768) HD Ready -televisioita. Esimerkiksi juuri GTA4:n tapauksessa kuva skaalataan epästandardista 1120*630-resoluutiosta 720p/1080i/1080p-tarkkuuteen riippuen XMB:n asetuksista. Sen jälkeen televisio vielä skaalaa kuvan omaan natiiviresoluutioonsa, joten kuva kulkee kahden ylöspäin (1120*630 -> 1280*720 -> 1366*768) tai yhden ylös- (1120*630 -> 1920*1080) ja toisen alasskaalauksen (1920*1080 -> 1366*768) kautta.

Tämän lisäksi ihan television omat kuva-asetukset saattavat pilata kuvan, jos kaikki mahdolliset kuvan"parannus"piirit on päällä. Etenkin HDMI:n kanssa kaikki tuollaiset ominaisuudet kannattaa kytkeä TV:n puolelta pois, koska ne on tarkoitettu pääasiassa analogisen signaalin käsittelyyn.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mitenkäs taxiin mennään? Olen pelannut jo ainain 4 tuntia eikä taxiin pääse mitenkään... Osaisitteko auttaa?

Pidät L1 pohjassa niin se viheltää taxille, ja sitten pidät kolmiota POHJASSA, muuten se nyysii koko taxin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Minulla ei toimi multiplayeri, ei kuulemma löydä palveluntarjoajaa. Muut online pelit toimivat ongelmitta, neuvoja?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Minulla ei toimi multiplayeri, ei kuulemma löydä palveluntarjoajaa. Muut online pelit toimivat ongelmitta, neuvoja?
Rockstarin palvelimet ovat kovilla/nurin. Ei sen kummempaa. Yritä myöhemmin uudestaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Minulla ei toimi multiplayeri, ei kuulemma löydä palveluntarjoajaa. Muut online pelit toimivat ongelmitta, neuvoja?

R*:n serverit varmaankin kaatuneet, kuten jo aikaisemmin joku sanoi.

Ja ei perkule kun polttelee tuo kotelo tuossa pöydällä, niin tekisi jo mieli pelaamaan mutta eipä tuota tänään ehdi korkata eikä varmaan huomennakaan kun kerran vappu on. No jos sitten loppuviikosta jo pääsisi pelailemaan, can't wait.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Minulla ei toimi multiplayeri, ei kuulemma löydä palveluntarjoajaa. Muut online pelit toimivat ongelmitta, neuvoja?

Kukaan ei pääse nettiin pelaamaan, serverit on kaatunut liiallisen populamäärän takia, ei kestänyt serverit suurta määrää samalla kertaa, kyllä ne alkaa varmaan lähipäivinä toimimaan, joten: EI hätiä mitiä :)

EDIT: LeZe kerkis
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Minulla ei toimi multiplayeri, ei kuulemma löydä palveluntarjoajaa. Muut online pelit toimivat ongelmitta, neuvoja?

Kellään ei toimi nettipeli tällä hetkellä, toivottavasti myöhemmin toimii taas. :)

Ed: Leze ja Timppa kerkesi. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eikös tässä pitänyt olla tuon manuaalitähtäyksen lisäksi myös perinteinen lukitustähtäys olemassa? Miten sitä käytetään? En ole onnistunut lukitusta käyttämään kuin lähitaistelussa, jolloin se tapahtuu LT:stä (PS3:lla varmaan siis L2). Ammuskellessahan tuosta laittaa vain manuaalitähtäyksen päälle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Huh, täällä oltiin jo säätämässä routerin asetuksia, kun "ihan varmuuden vuoksi" piti käydä tarkistamassa tilanne täällä. Onneksi näköjään myös muilla ongelmia päästä verkkopeliin.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

mites ton verkkopelin kavereiden kaa saa päälle? tosta puhelimesta multiplayer vain? ei nimittäin toimi
e: nisulla varmaan sama pulma?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

mites ton verkkopelin kavereiden kaa saa päälle? tosta puhelimesta multiplayer vain? ei nimittäin toimi
e: nisulla varmaan sama pulma?

Jep, ilmeisesti jossain syvällä probleemeja, sillä inveittiä tulee, mutta kun ei itse pääse keimeihin mukaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tullu tänään pelattua lähes 8h singleplayeria. Tää on pakko spoilata: MIELETÖN PELI. Aivan mahtava kertakaikkiaan, ei voi arvostaa tarpeeks. Suuret odotukseni saavutettiin. Ah mikä: Näyttely, Hahmot, tunnelma, radiokanavat, tehtävät, juonenkäänteet...... lista jatkuu.

Alkuun vähän graafiset hommat hämäs. Nekin johtu suurimmaks osaks 720p resoluutiosta, 1080p ruudulla sekä pelin säädöissä on vakiona aivan perseellään olevista brightness/contrast asetukset. Nyt näyttää jo ihan hienolle ku vähä ite konffi. Vähän liikaa tos on bloomia,blurria yms efektiä pinnas, saattas näyttää mukavammalle ilman. Nja. Ei sil graffal väliä ku peliin uppoutuu hetkes ku elokuvaan konsanaan.

Multiplayeriin ei tosiaan täältäkään päässyt. Kerran tuossa päivällä se connectas, loadas ja sitten droppas. Nyt tulee vaan suoraa kännykän näyttöön että ei natsaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Itekin meinasin just hetkeks mennä nettipeliin vähäks aikaa, mutta eipä päässy. "Please try later" tekstiä pukkas. Nooh, ehin siellä jo päivällä käyä kattoos millanen on, ja puol tuntia pelailin, netissä siis. Jos huomenna sitten pääsis taas.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Heitänpä tähän kysymyksen:

Onko kellään vielä kaatunut tämä kyseinen peli? Sikäli mikäli nettiä tuossa selailin, niin joillakin on peli kaatunut jo parin tunnin pelaamisen jälkeen. :confused:

No tavallaan on. Peli freezasi yhtäkkiä noin puoleksi minuutiksi ja kun painoin PS-näppäimen pohjaan niin peli heräsi yhtäkkiä henkiin ja jatkui. Pelattuna oli noin tunti kun tuo tapahtui.
 
Ylös Bottom