Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mistä mahtaisi löytyä uusia vaatekauppoja? Ainoa minkä olen löytänyt on tuo "Russian Clothes" (tjsp.) Vai pitääkö tarinassa edetä tietty pätkä että pääsee uusiin kauppoihin? (nyt vasta noin 13,5% suoritettu vaikka pelitunteja löytyykin jo reippaat 7-8)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kaikki vaatekaupat on merkitty siihen paperi karttaan mikä tulee pelin mukana. En sitten tiedä aukeeko joitain muita kauppoja, mitä ei ole karttaan merkitty kun peliä pelaa pitemmälle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tyhmä kysymys, mut saako tässä taksia ajamalla enää niitä taksitehtäviä päälle ja jos saa, niin mistä nappulasta? Siis ne rahantienaustehtävät, kun ajat varastamaasi taksia ja haluut alkaa kuskaamaan random-tyyppejä rahasta?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta...
Itsekkin olen tätä miettinyt ja yrittänyt saada taksi missionia päällä mutta ilmeisesti ei ole mahdollista. Voi tietenkin olla että ne aukeais myöhemmin kun on pidemmälle pelannut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Pari päivää tätä ehtiki jo pelailla ja boxi ei enää lue levyjä. Kyllä on taas hymy herkässä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Itsekkin olen tätä miettinyt ja yrittänyt saada taksi missionia päällä mutta ilmeisesti ei ole mahdollista. Voi tietenkin olla että ne aukeais myöhemmin kun on pidemmälle pelannut.



Kun pelaat pitemmälle tulee mahdollisuus soittaa Romanille ja kysyä tältä onko hänellä keikkoja. Jos on niin saat Romanilta auton ja ohjeet mistä asiakkaan voi hakea ja minne viedä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tyhmä kysymys, mut saako tässä taksia ajamalla enää niitä taksitehtäviä päälle ja jos saa, niin mistä nappulasta? Siis ne rahantienaustehtävät, kun ajat varastamaasi taksia ja haluut alkaa kuskaamaan random-tyyppejä rahasta?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta...

Kuten täälläkin on jo aika moneen kertaan todettu niin taksitehtäviä saa soittamalla Romanille, sen jälkeen pitää hakea taksi Romanin liikkeestä ja tietty henkilö viedä tiettyyn paikkaan, että samanlaisia taksitehtäviä kuin ennen ei käsittääkseni ole

Tietääkö joku vieläkään tuota MP-rank systeemiä? Onko jollain pysynyt ne tähdet siellä? Eihän se nyt iso juttu ole, mutta silti harmittaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tietääkö joku vieläkään tuota MP-rank systeemiä? Onko jollain pysynyt ne tähdet siellä? Eihän se nyt iso juttu ole, mutta silti harmittaa.

Kyllä nuo ovat minulla pysyneet samoina. Luulen, että ne rahat/tähdet eivät säily, jos pelistä ei poistu yksinpeliin normaaliin tapaan. Esim. jos nettipelisessioiden jälkeen sammutat suoraan koneen tai suljet pelin xmb:n kautta ilman että käyt yksinpelin puolella, niin silloin se ei välttämättä pistä tienattuja rahoja talteen. Poistu aina ensiksi yksinpeliin ja vasta sitten lopeta pelaaminen.

Vaatii muuten aika törkeästi rahaa, että pääsee kehittymään kolmostasolle. Jotain reilu 30 000$ pitäisi saada tienattua...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kun pelaat pitemmälle tulee mahdollisuus soittaa Romanille ja kysyä tältä onko hänellä keikkoja. Jos on niin saat Romanilta auton ja ohjeet mistä asiakkaan voi hakea ja minne viedä.
Juu tää oli mullaki psoilerin alla mutta meni jotenkin mönkään:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kyllä nuo ovat minulla pysyneet samoina. Luulen, että ne rahat/tähdet eivät säily, jos pelistä ei poistu yksinpeliin normaaliin tapaan. Esim. jos nettipelisessioiden jälkeen sammutat suoraan koneen tai suljet pelin xmb:n kautta ilman että käyt yksinpelin puolella, niin silloin se ei välttämättä pistä tienattuja rahoja talteen. Poistu aina ensiksi yksinpeliin ja vasta sitten lopeta pelaaminen.

Vaatii muuten aika törkeästi rahaa, että pääsee kehittymään kolmostasolle. Jotain reilu 30 000$ pitäisi saada tienattua...

No ei jumalauta. Olen aina pelien jälkeen suoraan xmb:en :D :mad:

Perkele. Noh, hyvä tietää nyt kun ei ole paljoa vielä menettänyt. Ykköstasonhan saa tosi nopeesti ja kakkonenkaan ei paha.

Löysin ekan numeron mainoksista mikä toimii! Tuli jotain terroristi propagandaa sieltä :D... yritin soittaa toisen kerran niin ei enää toiminut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

pystynkö pelaamaan gta iv:tä omalla konsolilla jos pelaan sitä ensin kaverini konsolilla??
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

pystynkö pelaamaan gta iv:tä omalla konsolilla jos pelaan sitä ensin kaverini konsolilla??
Kopioi pelin tallennustiedosto kaverisi konsolilta esim. muistitikulle, niin voit kotona kopsia saven omalle Pleikkarillesi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tarina spoiler
Tuli jotenkin tympeä fiilis kun Vlad tapettiin niin alussa, vaikutti aika härskiltä ukolta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

eli ei pitäisi tulla mitää ongelmia asennuksen kanssa
Ei. Pelin asennustiedosto on eri asia kuin pelin savetiedosto. Savet ovat yleensä aika pieniä (muutamista sadoista kilotavuista muutamiin megoihin), kun taas asennustiedostot saattavat olla useamman gigan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mielestäni ihan oikein että paukautettiin kylmäksi, vihasin sitä äijää :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jep jep.. Harmi kun ei oo vieläkään onlineen päässyt. Täytyy kokeilla et auttaisko pelin uudelleen asentaminen mitään. Ainakin noihin "jäätymisiin" pit'äis, mutta itellä se ei oo pahemmin tökkiny tai mitään sellasta.

On kyllä nätti peli! Menee vaa hermo ku ei pääse MP:hen :mad:
 
Ylös Bottom