Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eli kysymykseni koskee Brucea ja sen antamia tehtäviä. Olen nyt siis tehtävässä jossa pitää ensin hakea kultainen Comet auto ja sen perään voittaa kilpa-ajo. Joten mitä tehtäviä sen jälkeen vielä Brucelta olisi tulossa ja mitä menetän koska en aio enää tehdä hommia ks.kaverille sillä syy minkä vuoksi aikanaan lopetin SA:n pelaamisen oli just tuommonen typerä pakko tulla ekaksi kilpa-ajo jota en voita sitten millään ja varmasti useammalle homma on iisi ja silleen mutta itse en voita enkä tod.aio moisen takia tätä GTA:ta lopettaa. Kitoksia vastauksista!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eli kysymykseni koskee Brucea ja sen antamia tehtäviä. Olen nyt siis tehtävässä jossa pitää ensin hakea kultainen Comet auto ja sen perään voittaa kilpa-ajo. Joten mitä tehtäviä sen jälkeen vielä Brucelta olisi tulossa ja mitä menetän koska en aio enää tehdä hommia ks.kaverille sillä syy minkä vuoksi aikanaan lopetin SA:n pelaamisen oli just tuommonen typerä pakko tulla ekaksi kilpa-ajo jota en voita sitten millään ja varmasti useammalle homma on iisi ja silleen mutta itse en voita enkä tod.aio moisen takia tätä GTA:ta lopettaa. Kitoksia vastauksista!
Tulee lisää kilpailuja.

Kolmannella saarrella on Stevie jolta saat lisää auton varastuksia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mikä on teidän mieliautonne ajella? Itse tykkään enten siitä "GT Corolla" Futo:sta. Auto on kevyt ,helppo "driftata" ja kulkeekin kohtuullisen lujaa. Tuuning versio mustalla konepelillä ja vaihdetulla kuskin sporttipenkillä on mukavan näköinenkin!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Näitä viestejä on jo tuhansia, eikä hetken hakemisen jälkeen osunut silmään,että kumpi kannattaa laittaa kylmäksi Playboy vaiko Dwayne. Onko sillä yleensäkään mitään isompaa merkitystä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Näitä viestejä on jo tuhansia, eikä hetken hakemisen jälkeen osunut silmään,että kumpi kannattaa laittaa kylmäksi Playboy vaiko Dwayne. Onko sillä yleensäkään mitään isompaa merkitystä.

Kun tapat playboyn saat sen kämpän ja dwaynestä tulee kaveris. Dwaynen kun tapat saat rahaa playboylta, mutta sillä ei tee mitään. Tapa playboy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hei pystyykö esim jenkeistä ostettua gta:ta pelata suomalaisella ps3 ilman mitää juttui?

Miljoonannen kerran, kyllä pystyy. PS3-pelit ovat aluekoodittuja, lukuunottamatta joidenkin pelien monipelejä, jotka saattavat olla jaettu ostopaikan mukaan (USA/EU/JP).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eli kysymykseni koskee Brucea ja sen antamia tehtäviä. Olen nyt siis tehtävässä jossa pitää ensin hakea kultainen Comet auto ja sen perään voittaa kilpa-ajo. Joten mitä tehtäviä sen jälkeen vielä Brucelta olisi tulossa ja mitä menetän koska en aio enää tehdä hommia ks.kaverille sillä syy minkä vuoksi aikanaan lopetin SA:n pelaamisen oli just tuommonen typerä pakko tulla ekaksi kilpa-ajo jota en voita sitten millään ja varmasti useammalle homma on iisi ja silleen mutta itse en voita enkä tod.aio moisen takia tätä GTA:ta lopettaa. Kitoksia vastauksista!

Et voi tietääkseni päästä tarinaa läpi tai tarinassa edes eteenpäin paljoa ennen kuin kyseinen tehtävä on vedetty, mutta se onkin viimeinen juonitehtävä Brucielle. Brucielle myös viedään autoja varastoon josta se maksaa, mutta ne ovat sivutehtäviä kuten myös loput ylimääräiset kisat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mikä on teidän mieliautonne ajella? Itse tykkään enten siitä "GT Corolla" Futo:sta. Auto on kevyt ,helppo "driftata" ja kulkeekin kohtuullisen lujaa. Tuuning versio mustalla konepelillä ja vaihdetulla kuskin sporttipenkillä on mukavan näköinenkin!

Pelissä huomaa hyvinkin, kuinka etuvetoisia autoja on helppo ohjailla.

Mutta joka osa-alueella loistava auto on Sentinel, kokeilkaapa vaikka! Se siis lempiauto varmaankin.
Tietysti kaikki urheiluautot hyviä, joista parhaimpia Comet, Infernus ja vaikkapa Banshee.

Niin ja tietysti, Police Cruiser on LOISTAVA! :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eli kysymykseni koskee Brucea ja sen antamia tehtäviä. Olen nyt siis tehtävässä jossa pitää ensin hakea kultainen Comet auto ja sen perään voittaa kilpa-ajo. Joten mitä tehtäviä sen jälkeen vielä Brucelta olisi tulossa ja mitä menetän koska en aio enää tehdä hommia ks.kaverille sillä syy minkä vuoksi aikanaan lopetin SA:n pelaamisen oli just tuommonen typerä pakko tulla ekaksi kilpa-ajo jota en voita sitten millään ja varmasti useammalle homma on iisi ja silleen mutta itse en voita enkä tod.aio moisen takia tätä GTA:ta lopettaa. Kitoksia vastauksista!

Älä huoli ne kisat ovat sitä luokkaa että voit päästä ne melkein silmät kiinni. Itse pääsin joka ikisen brucien kisan ensimmäisellä yrityksellä ja ylivoimaisesti ykkösenä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Omiin lempi autoihini kuuluu tuning versio Sentinelistä(spoileri, konepellissä ilmanottoaukko jne.), Turismo ja Coquette. Yleensä haen aina Turismon kaupasta kun alotan pelaamaan. Se kun on siinä safehousen vieressä.

Mites muuten kun tapoin
Franciksen ja jätin Derrikin henkiin(tehtävässä Blood Brothers), niin mitä menetin, teinkö oikean valinnan? Ainakin kun tapoin Franciksen niin Kate vaikutti olevan tyytyväinen, niinkuin muutkin. Ja menin fransiksen hautajaisiin jne. Mutta mitä olisi tapahtunut jos olisikin tappanut Derrikin?

Nauroin kyllä katketakseni kun
Roman ja Malorie ovat menossa naimisiin ja Brucie on vähän pettynyt siitä, kun se soittaa niin Niko lohduttelee että nauti nyt kun saat enemmän pillua :D Ja sähköpostissa kun puhui tuosta ja painoin että Niko lähettää takaisin positiivisen vastauksen niin siinä hän sanoi: "tiedän että jäät kaipaanmaan kimppakivaa" :D Hyvää huumoria!

On muuten aivan erilaista katsoa kun joku toinen pelaa, silloin katsoo enemmän ympärille ja huomaa niitä yksityis kohtia. Kun kaveri ajeli rauhassa Algonquinilla niin joku osoittelli aseella vanhempaa naista ja huusi hänelle jotain, osoitteli jonkun aikaa kunnes ampui hänet, ihmeset alkoivat huutamaan ja pian paikalle juoksee poliisi joka ampuu roistoa jalkaan jolloin hän polvistuu, poliisi tulee ja potkaisee tyypin maahan ja laittaa käsiraudat. Silloin ambulanssi saapuu paikalle, lääkärit menevät mummon luokse ja kokeilevat pulssia ja jotai keskenään höpisevät, sitten hakevat paarit, nostavat naisen niillä autoon ja toinen heistä soittaa puhelun ilmeisesti sairaalaan. Silloin poliisiautoja on tullut paikalle ja roisto on niistä yhdessä, ja poliisit raportoivat tilannetta toisilleen. Sitten he moikkaavat toisiaan ja menevät omiin autoihinsa. SIIS aivan uskomattoman yksityiskohtaista. Katsoin tilannetta suu pyöreenä. Kaveri pysähtyi katsomaan tilannetta sen verran kaukaa että repliikkejä ei kuullut kunnolla. Mutta siis kerrassaan mahtavaa huomata tälläistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Siis voiko
Vladin
jättää todellakin eloon? Itsellä ei tullut mitään "Walk away to spare his life." yms. kuten joidenkin tyypien kanssa. Entäs
Mr. Faustin
? Pakko tappaa?

Pelailen storya toista kertaa läpi ja yritän tehdä eri valintoja kuin ensimmäisellä kerralla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Älä huoli ne kisat ovat sitä luokkaa että voit päästä ne melkein silmät kiinni. Itse pääsin joka ikisen brucien kisan ensimmäisellä yrityksellä ja ylivoimaisesti ykkösenä.

Jep, tosi helppoja nuo kisat. Kerran vejin yhessä 3 kierroksen kisassa katolleen. Ensin koitin pukkia autoa ympäri, mutta eihä se yllättäen mihinkää kääntyny :p Sitten juoksin jonku matkaa ja löyty joku laiska paska auton irvikuva. Hyppäsin rattiin ja kävin sillä kääntämässä Turismon ratttailleen ja takasi kisaamaan. Viimesellä kierroksella kärkeen ja voittoon :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Jeps, tuning Sentinel on kiva, mutta omassa ajossa tuntuu puskevan turhan helposti. Em auton takaspoilerissa lukee muuten auton malli, STD sentinel tuning department. STD on myös sukupuolitaudin lyhenne englanniksi, sexually transmitted disease :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

watta hell?! Kai mä sit oon ni lapanen tossa racessa kun jäin melkein vikaksi :) Toivottavasti pääsis parilla yrittämällä etten kyllästy sit koko peliin :) kovaa yritystä vaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Jeps, tuning Sentinel on kiva, mutta omassa ajossa tuntuu puskevan turhan helposti. Em auton takaspoilerissa lukee muuten auton malli, STD sentinel tuning department. STD on myös sukupuolitaudin lyhenne englanniksi, sexually transmitted disease :D

Näitähän riittää. _Manhattanilla_ lipuvien taksien katoilla voi nähdä violetteja mainoskylttejä "WTF" :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

watta hell?! Kai mä sit oon ni lapanen tossa racessa kun jäin melkein vikaksi :) Toivottavasti pääsis parilla yrittämällä etten kyllästy sit koko peliin :) kovaa yritystä vaan.
Nappaa jostain Turismo tai Comet niin onnistuu helpommin
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Spoiler... Älä katso jos et ole läpäissyt peliä. :p

Onko kukaan suorittanut peliä valitsemalla "Moneyn" sen Revengen sijaan. Itse otin Moneyt ja olen nyt viimeisessä tehtävässä jossa pitää hoidella Dimitri. Alkuosan pääsen helposti läpi mutta kun alkaa kohta jossa pitää jahdata Dimitrin kopteria veneellä niin se Prkl:n vene kulkee niin hitaasti, että Dimitri pääsee karkuun. 22 kertaa yrittänyt ja alkaa vähitellen menemään hermot siihen tehtävään... ( Mission Failed 22 kertaa )
PS. Jenkki foorumeilla oli juttua, että kyseessä voi olla bugi joka sattuu 1/100 mahdollisuudella ja peliä ei pysty läpäistä sen takia. Pitää varmaan aloittaa peli alusta.
 
Ylös Bottom