Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Spoiler... Älä katso jos et ole läpäissyt peliä. :p

Onko kukaan suorittanut peliä valitsemalla "Moneyn" sen Revengen sijaan. Itse otin Moneyt ja olen nyt viimeisessä tehtävässä jossa pitää hoidella Dimitri. Alkuosan pääsen helposti läpi mutta kun alkaa kohta jossa pitää jahdata Dimitrin kopteria veneellä niin se Prkl:n vene kulkee niin hitaasti, että Dimitri pääsee karkuun. 22 kertaa yrittänyt ja alkaa vähitellen menemään hermot siihen tehtävään... ( Mission Failed 22 kertaa )
PS. Jenkki foorumeilla oli juttua, että kyseessä voi olla bugi joka sattuu 1/100 mahdollisuudella ja peliä ei pysty läpäistä sen takia. Pitää varmaan aloittaa peli alusta.

Et pysty lataamaan jotain aiempaa missionia ja valita se toinen vaihtoehto?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Spoiler... Älä katso jos et ole läpäissyt peliä. :p

Onko kukaan suorittanut peliä valitsemalla "Moneyn" sen Revengen sijaan. Itse otin Moneyt ja olen nyt viimeisessä tehtävässä jossa pitää hoidella Dimitri. Alkuosan pääsen helposti läpi mutta kun alkaa kohta jossa pitää jahdata Dimitrin kopteria veneellä niin se Prkl:n vene kulkee niin hitaasti, että Dimitri pääsee karkuun. 22 kertaa yrittänyt ja alkaa vähitellen menemään hermot siihen tehtävään... ( Mission Failed 22 kertaa )
PS. Jenkki foorumeilla oli juttua, että kyseessä voi olla bugi joka sattuu 1/100 mahdollisuudella ja peliä ei pysty läpäistä sen takia. Pitää varmaan aloittaa peli alusta.

Itseltä pääsi vaan kerran karkuun kaveri tuossa kohdassa.. Juurikin sen takia että en hiffannu ensimmäisellä kerralla painaa riittävästi kaasua vaan pelasin varman päältä ja jätin rakoa että voi helpommin väistää ohjukset jotka kopterista ammutaan. Mutta kyllähän siihen "omaan" kopteriin pääsee helposti kuhan vaan painaa sitä kaasua ihan reilusti heti kun sen kopterin näkee tulevan vuorien takaa. Taisin päästä 4 tai 5 yrittämällä läpi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kisoissa tuppaa vaan olemaan niin kova handicappi, että kaulan ajaminen ei auta. Sikäli joku perusvarma / hitaampi auto kuin esim. turismo vois olla jopa parempi kisailuun. Itse tosin mielummin tykittelen kunnon raudalla, ku jollain läpilaholla ruosteSabrella.

Mut ihan läpihuutojuttujahan ne on ja saa olla kädetön ps3 pelaaja jos meinaa kisat tuskaa tuottaa, hampailla / jaloilla en välttämättä voittoon ajais. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Auto - kisoissa ei mielestäni kannata ajaa liian kovaa, sillä silloin et pääse helposti kääntymän. Siitä seuraa seinään päin ajamista.

Kyllä se siitä onnistuu, kun muutaman kerran yrittää. Itse tosin olen onnistunut aina ensimmäisellä keralla. Auto - kisat ovat helppoja GTA IV:ssä!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27981964

Ehkä järkyttävin " review " ikinä :D

" Se oli tosi ärsyttävä tehtävä "

Joo se kännissä ajaminen oli kyllä yks hauskimmista jutuista GTA:ssa (olihan se toki Vice Cityssä). Haastavampaa ehkä se kävely autolle. Testaajalle ei näköjään maistu örveltäminen....

Hieno oli tuo juttu kans missä tyyppi sanoo että GTA:ssa voi myös mennä taksi kyydeillä. Jäbä pöllii sen taksin ja lähtee ite ajamaan =D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Puuh, tulihan se 100% sieltä :p Noin 100 tuntia meni, vaikka pelikello näyttääkin 77:ää... Todella harmillista että pitää olla jenkki että pystyis osallistumaan siihen Rockstar Social Club:in 100% -kisaan :( Enää jäi yksinpelisaavutuksista saamatta genetically superior, finish him ja liberty city minute... Kannattaa muuten varautua TODELLA pitkiin pelisessioihin jos pulut meinaa löytää. Mulla meni oppaidenkin kanssa 10 tuntia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27981964

Ehkä järkyttävin " review " ikinä :D

" Se oli tosi ärsyttävä tehtävä "

Arvosteliaa, jos tuota tyyppiä voi sellaiseksi kutsua kuka lie randomi jätkä otettu kadult :) Häntä lainatakseni " parrannettavaa löytyy autojen ajettavuus se on vaikeeta" ööh olisiko sitten pitänyt pysyä samanlaisessa ohjattavuudessa kuin esim: sanissa eli käisä pohjas ja sillee :rolleyes:

edit: itse en kyllä huomannut noissa kisoissa yhtään handicappia en tiedä sitten..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Puuh, tulihan se 100% sieltä :p Noin 100 tuntia meni, vaikka pelikello näyttääkin 77:ää... Todella harmillista että pitää olla jenkki että pystyis osallistumaan siihen Rockstar Social Club:in 100% -kisaan :(

Eipäs pidä. Kerroppa sitten mikä on tämä "Keys to the city", jonka tästä kisasta nappaat. ;) Hieno suoritus.

Saanko udella millä taktiikalla etsit puluja? Oliko sinulla ihan perinteisesti tulostettu kartta käsissä ja sillä mentiin, vai kävitkö aina TW@Tissä surffailemassa?

EDIT. Luin ne säännöt aika hätäisesti, mutta ilmeisesti sinun pitäisi klikata sitä 100% club kuvaketta (ja siis päästä sisälle sinne), että voittosi rekisteröityisi. Tässä vaan astuu se harmillinen seikka, että R*:n serverit päivittyvät pirullisen hitaasti. Esimerkiksi itse en pääse Story Gangiin sisään, vaikka läpäisin pelin aikaisin eilen aamulla. Tiukoille menee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Näitä viestejä on jo tuhansia, eikä hetken hakemisen jälkeen osunut silmään,että kumpi kannattaa laittaa kylmäksi Playboy vaiko Dwayne. Onko sillä yleensäkään mitään isompaa merkitystä.

Playboy on muutenkin ärsyttävä lökäpuntti perse, joten itse en uhrannut kahta sekuntia päätökseen. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Puuh, tulihan se 100% sieltä :p Noin 100 tuntia meni, vaikka pelikello näyttääkin 77:ää... Todella harmillista että pitää olla jenkki että pystyis osallistumaan siihen Rockstar Social Club:in 100% -kisaan :( Enää jäi yksinpelisaavutuksista saamatta genetically superior, finish him ja liberty city minute... Kannattaa muuten varautua TODELLA pitkiin pelisessioihin jos pulut meinaa löytää. Mulla meni oppaidenkin kanssa 10 tuntia.

Miten mahdollista että 100%? Eikös kaikki katukisat pidä voittaa? :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Eipäs pidä. Kerroppa sitten mikä on tämä "Keys to the city", jonka tästä kisasta nappaat. ;) Hieno suoritus.

Saanko udella millä taktiikalla etsit puluja? Oliko sinulla ihan perinteisesti tulostettu kartta käsissä ja sillä mentiin, vai kävitkö aina TW@Tissä surffailemassa?

EDIT. Luin ne säännöt aika hätäisesti, mutta ilmeisesti sinun pitäisi klikata sitä 100% club kuvaketta (ja siis päästä sisälle sinne), että voittosi rekisteröityisi. Tässä vaan astuu se harmillinen seikka, että R*:n serverit päivittyvät pirullisen hitaasti. Esimerkiksi itse en pääse Story Gangiin sisään, vaikka läpäisin pelin aikaisin eilen aamulla. Tiukoille menee.

Juu, pitäis lukea tarkemmin nuo säännöt... Siis tosiaan kilpailuun voi Suomalainenkin osallistua :D Mutta tuo Rockstar Social Club päivittyy niin pirun hitaasti ja huomenna on jo 19. päivä.

Käytin avuksi karttaa + videoita yhdeltä nettisivulta pulujen metsästyksessä... 4 löysin itse :o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mitä ihmettä?? Tein KAIKKI 10 Most Wanted -tehtävää poliisiautosta, mutta en saanut Manhunt-achievementia!!! :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onko kellään ollut ongelmia saada Under The Radar-saavutusta, eli lentää kopterilla kaikkien siltojen alla? Itse lentelin niin, että viimeistä siltaa ennen peli ilmoitti yhden alituksen olevan jäljellä, mutta sen jälkeenkään saavutusta en saanut jostakin syystä.. Nuo lennettävät sillat kai näkyivät kartalla kopterissa Trophy-merkittyinä. Huomasin vaan ennen kolmea viimeistä siltaa.. nyt ei ainakaan mitään enää kartalla näy :confused:
 
Ylös Bottom