Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Enää 4 autokilpailua yksinpelissä, sitten on kaikki yksinpelisaavutukset Liberty City minutea lukuunottamatta :D Pitää varmaan aloittaa toinen kierros kohtapuolin (ja yrittää vetää peli läpi niin nopeasti kuin mahdollista).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Enää 4 autokilpailua yksinpelissä, sitten on kaikki yksinpelisaavutukset Liberty City minutea lukuunottamatta :D Pitää varmaan aloittaa toinen kierros kohtapuolin (ja yrittää vetää peli läpi niin nopeasti kuin mahdollista).

voisin minäkin koittaa kun saisi jostain 100% varmuuden siitä että mitkä tehtävät on pakko vetää läpi ja mitkä ei.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Jos haluaa mennä oikein huijauksessa tarinan saaden LC Minuten niin ei muuta kuin koodit käyttöön, mutta vain siihen tallennukseen! Ei luulisi 15 tuntia hirveästi enemmän kuluvan!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kisoissa tuppaa vaan olemaan niin kova handicappi, että kaulan ajaminen ei auta. Sikäli joku perusvarma / hitaampi auto kuin esim. turismo vois olla jopa parempi kisailuun. Itse tosin mielummin tykittelen kunnon raudalla, ku jollain läpilaholla ruosteSabrella.


Turismo on ainakin omien kokemusten mukaan pelin 2. nopein auto radalla, niin en siitä hitaudesta tiedä :rolleyes: .

Nyt 2. läpipeluulla kun olen alkanut enemmän tutkia paikkoja yms. on tullut vastaan juurikin nuo ruosteläjät, jotka ovat kyllä hienoja vempeleitä. Bensaa menee putkeen vähän väliä, käynti on mitä lie, epämääräisiä ääniä kuuluu joka puolelta ja käynnistyminenkin tahtoo olla vähän niin ja näin. Pay 'N Spray:n tyyppi sanoo jotain "this is the best I can do with this piece of junk" tai sinnepäin.

Onko porukka täällä ajanut "Race"-moodia netissä enemmänkin? Siihen on nyt tullut ainakin ite tykästyttyä (Southern Sweepiä varsinkin... hieno rata). Ihmetyttää kummasti sanoa että tässä lienee yksi konsolin parhaista ajopeleistä, vaikkei sitä ole sellaiseksi primäärisesti tarkoitettu. Plussaa varsinkin sääoloista, vuorokaudenajoista, ratojen ja kilpailujen "elävyydestä" (objektit sun muut) sekä vaihtelevista kulkuneuvoluokista.

Onko läpipelanneille selvinnyt, mitä
mr. Faustinille tapahtui menneisyydessä, jonka johdosta hän muuttui (vaimon mukaan)?

Kehuja käsikirjoittajille, erityisesti
Dimitrin hahmon luomisesta. Pääpahiksena poikkeuksellisesti rauhallinen, järkevä ja laskelmoiva, alussa jopa hyvin sympaattinen hahmo. Pelin loppupuolelle paljastuu taas miehen lähes pohjaton ahneus, joka "Deal" -endingissä koituu lopulta kohtaloksi. Faustinhan totesi Perestroikan katolla "Amerikan muuttaneen Dimitrin". Ehkä hän oli oikeassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Miettikäähän toverit nyt loogisesti:
Jos Vladin todellakin pystyisi jättämään eloon ette koskaan tapaisi Faustinia. Ja ilman Faustinia ette törmäisi Dimitriin. Ja jos Faustinin pystyisi jättämään eloon, ei Dimitristä tulisi koskaan pelin "pääjehua". Vaikka pelissä on valintoja, ei kaikki ole mahdollista tarinan takia. Kaikkiin netissä liikkuviin huhuihin EI kannata uskoa. :cool:

Juu juu. En ole netistä mitään lukenut, mutta ajattelin vain kysäistä, kun noita valintoja pelissä jokunen tulee. Koska pelaan peliä jo toista kertaa läpi, niin haluan välttyä samoilta valinnoilta.

Äsken tein
"Three Leaf Clover"-tehtävän eli pankkiryöstön
ja jälleen ensimmäisellä kerralla läpi. Meinasi vaan pakoauto räjähtää alle, mutta kahdella hyvin tähdätyllä pistoolin kudilla takaa-ajanut poliisiauto tilalle. Ei tämä peli ainakaan liian vaikea ole ollut. Ainoat kerrat, kun olen joutunut pelaamaan tehtävän uudestaan, ovat johtuneet omista tyhmistä mokista eikä koneen antamasta haasteesta.

Sitten vielä kysymys:
Tuleeko Playboylta enää Dwaynen tappamisen jälkeen tehtäviä?
Homman hoidettua tuli vain 25000 dollaria käteistä ja puhelimesta solvaukset päälle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei tule enää tehtäviä. Olisit tappanut Pleiboin, saat hänen asunnon ja vaatekaappiin Claude Speedin asun.
Mulla se asu on hävinny jonnekin. Ei löydy enää vaatekaapista. Oikeastaan sen jälkeen kun sai Albanialaisten nahkatakin, niin en ole voinu käyttää enää Clauden asua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei tule enää tehtäviä. Olisit tappanut Pleiboin, saat hänen asunnon ja vaatekaappiin Claude Speedin asun.

Ota huomioon, kyseessä on toinen pelikerta. Ekalla kerralla todnäk. on niitannut PBn.

Itsellä 23% pelattu läpi, eilen oli kanssa pakko kokeilla millaiseksi tuommoisen piece of crapin saa pns liikkeessä. Vigaro pysyi piis öf kräppinä :P. Mulla taisi mennä 5. tai 6. yrittämällä toi No 1 ajokisa läpi. Ei ihan helppo meikäläisellä. Tehtävät menee vaihtelevasti läpi, välillä ekalla yrityksellä, välillä monella.

Fyrkasta ei ole pulaa. Alussa tuli kerättyä yliajetuilta alkupääomaa ja aseita. Hyppyjä peräti 4 tehty ja puluja vissiin osunu silmää 4 tai 5. Kranuja en voi ostaa mutta onneksi tiedän mistä niitä löytyy, tosin en ole vielä käyttänyt :D, polttopullolla tapoin melkein itseni.

Huikea peli, ensimmäisen kerran framerate tippui kun oli tehtävän jäljiltä 3 starbaa ja helikopteri perässä, hieman nyki.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onko kellään ollut ongelmia saada Under The Radar-saavutusta, eli lentää kopterilla kaikkien siltojen alla? Itse lentelin niin, että viimeistä siltaa ennen peli ilmoitti yhden alituksen olevan jäljellä, mutta sen jälkeenkään saavutusta en saanut jostakin syystä.. Nuo lennettävät sillat kai näkyivät kartalla kopterissa Trophy-merkittyinä. Huomasin vaan ennen kolmea viimeistä siltaa.. nyt ei ainakaan mitään enää kartalla näy :confused:

Alitettavat sillat näkyvät kartalla vain lyhyen hetken sen jälkeen kun olet alittanut jonkin muista silloista - eivät siis jatkuvasti. Läntisin sillanalitus Alderneyssa (korkea maantiesilta) on hieman buginen; alitus ei rekisteröidy jos menet sillan ali veden kohdalta, vaan se pitää alittaa kohdasta jossa on kaarevet teräspalkit. Lisäksi minulla eiheutti ärräpäitä ne pari todella matalaa siltaa, toinen Alderneyssa ja toinen menee siihen pikkusaareen Algonquinista(Roosevelt island NYCssa - en muista mikä se on pelissä).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko muillakin nollaantunut kaikki saavutukset ja kaikki tuolta social clubista:confused: Muutenkin hirveän hitaasti päivitteli pelin edistymistä ja muita.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko muillakin nollaantunut kaikki saavutukset ja kaikki tuolta social clubista:confused: Muutenkin hirveän hitaasti päivitteli pelin edistymistä ja muita.

Välillä katosi maratonstatsit, mutta sittemmin tulivat takaisin. Nykyisin tuntuu päivittyvän lähes reaaliaikaisesti, parin minsan viiveellä ziteistäkin tulee sähköpostia.

Tuli kokeiltua new gameakin tuossa eilen ja huomattua että maraton pitää tehdä yhden pelin aikana, oli sitten tyhjäytynyt muut paitsi pidätysstatsit kun niitä kokeilin kerätä heti alkuun. Sitten kun pelaili taas hetken tuolla story complete savella niin oli muutkin statsit palanneet. Näyttävät siellä nytkin olevan. 448 mailia jalan, 649 julkisilla. Muista vähän vielä puuttuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Alitettavat sillat näkyvät kartalla vain lyhyen hetken sen jälkeen kun olet alittanut jonkin muista silloista - eivät siis jatkuvasti. Läntisin sillanalitus Alderneyssa (korkea maantiesilta) on hieman buginen; alitus ei rekisteröidy jos menet sillan ali veden kohdalta, vaan se pitää alittaa kohdasta jossa on kaarevet teräspalkit. Lisäksi minulla eiheutti ärräpäitä ne pari todella matalaa siltaa, toinen Alderneyssa ja toinen menee siihen pikkusaareen Algonquinista(Roosevelt island NYCssa - en muista mikä se on pelissä).

Ok, kiitos! Viimeiseksi sillaksi jäi juurikin se Alderneyssa sijaitseva maantiesilta ja lensin veden kohdalta. Täytyykin koittaa toisesta kohtaa alitusta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Nyt on yli 40 tuntia tullut pelattua ja ''One Man Army, ''Walk Free'', ''Manhunt, ''Cleaned The Mean Streets'' Achievementit tehtyä. Tietenkin kaikki juonesta saadut achievementit olen saanut myös. Juoni meni läpi jo vähän yli viikko sitten. :D

Enää stuntti hypyt ja pulut keräämättä. Miten saisin rahaa pelissä, kun olen kaikki tehtävät läpäissyt? Kertokaa tehokkaimmat keinot, sillä haluan sen ''Half Million'' achievementin suorittaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Enää Liberty City Minute jäljellä yksinpelisaavutuksista :D En tosin jaksa aloittaa uutta läpipeluukertaa ihan heti, 100 tuntia on jo tarpeeksi vähäksi aikaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Nyt on yli 40 tuntia tullut pelattua ja ''One Man Army, ''Walk Free'', ''Manhunt, ''Cleaned The Mean Streets'' Achievementit tehtyä. Tietenkin kaikki juonesta saadut achievementit olen saanut myös. Juoni meni läpi jo vähän yli viikko sitten. :D

Enää stuntti hypyt ja pulut keräämättä. Miten saisin rahaa pelissä, kun olen kaikki tehtävät läpäissyt? Kertokaa tehokkaimmat keinot, sillä haluan sen ''Half Million'' achievementin suorittaa.

miten tuon voi olla saamatta?
minulla oli useammankin kerran rahaa melkein miljoona, sitten ostelin aseita joten jäi enää päälle 800 000.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Miten oikein voi "Takedownata" muita ihmisiä eli vetää yhdellä iskulla tajuttomaksi? Yhdessä tehtävässä, jossa minun piti hakea auto Vladille niin siinä minulle opetettiin semmonen temppu, että kun on tarpeeksi lähellä jotakin jätkää niin voi yhdellä iskulla pistää sen tajuttomaksi. Ja kun sen tein siinä tehtävässä niin toimi ihan normaalisti ja se kaveri kaatu maahan. Mutta nyt kun koitan tehdä samaa tavallisille kävelijöille niin ei onnistu mitenkään.
 
Ylös Bottom