Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Pulujen metsästys oli kallista: kuolin sinä aikana noin 40 kertaa ja rahaa paloi sairaalakäynteihin n. $350000. Kun olin vetänyt tarinan läpi, rahaa oli n. $950000 ja nyt vaivaiset $400000 :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Miten oikein voi "Takedownata" muita ihmisiä eli vetää yhdellä iskulla tajuttomaksi? Yhdessä tehtävässä, jossa minun piti hakea auto Vladille niin siinä minulle opetettiin semmonen temppu, että kun on tarpeeksi lähellä jotakin jätkää niin voi yhdellä iskulla pistää sen tajuttomaksi. Ja kun sen tein siinä tehtävässä niin toimi ihan normaalisti ja se kaveri kaatu maahan. Mutta nyt kun koitan tehdä samaa tavallisille kävelijöille niin ei onnistu mitenkään.

Stun punchia ei voi käyttää missään muualla kuin tuossa yhdessä kohtaa, ainakaan omien kokemusteni perusteella. Toinen pelin alkuvaiheessa ollut ominaisuus oli kun painat O niin pystyy seuraamaan jahdattavaa ajoneuvoa kameralla.. mutta tämäkään ei toimi muualla. Kertoo vaan kuinka kiirehditty peli tämä loppujen lopuksi on :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Stun punchia ei voi käyttää missään muualla kuin tuossa yhdessä kohtaa, ainakaan omien kokemusteni perusteella. Toinen pelin alkuvaiheessa ollut ominaisuus oli kun painat O niin pystyy seuraamaan jahdattavaa ajoneuvoa kameralla.. mutta tämäkään ei toimi muualla. Kertoo vaan kuinka kiirehditty peli tämä loppujen lopuksi on :D

Itellä ainaki toimi :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Stun punchia ei voi käyttää missään muualla kuin tuossa yhdessä kohtaa, ainakaan omien kokemusteni perusteella. Toinen pelin alkuvaiheessa ollut ominaisuus oli kun painat O niin pystyy seuraamaan jahdattavaa ajoneuvoa kameralla.. mutta tämäkään ei toimi muualla. Kertoo vaan kuinka kiirehditty peli tämä loppujen lopuksi on :D

Kyllä tuo kamera seuraa ihan pelin ääriin asti O:sta.

Eikös tuossa alun tappelussa opittu joku heitto, vai miten se oli? Muita en tiedä, kun X:stä se väistää ja sen perään voi latoa jonkun hienon sarjan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mitä hyötyä tuosta Rockstar Games Social Clubista pitäisi olla? Itse en ole keksinyt sille mitään käyttöä. Ainoa asia, mikä voisi olla ihan käyttökelpoinen, on Zit, mutta sekin toimii aika rajoitetusti. (Olen Zitannut vaikka kuinka monesti ja näkyy vain yksi "osuma".)

Taisi jäädä aika torsoksi tuo sivusto.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ei hermo, meinasin äsken hieman hajota yhden unique stuntin kanssa kokeilin samaa kohtaa noin 50kertaa ja aina vaan ihme vineystä lopulta se sitten meni ja omaan silmään ainakin aivan samalla tavalla kuin aikaisemmat 49 kertaa. Menihän se sitten lopulta ja nyt on hyvä mielikun sain kaikki unique stuntit suoritettua. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Äh, perhana kun tuo peli ei tallenna automaattisesti joka kerta kun ampuu pulun. Aika perseestä, kun ammuskelee niitä puluja ja unohtaa käydä safehousessa tallentamassa ja sitten peli jumittuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onko puluista missään TARKKAA karttaa? Ei siis sitä, jonka saa sieltä osoitteesta whattheydonotwantUtoknow.com ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

On tämä järkyttävän hyvä peli mutta silti en ymmärrä ihmisiä jotka on pelannut tätä nyt jo yli 70 tuntia.. itse olen pelannut alle 30 tuntia ja alkaa kyllästyminen iskee. Ja se ei johdu siitä että olisi huono peli, ei vaan yksinkertaisesti jaksa pelata niin paljon. Porukka on ihan täpinöissään jostain 100 % ja kuinka se pitää saada viikossa. Ettekö te pelaa pelaamisen ilosta? Ettekö te harrasta mitään muuta? Kyllä mullakin varmasti tulee vielä todella paljon tunteja tämän pelin kanssa. Mutta ei ole pakko saada kaikkia heti. Haluan että kun pelaan niin se ei tunnu siltä että pelaan koska on pakko. Vähän turhaa kitisemistä joo mutta ajattelin vaan sanoa ääneen mitä olen jo hetken ihmetellyt...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

On tämä järkyttävän hyvä peli mutta silti en ymmärrä ihmisiä jotka on pelannut tätä nyt jo yli 70 tuntia.. itse olen pelannut alle 30 tuntia ja alkaa kyllästyminen iskee. Ja se ei johdu siitä että olisi huono peli, ei vaan yksinkertaisesti jaksa pelata niin paljon. Porukka on ihan täpinöissään jostain 100 % ja kuinka se pitää saada viikossa. Ettekö te pelaa pelaamisen ilosta? Ettekö te harrasta mitään muuta? Kyllä mullakin varmasti tulee vielä todella paljon tunteja tämän pelin kanssa. Mutta ei ole pakko saada kaikkia heti. Haluan että kun pelaan niin se ei tunnu siltä että pelaan koska on pakko. Vähän turhaa kitisemistä joo mutta ajattelin vaan sanoa ääneen mitä olen jo hetken ihmetellyt...

Juu samaa ihmetelly itekin miten monet jaksaa jauhaa päivästä toiseen. Itellä on nyt tunteja joku 35 ja stoori läpästy. Nyt oon pahasti kyllästyny itekin jo. Helvetin hyvä peli oli , mut ei vaan jaksa enää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

no minä olen pelannut 50t ja tarina menty läpi ja kaikki sivu hommat.
ei kuitenkaan stuntteja tai puluja kerätty.
äkkiä siihen aikaa menee kun pelkästään autojen keräämiseen steviellekin meni kuutisen tuntia.
jollei saavutuksista välitä niin sitten se kyllästyminen iskeekin äkkiä, ne tätä peliä elossa pitää tarinan läpäisyn jälkeen koska niistä sivuhommista ei mitään kivaa sälääkään saa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

No minä ainakin olen pelannut jo 100 tuntia ja nauttinut pelistä ihan tarpeeksi ennen 100% metsästystä... Ostin GTA IV:n jo julkaisupäivänä, joten onhan tässä tullut pelailtua jo 3 viikkoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

No minä ainakin olen pelannut jo 100 tuntia ja nauttinut pelistä ihan tarpeeksi ennen 100% metsästystä... Ostin GTA IV:n jo julkaisupäivänä, joten onhan tässä tullut pelailtua jo 3 viikkoa.

Sama täällä, 125h, peli on 52% läpi ja olen nauttinut jokaisesta hetkestä. Tosin Ajotehtävät on syvältä, ei tämän pelin autofysiikoilla voi rallia ajaa. Minulta varmaan jää pulut keräämättä ellen löydä hyväää karttaa niille. Koska en voi saada 100% kun rockstarin tylöntekijöitä ei tuke ikinä vastaan. Mutta kumminkin, kiinnostus ei vaan hiivu, on GTA4n maailma niin hieno. Niin ja julkaisu yönä jonotettu peli...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Spoiler... Älä katso jos et ole läpäissyt peliä. :p

Onko kukaan suorittanut peliä valitsemalla "Moneyn" sen Revengen sijaan. Itse otin Moneyt ja olen nyt viimeisessä tehtävässä jossa pitää hoidella Dimitri. Alkuosan pääsen helposti läpi mutta kun alkaa kohta jossa pitää jahdata Dimitrin kopteria veneellä niin se Prkl:n vene kulkee niin hitaasti, että Dimitri pääsee karkuun. 22 kertaa yrittänyt ja alkaa vähitellen menemään hermot siihen tehtävään... ( Mission Failed 22 kertaa )
PS. Jenkki foorumeilla oli juttua, että kyseessä voi olla bugi joka sattuu 1/100 mahdollisuudella ja peliä ei pysty läpäistä sen takia. Pitää varmaan aloittaa peli alusta.

Itsellä oli sama ongelma, painoin vasenta tattia koko ajan eteenpäin (tämä hidastaa ilmeisesti), eli kaasu vaan pohjassa menet ja tatilla vain ohjaat niin pitäisi päästä helposti kopteriin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Sattui taas eräänä päivänä jotain niin outoa, etten oikein osaa ajatella, oliko se bugi vaiko jokin hieno yksityiskohta.

Ajelin kakkoskaupunkiin vievällä sillalla ja törmäsin erään vastaantulevan auton etupuskuriin. Näin kun kuljettaja oli tulossa ulos autosta, joten oletin että se on sitä perus uhoamista, mitä nuo tekoälyhahmot tekevät joskus kolarien sattuessa. Olin kaasuttelemassa pois paikalta, kunnes huomasin, että kolaroidun auton kuski olikin syttynyt tuleen(?). Piti oikein pysähtyä ja jäädä tarkkailemaan tilannetta. Siinä se kuski kieri maassa jonkin aikaa tuskissaan huutaen, kunnes se kuoli ja eloton ruumis jäi liekehtien makaamaan maahan. Vähän ajan päästä syttyi yllättäen kuljettajan autokin tuleen ja kohta se jo räjähtikin.

Tosiaan, yhden ainoan kerran törmäsin siihen autoon ja siitä muodostui tuollainen ketjureaktio. Voiko autot oikeasti hajota noin helpolla tässä pelissä? Ohikulkeneen kuskin auto vaikutti ainakin aivan ehjältä, joten vaikea uskoa, että yhdestä törmäyksestä syntyy jotain tuollaista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Sattui taas eräänä päivänä jotain niin outoa, etten oikein osaa ajatella, oliko se bugi vaiko jokin hieno yksityiskohta.

Ajelin kakkoskaupunkiin vievällä sillalla ja törmäsin erään vastaantulevan auton etupuskuriin. Näin kun kuljettaja oli tulossa ulos autosta, joten oletin että se on sitä perus uhoamista, mitä nuo tekoälyhahmot tekevät joskus kolarien sattuessa. Olin kaasuttelemassa pois paikalta, kunnes huomasin, että kolaroidun auton kuski olikin syttynyt tuleen(?). Piti oikein pysähtyä ja jäädä tarkkailemaan tilannetta. Siinä se kuski kieri maassa jonkin aikaa tuskissaan huutaen, kunnes se kuoli ja eloton ruumis jäi liekehtien makaamaan maahan. Vähän ajan päästä syttyi yllättäen kuljettajan autokin tuleen ja kohta se jo räjähtikin.

Tosiaan, yhden ainoan kerran törmäsin siihen autoon ja siitä muodostui tuollainen ketjureaktio. Voiko autot oikeasti hajota noin helpolla tässä pelissä? Ohikulkeneen kuskin auto vaikutti ainakin aivan ehjältä, joten vaikea uskoa, että yhdestä törmäyksestä syntyy jotain tuollaista.

Tuollaista ei ole kyllä omalle kohdalle sattunut kertakaan, mutta oletko koskaan kuullut ilmiöstä nimeltä - spontaneous human combustion, liekö syy tapahtuneseen tässä ;)

Varmasti jokin pelin koodissa tapahtunut bugi tai mikä lie, huvittavaa silti. Mitä itselle on nyt käynnyt on se että npc hahmo on autollaan törmännyt (minusta riippumatta) huoltoaseman bensatankkiin ja räjäyttänyt paikan tuusan nuusaksi nyt jo kaksi kertaa. Ekalla kerralla kuulin kuinka huoltoasema räjähti toisella kerralla näin kuinka npc juippi ohitti tankkavaa autoa suoraan bensatankkiin - KA BOOM! Huvittavaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mikä on viimisen tehtävän nimi ja keltä sen saa? ois kiva tietää jo ennakkoon etten vahingossa läpäse peliä ennen kun muut tehtävät on tehty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tuollaista ei ole kyllä omalle kohdalle sattunut kertakaan, mutta oletko koskaan kuullut ilmiöstä nimeltä - spontaneous human combustion, liekö syy tapahtuneseen tässä ;)

Olen tuollaisen nähnyt kanssa. Ajoin taksin perään ja sieltä tuli palava hahmo ulos joka sitten sytytti sen taksinkin liekkeihin. Taisi kuumaa kahvia kaatua syliin.
 
Ylös Bottom