Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Soita omat kontaktit läpi, niin eiköhän se ala aukeamaan johonkin suuntaan. Jos ei, lataa joku aikaisempi save ja tee se edellinen tehtävä uudestaan.

Kukaan tehtäviä antavista kontakteista ei vastaa ja kaikki tallennukset on tuon Pegorino's Priden jälkeen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kukaan tehtäviä antavista kontakteista ei vastaa ja kaikki tallennukset on tuon Pegorino's Priden jälkeen.

Onko tämäkin bugi ja pitäisi alottaa peli alusta taas?

EDIT. Kokeilin myös asentaa pelin uudestaan, mutta ei vaikutusta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko tämäkin bugi ja pitäisi alottaa peli alusta taas?

EDIT. Kokeilin myös asentaa pelin uudestaan, mutta ei vaikutusta.

itsellä viimeisin tehtävä liquidize the assets suoritettu eikä tule enää tehtäviä. kaikki konstit olen kokeillut mutta ei. eli bugi sekin todennäköisesti.alusta pitäis aloittaa mutta kyllä mun kohdalla kävi niin että gta jäi hyllyyn. muutenkin ihan liian yliarvostettu peli.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko tämäkin bugi ja pitäisi alottaa peli alusta taas?

EDIT. Kokeilin myös asentaa pelin uudestaan, mutta ei vaikutusta.

itsellä viimeisin tehtävä liquidize the assets suoritettu eikä tule enää tehtäviä. kaikki konstit olen kokeillut mutta ei. eli bugi sekin todennäköisesti.alusta pitäis aloittaa mutta kyllä mun kohdalla kävi niin että gta jäi hyllyyn. muutenkin ihan liian yliarvostettu peli.

Tämä nyt voi olla ilmeistä, mutta oletteko kokeilleet vain antaa ajan kulua? Esim. muutama save/load-kierros, niin että pelin sisäistä aikaa kuluu vaikka vuorokausi, tai esm. seuraavaan arkipäivään. Ja soitelleet kaikki kontaktit läpi, myös ne joilta ei tehtäviä normaalisti saa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tämä nyt voi olla ilmeistä, mutta oletteko kokeilleet vain antaa ajan kulua? Esim. muutama save/load-kierros, niin että pelin sisäistä aikaa kuluu vaikka vuorokausi, tai esm. seuraavaan arkipäivään. Ja soitelleet kaikki kontaktit läpi, myös ne joilta ei tehtäviä normaalisti saa.

kuten sanoin kaikkia olen kokeillut. varmaan 20 kertaa olen savettanut. ei apua. soitellut myös ihan kaikille mitä listalta löytyy.
seuraava tehtävä pitäisi olla se että saan puhelun milloin darco (vai mikä se nyt oli) saapuu kaupunkiin lentokoneella. mutta sitä puhelua ei koskaan ole tullut
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

rupesin pelaamaan nyt pitkästä aikaa kun peli on jo läpi pelattu. otin uusimman tallennuksen ja ajelin pitkin kaupunkia. roman soitteli et miten menee jne. sit vähän aikaa menee nii puhelin soi. kate soitti ja jonkun huutoitkun päästi kun en ole treffeillä käynyt. mutta eikös se kuollut jo häissä? :D jonkun asteen bugi varmaan
e: ja kyllä! tarkistin että tallennus on tuorein ja kaikki tarinan tehtävät tehty
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Luulisi koodien käyttö olevan kiellettyä jos ja kun IV saa omat trophynsä. Jos nyt ymmärsin kyssärin oikein? :rolleyes:

e. Voi olla vanha mut törmäsin seuraavaan cheatiin.
Menemällä nettikahvilaan (Tw@:iin) ja kirjoittaa osoiteriville veeveevee (piste)whattheydonotwantyoutoknow.com, ilmestyy karttaan piilotetut esineet (aseet, ajoneuvot, stunthypyt, pulut)

saikos noi pulut millään näkymään tossa kartassa? ei jaksaisi aina ajella nettikahvilaan noiden takia
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tämä nyt voi olla ilmeistä, mutta oletteko kokeilleet vain antaa ajan kulua? Esim. muutama save/load-kierros, niin että pelin sisäistä aikaa kuluu vaikka vuorokausi, tai esm. seuraavaan arkipäivään. Ja soitelleet kaikki kontaktit läpi, myös ne joilta ei tehtäviä normaalisti saa.

Eipä tässä ole muuta tehtykkään kun ajeltu ympäriinsä varmaan 2 viikkoa tehden sivutehtäviä.

Kaikki on soitettu ja ne jotka vastaa lähtevät vaan ulos ja muilla on vastaaja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

onkos tossa mitä kaikkia side missioneita sit? stevien autokeikat ja jacobin huumetoimitukset työn alla nyt. assassinit ja bruciet tehty kokonaan
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

onkos tossa mitä kaikkia side missioneita sit? stevien autokeikat ja jacobin huumetoimitukset työn alla nyt. assassinit ja bruciet tehty kokonaan

Mitäs ne Stevien autokeikat on?

Muita on sit ne "Friends", jotka ilmestyy aina välillä sinne karttaan. Most Wanted tehtävät...siinä ne kai oli kaikki.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mitäs ne Stevien autokeikat on?

Muita on sit ne "Friends", jotka ilmestyy aina välillä sinne karttaan. Most Wanted tehtävät...siinä ne kai oli kaikki.

stevien missionit tulee tekstarilla. friendsejä oonki jo jokusen tehny mikä o vastaan sattunu. most wanted?
e: ja onkos brucien racing jutut tehtäviä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Niin siis omaan ongelmaani vielä palatakseni, kaikki muut tehtävät on 100% paitsi Bell:n ja Jimmy Pegorinon. Viimeinen tehtävä minkä oon tehny on Pegorinon eka tehtävä eikä sen jälkeen ole tullut mitään, Belliltäkin olen yhden tehtävän tehnyt. Miksi nämä eivät soita enää?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Niin siis omaan ongelmaani vielä palatakseni, kaikki muut tehtävät on 100% paitsi Bell:n ja Jimmy Pegorinon. Viimeinen tehtävä minkä oon tehny on Pegorinon eka tehtävä eikä sen jälkeen ole tullut mitään, Belliltäkin olen yhden tehtävän tehnyt. Miksi nämä eivät soita enää?

kyllä ne itsellä tuli ihan kun vaan ootteli :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

stevien missionit tulee tekstarilla. friendsejä oonki jo jokusen tehny mikä o vastaan sattunu. most wanted?
e: ja onkos brucien racing jutut tehtäviä?

sivutehtävät :
-Little Jacobin huumetoimitukset
-Brucien autot mitkä tulee sähköpostilla
-Brucien autokisat
-Assassination tehtävät
-Most Wanted tehtävät
-Vigilante x 20
-Stevien autovarkaudet 30kpl

Näiden lisäksi ne frendi-aktiviteettihommelit sekä random charachter tehtävät jotka vaihtelee riippuen siitä ketä oot tarinan aikana jättänyt henkiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

sivutehtävät :
-Little Jacobin huumetoimitukset
-Brucien autot mitkä tulee sähköpostilla
-Brucien autokisat
-Assassination tehtävät
-Most Wanted tehtävät
-Vigilante x 20
-Stevien autovarkaudet 30kpl

Näiden lisäksi ne frendi-aktiviteettihommelit sekä random charachter tehtävät jotka vaihtelee riippuen siitä ketä oot tarinan aikana jättänyt henkiin.

kiitoksia! ::kumarrus :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

kaikki most wantedit tehty mutta prosentit ei noussu :confused: taidan ruveta vaan sit puluja jahtaamaan
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

muistanko väärin mutta eikös jokaisella saarella ollut omat most wanted tehtävät.
 
Ylös Bottom