Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Katsopa, mikä tuotekoodi löytyy GTA4-pelilevystäsi. Suomen Storessa myytävät lisärit toimivat vain version BLES-00229 kanssa.

Siis tarkistin kyllä sen koodin tosta kotelon sivustasta, joka on tuo BLES-00229. Levyssä on sama koodi paitsi lopussa /P.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Toimiihan platinum versiolla tehty tallennus alkuperäisen, ei-platinum-version kanssa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Toki toki. Mutta kuten sanoin niin ku ostin ja latasin niin sain vaan toisen lisäosan nimellä ladattavan tiedoston, jonka latauksen jälkeen asensin myös.

Hmm. Latasin samasta 15e tarjouksesta, ja mulla tuli TLAD ja TBoGT -tiedostot erikseen. Kannattaa varmaan yrittää ladata tiedostot uudestaan Storen latauslistan kautta. Näkyykö siellä Game Data (vai mikä lie...) kansiossa lisäosia? Siellä missä asennukset näkyvät.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hmm. Latasin samasta 15e tarjouksesta, ja mulla tuli TLAD ja TBoGT -tiedostot erikseen. Kannattaa varmaan yrittää ladata tiedostot uudestaan Storen latauslistan kautta. Näkyykö siellä Game Data (vai mikä lie...) kansiossa lisäosia? Siellä missä asennukset näkyvät.

Siellä näkyi vain tuo toinen niistä. Katoin ostoshistoriasta ja siellä kävi ilmi että tosiaan 15e oli maksanut ja pitäisi olla kummatkin osat siinä. Mutta tosiaan sain vaan yhden osan ja sekään ei toimi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Katoin ostoshistoriasta ja siellä kävi ilmi että tosiaan 15e oli maksanut ja pitäisi olla kummatkin osat siinä. Mutta tosiaan sain vaan yhden osan ja sekään ei toimi...
Kuulostaa sen verran hämärältä tapaukselta, että parasta lienee olla yhteydessä viralliseen PS-tukeen joko meilillä tai suoraan puhelimella. Lähetä sähköpostia osoitteeseen fi-hotline <ät> nordiskfilm.com. Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tsekkaappa ekana voitko ladata niitä molempia lisäosia uudestaan Storesta... Onhan GTA IV päivitetty uusimpaan versioonsa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tsekkaappa ekana voitko ladata niitä molempia lisäosia uudestaan Storesta... Onhan GTA IV päivitetty uusimpaan versioonsa?

En pysty lataaman kuin sen toisen. Ja tietty on GTA IV uusimmassa versiossa, mutt pistin tonne tukeen viestiä niin saas nyt nähdä sit mitä ne sanoo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Päädyin viimein ostamaan Episodes from Liberty Cityn (onko sille omaa aihetta?), kun tuli GTA IV -pc versio pelattua taannoin. Ei voi muuta kuin kauhistella. Toki ymmärrän, että pc:llä voidaan tuottaa moninverroin kauniimpaa ja sulavampaa jälkeä mutta... Ruudunpäivitys tökkii tosi ikävästi... Grafiikka on sumeaa... Alkoi tehdä mieli takaisin pc:n pariin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eli nyt syttyi mulla kiinnostus tähän peliin kun jokin aika sitten kokeilin kaverilla ja nyt storesta sais tän halvalla, joten olis pari kysymystä:
1. Onko yksinpeli sen arvoinen?
2. Löytyykö netistä vielä porukkaa?
3. Jätänkö ostamatta ja ostan GTA V'n sitten kun se ilmestyy?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eli nyt syttyi mulla kiinnostus tähän peliin kun jokin aika sitten kokeilin kaverilla ja nyt storesta sais tän halvalla, joten olis pari kysymystä:
1. Onko yksinpeli sen arvoinen?
2. Löytyykö netistä vielä porukkaa?
3. Jätänkö ostamatta ja ostan GTA V'n sitten kun se ilmestyy?

1. Todellakin on.
2. Välillä muutamia pelaajia suosituimmista pelimuodoista (Race, GTA Race, TDM, Free Mode). Free Modessa voi pyöriä enemmänkin porukkaa, en sitä itse ole aikoihin pelannut kuin privaattiservulla.
3. Älä ihmeessä jätä. Joka sentin arvoinen peli ja GTA V:n julkaisuun on aikaa vielä useita kuukausia (julkaistaan luultavasti vasta vuonna 2013).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eli nyt syttyi mulla kiinnostus tähän peliin kun jokin aika sitten kokeilin kaverilla ja nyt storesta sais tän halvalla, joten olis pari kysymystä:
1. Onko yksinpeli sen arvoinen?
2. Löytyykö netistä vielä porukkaa?
3. Jätänkö ostamatta ja ostan GTA V'n sitten kun se ilmestyy?

1. Yksinpelissä riittää tekemistä pitkäksi aikaa. Lisä-osat ovat myös ostamisen arvoisia.
2. Netistä löytyy jonkin verran porukkaa. Ainakin free modessa (16 pelaajaa max) on yleensä pelaajia. Tosin nyt en ole toviin pelaillut. Myös muissa peli muodoissa on porukkaa.
3. Suosittelen ostamaan tämänkin pelin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Suosittelen ostamaan complete editionin, uudet tarinat ovat todella laadukkaita ja lisäävät paljon sisältöä myös moninpeliin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Suosittelen ostamaan complete editionin, uudet tarinat ovat todella laadukkaita ja lisäävät paljon sisältöä myös moninpeliin.
Kummalista se on, mutta tätä Complete Editionia ei meinaa löytää enään mistään. Ihankuin olisi ollut jonkinlainen Limited Edition.

E: No, VPD:llä tätä näyttäisi olevan. Alle 10kpl kumminkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Lisä-osat ovat tarjouksessa storessa. Jos luin oikein niin lisä-osat yhdessä maksavat 14€.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mitä toi 100% vaatii pelissä? itellä stoori läpi ja tietenkin kaikki pikkusivutehtäviä pitää tehdä, mutta vaatiiko se minipelien pelaamista? Vaikka pitäs saada joku highscore johokin pelikoneeseen. Pitääkö netistä ettiä lisää tehtäviä, kun peliä on pelattu vasta 62,5% niin enpä usko et muutama autokilpailu ja assassiini tehtävät tee sitä 38%. Olen ne pakettivienti tehtävät jo tehnyt..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mitä toi 100% vaatii pelissä? itellä stoori läpi ja tietenkin kaikki pikkusivutehtäviä pitää tehdä, mutta vaatiiko se minipelien pelaamista? Vaikka pitäs saada joku highscore johokin pelikoneeseen. Pitääkö netistä ettiä lisää tehtäviä, kun peliä on pelattu vasta 62,5% niin enpä usko et muutama autokilpailu ja assassiini tehtävät tee sitä 38%. Olen ne pakettivienti tehtävät jo tehnyt..

QUB3D pelikoneeseen pitää saada high score, myös muut pelit Darts, Pool ja keilaus pitää voittaa. Pulut pitää ampua. Kavereiden pitää tykätä sinusta tietyn verran ja niiden kanssa pitää tehdä kaikki aktiviteetit. oikeastaan kaikki mitä voi tehdä vaikuttaa noihin prosentteihin.
Kaikki mitä pitää tehdä löytyy täältä: http://www.gta4.net/100-percent-completion-checklist/
 
Ylös Bottom