Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tuli sitten ratkettua ja laitoin tämän ennakkotilaukseen. Ajattelin, että odottaisin sinne kesäkuuhun ja ostaisin MGS4:n ja tän samoihin aikoihin, mutta nyt kävi näin. En ole pelistä hirveästi lukenut, joten ei niin kovat odotukset ole. Ja vasta tajusin, että ensi viikollahan se tulee. Kyllä se aika kulkee nopeaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Joo se banneri mikä johti tiltin sivuille näytti mainoksen mis oli 29.4 klo 24.00 eli vrk myöhässä. Toisaalla siä luki oikea päivä.
Kiusaus ostaa sieltä on suuri koska sais yöllä, mutta ohan se niin kommari kauppa et ei millään viittis. Onko missään taas noin kallista ku heillä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Pitää itse lähteä varmaan VPD:n putiikkiin metsästämään omaa peliä sitten aamuyön aikoihin :) Jäi tuo perhanan ennakkotilaus niin myöhäiselle ettei enää uskalla lähteä veikkailemaan mistä puljusta saa omansa julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Täällä on myös odotukset luonnottoman korkealla :D Pitää vaan ensi viikon alussa hakea Lidlistä iso kasa energiajuomaa ja pari suklaalevyä, niin jaksaa koko tiistain pelailla... Saa sitten nähdä, että onnistunko saamaan pelistä SE -version, vai onko tyytyminen normiversioon. No, kunhan vaan pääsen pelailemaan.

Työttömänä olemisessa on se hyvä puoli, että peliaikaa on helppo järjestää :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse peli on ennakkomaksettu aikoja sitten mutta tuo xbox360 arcade houkuttaisi 1 eurolla mutta en tiedä raaskiiko sitä kaupungille mennä venailemaan jos ei saakkaan tai jos joku pystyy ryöstämään paikan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Toivotaan ettei RROD iske. Saattais alkaa "hiukkasen" vituttamaan jos RROD välähtää nyt viikon aikana..

Oli "pakko" ottaa lomaa ens viikon tiistai ja keskiviikko.. :p

Minä se vasta niin toivonkin. XO valittaa ~ joka kolmannella käynnistyskerralla sisässä olevan DVD-elokuvan, eikä pelin. Pelottaa... :(
Välillä myös CoDissa kesken nettipelin Xboxin kierrokset laskevat ihan melkein nollaan, aivan kun sisässä ei olisi peliä ollenkaan. Mutta itse pelaamisessa ei silloinkaan huomaa mitään eroa. Itse pelaaminen ei siis jäädy ikinä ja toimii moitteetta. Kunpa ehtisi edes tarinan kiskaista läpi ennen mahdollista Deutchlandin reissua. Takuuta on jäljellä vielä marraskuulle, että viimeistään silloin lähetän boksin viimeiseen huoltoon joka tapauksessa, yllä mainittujen pikkuoireilujen vuoksi ainakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ei hitto, toivottavasti oma Eliteni ei anna RROD:ia... Silloin saattais olla irtaimisto vaarassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Jos tulee RROD ku saan GTA:n ni boxi lentää tähdenlentona ulos ikkunasta. Sen jälkeen palaa mikkisoftan päämaja jossain päin maailmaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Metacritikkiin on yksi arvosanakin tullut:

http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/grandtheftauto4

Playstation Official Magazine UK

GTA IV is richer, deeper and more involving than its predecessors. By the time the story threads start to tie up, the mission trees shake out, you're totally invested in the characters and their world. I'm actually jealous of everyone about to experience it for the first time. The greatest testament to GTA IV's brilliance is that I haven't been able to stop thinking about it since putting the pad down. [May 2008, p.88]

Täydet 100 tuli :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Aika aikaseen meinasti sen saada. Kuitenkin viikkoa ennen julkaisua...

Rewolt, ihan hypen nostamiseks, lue IGN:stä viimeisimmät previkat, niin eiköhän rupea se gta-fever nousemaan. Trailerit ei kerro sinänsä paljoakaan.


Kyllä sitä vaan kehutaan maasta taivaisiin. Ei jaksais oottaa. <3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Rewolt, ihan hypen nostamiseks, lue IGN:stä viimeisimmät previkat, niin eiköhän rupea se gta-fever nousemaan. Trailerit ei kerro sinänsä paljoakaan.

No en oikestaan halua edes odotusta nostaa. Rupee muuten viimeiset päivät olemaan niin kettumaisia. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Juu hyvältä vaikuttaa noi radio kanavat. Ainakin omasta mielestä New York henkeen sopii tollanen letkee ug räppi.

Ite oon kanssa samaa mieltä tosta MTV-musiikista eli 50-cent, eminem sun muut on aika kauheeta. Vaikka kyllä myönnän että välillä MTV:tä kuuntelen. Kanyenkin alkutuotanto on ainakin omasta mielestä laatu kamaa, toisin kuin ehkä "stronger". NWA ja Wu sopisi hyvin playlistiin, myös Gang Starr olisi kova sana!

Tästähän hommassa on nimemomaan kyse - mikä peliympäristöön sopii. New York on hip hopin kehto, joten on selvä, että se kuvastuu pelissäkin. Itse olen ainakin tosi tyytyväinen ettei ole sitä jotain pelkkää metallia jne, sitä saa kuulla täällä Suomessa ihan tarpeeksi. Makuasiahan tämä tietenkin kuitenkin on.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

saakohan peliin omia soundtrackkeja? Varmasti on jossain vastattu mutta en ole paljoa lueskellut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Heh. Itseäni ei YKSI RROD haittaisi, sillä omistan uudehkon Eliten lisäksi vanhemman PROn. Elikkäs antaa tulla vain, mutta yksi, kiitos, niin saa huollon aikana pelata toisella ;) ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mitä ihmettä jengi on ruvennu itkee jostain RRODista yhtäkkii? ihme touhua. Itseasiassa erittäin huvittavaa.
 
Ylös Bottom