Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Viikko enää julkaisuun ja nyt vasta alkaa se oikea odottaminen. Koko ajan tiennyt, että pian se tulee. Nyt vasta kuitenkin tuli se fiilis "pakko päästä pelaan" :D Sattuukohan kukaan tietämään Turun seudulla olevista yömyynneistä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Lomalla liberty cityssä 29.4-5.5.08, siis talvilomalla juuri julkkari viikolla :eek::eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse kyllä menen jo loppu viikosta katselemaan jos jokin liike olisi pelin jo laittannut hyllyyn. Saapahan ainakin ulkoiltua. :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kattelin taas konsolinetissä pelejä niin huomasin, että ekaa kertaa GTA IV:n PS3 versio on noussut TOP10 myydyimmät listan ykköseksi. Ainakin omasta muistista on ollut aina xbox360 versio ykkösenä aina, kun olen siellä vieraillut.

JKL:n GameStopissa sanottiin, että PS3-versioissa tulee tekemään tiukkaa, mutta Xbox360-versioita oli vielä jäljellä ainakin minulle.

Uutta review:tä Empire Movie Magazinelta: Klik! 5/5
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse tilasin verkkokauppa.comi:sta 2 kpl GTA IV:tä :) Halo 3 tuli sopivasti päivän ennen julkaisupäivää :P Jospas tässä kävisi samalla tavalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Luinko väärin vai lukiko tiltin sivuilla et myynti alkaa 29.4 klo 24.00! Taitavat myöhästyä..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Eipä, tiltin sivuilla sanottiin että myynti alkaa tiistai-yönä klo: 24.00

Miksi he vasta alkavat yöllä myymään kun peli tulee kauppaan heti aamusta ? :D
Ja köhköh, jossain paikoissa tuota edeltävänä yönä :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Miksi he vasta alkavat yöllä myymään kun peli tulee kauppaan heti aamusta ? :D
Ja köhköh, jossain paikoissa tuota edeltävänä yönä :rolleyes:

Aivan ja itsekkin yllätyin, että täällä Suomen Chicagossakin on yömyyntiä tiedossa (sinä oikeana yönä) :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse haluan kyllä kokeilla heti tuota autojen ''real world'' käyttäytymistä. Ei ehkä GTA pelissä kuitenkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Konsolinet avaa myös liikkeensä ma-ti yönä 23.59

" Avaamme Kampin Keskuksen liikkeemme maanantain ja tiistain välisenä yönä 28.4. kello 23:59 !

Tule paikan päälle ja hae itsellesi Grand Theft Auto IV Suomen halvimpaan hintaan, 59,95e! "
 
Ylös Bottom