Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse varasin GTA:n helmikuun puolivälissä, joten sattuisko kukaan tietään onko kummasssakaan Tampereen Gamestopissa Yö myyntiä? Tai onko kukaan sattunu kysyyn, että kuinka hyvin pelejä riittää? Meinaan en kestä jos en saa GTA:ta heti julkasussa:(

Ja älkää sanoko että soita sinne kauppaan ja kysy, koska oon jo yrittäny parina päivänä soittaa ja aina on tuutannu varattua.

En tietenkään tiedä kuinka paljon on varattu ennen sinua mutta järjestyksessä kuulemma niitä pelejä annetaan, ja jos et vaikka kerkeä muutamaan päivään hakea niin säilyttää siellä silti. Itse soitin hätäpäissäni tänään, ja kuulemma järjestyksessä puhelua tulee pe-ma. Itse olen varannut jo n.puoli vuotta sitten sillä vaihtotarjouksella ja itse toivoisin myös yömyyntiä niin autolla suhauttaisin jumboon yöllä ja silmät ristissä kouluun
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

No kyllähä jokainen kenellä on modattu boxi ton pelin ottaa netistä. Tässä jo ite meinasin et pitäskö modaa vain tätä peliä varten ja käydä poimii Elite huomenna kaupasta
Silloin tosin jäisi koko moninpeli kokematta..(ellet sitten wareversion lataamisen lisäksi ostaisi aitoa peliä elitelle)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

No kyllähä jokainen kenellä on modattu boxi ton pelin ottaa netistä. Tässä jo ite meinasin et pitäskö modaa vain tätä peliä varten ja käydä poimii Elite huomenna kaupasta

Tietysti warettajat imee kaistan täydeltä jos vain saavat , mut tarkoitinkin tuolla viimeisellä kommentilla et tuskin julkaisua aikaistetaan tämän takia. Harmi sinänsä. Lain kuuliaiset ihmiset vain joutuu odottaa.

PS. toivottavasti M$ bannaa jokaisen boxin joka pyörittää peliä ennen julkaisua. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tietysti warettajat imee kaistan täydeltä jos vain saavat , mut tarkoitinkin tuolla viimeisellä kommentilla et tuskin julkaisua aikaistetaan tämän takia. Harmi sinänsä. Lain kuuliaiset ihmiset vain joutuu odottaa.

PS. toivottavasti M$ bannaa jokaisen boxin joka pyörittää peliä ennen julkaisua. :p

Kyllä se MS taitaa muutenkin bannata livestä kaikki modatut boksit..(paitsi jos tarkoitit, että jollain pyörisi aito peli boksissaan ennen julkaisua, mikä on aika epätodennäköistä)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Onkohan tuo pelikuva PS3:n vai 360:n? Toivottavasti pyörii noin hyvin PS3:lla. :)

Veikkaan kuitenkin boxi versiota :p Siitä on jo levityksiä netissäkin :O Itse en kuitenkaan moiseen sortuisi :) Hyvästä pelistä on parempi maksaa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Grh, ei oikeen tiä, ostaisko Dark Sectorin, koska se toisaalta kiinnostais kans... Ja sitte ostaisin mieluummin ehk ton GTA:n mutta ihan varppina hyllyt tyhjinä julkaisusta eteenpäin 3 viikkoo -.-
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jep, eli pistin pari tuntia sitte Puolenkuunpeleihin (Lahden) mailia että miten on pelien laita, niin sieltä vastattiin näin:
PS3 versiota en enään uskalla luvata, koska siinä on ollut tuotanto-ongelmia
Blu-Ray levyjen kanssa. Yömyynti olisi varmin tapa saada ko. tuote ko. konsolille.
Yömyyntiin on varattu tietty määrä tuotteita jo varanneille ja ei varanneille
asiakkaille.
Notta voishan sitä piruuttain siellä kävästä, jos ei peliä saa sillon ni sitte aamulla uusiks :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jep, eli pistin pari tuntia sitte Puolenkuunpeleihin (Lahden) mailia että miten on pelien laita, niin sieltä vastattiin näin:

Notta voishan sitä piruuttain siellä kävästä, jos ei peliä saa sillon ni sitte aamulla uusiks :rolleyes:

.. Kiva. Noh.. Ennakkotilasin ja maksoin pelini sieltä arviolta muutama kk sitten, eli kyllä uskallan vielä uskoa että saan julkaisupäiväksi. Jos en niin sittenpä nousee aikamoinen mekkalaaaaaa.... =)))))))))
No saakutti pakko pistää mailia sinne :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Rockstarin Sam Houserin pitää PS3:n GTAIV:n renderöinnisä. Peli näyttää pehmeältä, olematta kuitenkaan sumean oloinen tai epätarkka. Xbox 360 versio näyttää kliinisemmältä. PS3:sta huonoa löytyi vaikea koodattavuus ja Xbox 360:ssä taas haittaa aiheutti kiintolevyn puute joistain malleista, sekä DVD:n kapasiteetti. Lukekaa lisää vaikkapa 1Up:stä tai pelaajalehdestä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Rockstarin Sam Houserin pitää PS3:n GTAIV:n renderöinnisä. Peli näyttää pehmeältä, olematta kuitenkaan sumean oloinen tai epätarkka. Xbox 360 versio näyttää kliinisemmältä.

Jepa, näin mäkin tuolta Pelaajalehden sivuilta lukasin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ei hemmetti tuota pelikuvaa. Aivan mahtavaa. Nyt ei malttais enää odottaa. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jepa, näin mäkin tuolta Pelaajalehden sivuilta lukasin...

Jep, asioasta tietämättömien kannattaa käydä lukemassa koko artikkeli, kun tohon yläpuolelle laitoin vain tärkeimmän. Pelaajalehti kuitenkin jaaritteli tapaan, että pääsääntöisin versioissa ei suuria eroja ja että molemmilta firmoilta tullut tukea yms.
 
Ylös Bottom