Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jumalanpilkkaa ;) 80-luvun musat, paras tunnelma, ja parhaat tehtäväkokonaisuudet koko sarjassa, sekä Maurice Chavezin Press the Issue. GTA III on kyllä toinen useasti läpi tahkoamani peli, luodinkestävän urheiluauton nappaaminen on vaan joka kerta yhtä yllättävän työläs projekti :p San Andreas ei mikään totaalinen susi tietenkään ollut, tuntui vaan siltä että pari muuta kaupunkia oli vaan laajuuden takia pelissä mukana, varsinkin Las Vegas oli todella kuiva tapaus.

Zoukka, toivottavasti samanlainen repeäminen saadaan kokea IVn parissa mistä nautittiin IIIn kera.

Niinhän sitä joskus sanottiin että GTA IV tekee pelisarjalle saman kuin GTA III teki :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En suosittele netattilasta tilaamista (Viikon toimitusajat). Saat odottaa viikon pidempään, kun muut jo pelaavat omaansa julkaisupäivänä.

Kokemusta vai kuulopuheita? Itse olen saanut esim. 360:ni julkaisupäiväksi postiin. Lähti edellisenä iltana matkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kokemusta vai kuulopuheita? Itse olen saanut esim. 360:ni julkaisupäiväksi postiin. Lähti edellisenä iltana matkaan.

OT: Kokemusta. Kaikki tuotteet mitä olen tilannut on kestänyt tuon viikon saapua postilaatikkoon/postiin.

Onkos tuosta gta iv:n lobby systeemistä mainittu missään vai onko siinä edes lobbyä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

MP3-soitinkin voisi olla ihan kätevä josta voisi kuunnella kovalevylle tallentamia biisejä, jos tarvii kävellä tai polkea pitempiä matkoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Oma kopio on ostettu ennakkoon Gamestopista, taitaa olla ryysistä sielläkin julkaisupäivänä..

Vaihan tilauksen sinne jos GameStop tekisi Halokolmoset ja alottais myymään keskellä yötä. Se vasta oliski sen arvosta.

Kaikkia GTA-sarjan pelejä on ylihypetetty mielestäni ihan runsaasti. San Andreas ei todellakaan ollut kaiken sen ennakko- tai edes arvosteluhypen arvoinen peli (Metacriticin 95 keskiarvo on turhan korkea).

Kyllä mä oon vaan sitä mieltä, että hands down Grand Theft Auto on paras koskaan tehty pelisarja. Ihan uniikki verrattuna mihinkään muuhun. Lähelle pääsee vain MGS ja GT. Mutta mielipideasia, sillä en usko että ne rpg/mmorpg-ystävät pitää freeroamingia yhtenä lempigenrenään, jos tätä voi genreks kutsua.

Näin on. Vice Cityn huumori, ympäristöt.. mitäs tuota kiertelemään. KAIKKI Vice Cityssa on niin loistavaa, että teos on ajaton masterpiece. Toki tuo GTAIII:n alun shokki oli suurempi, kun tavallaan kaikki nuo niksit olivat Vice Cityssa jo tuttuja, mutta eihän noita kahta voi silti edes vertailla ;)

San Andreas oli taasen sitten pettymys enempää mutustelematta. Ja silti, ah, niin upea peli sekin.

GTAIII - Räjäytti rajat ammuskelupelien kohdalla, itse en kokenut peliä kunnolla, koska ei ollut pelaaminen siinä vaiheessa vielä niin tuttua, lähinnä iän takia. Toki lainasin sen kaverilta ja pelasin läpi.

GTA Vice City - Armoton hypetys ja ikimuistoinen kokemus. Billie Jean, sateenropinat ja Faggio, muuta ei sitten tarvitakkaan.

GTA San Andreas - Vielä armottomampi hypetys, iski helvetin kovaa kyseisen gangstameiningin takia, joka sattu siihen aikaan olemaan aika favourite. Paras tarina tähän mennessä, aiheutti paljon naurua ja tehtävät oli monipuolisia. Grove Street 4 Life!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hassu juttu kun varasin tuolta konsolinet kaupasta ton special editionin, niin nyt sivusto näyttää että sitä ei enään myytäisiinkä sielä. Noh lähetinpä sinne sähköpostia ja kysyin että onko ne tulossa takaisin myyntiin? Vastasivat sitten että eivät ole varmoja paljonko saavat maahantuojalta niitä ja saatavuus on hieman epävarma.

Kivahan tässä sitten odotella että saako tuota peliä ollenkaan heti julkaisupäivänä. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Meikäläinenkään ei kuulu Vice Cityn faneihin, enkä kyllä San Andreaksenkaan auton tuunausta, superpärrää, Ford GT:n kopiota ja laskuvarjohyppäystä lukuunottamatta. Vice cityssa itseäni yksinkertaisesti tympi kaupungin tasaisuus;ei tainnut kyseisessä kaupungissa olla siltoja lukuunottamatta korkeuseroja ollenkaan.

GTA3 taas kuuluu maailman parhaimpien pelejen joukkoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

GTA IV:n odotukset nousee jo yliluonnollisen korkeiksi varsinkin moninpelipaljastusten vuoksi. Todennäköisesti peli on niin uber hypetetty ja omat odotukset hipoo taivaan reunoja että taatusti pelistä löytyy jokin pieni pettymyksen kohta. Täydellistä peliä ei kuitenkaan tulla koskaan tod.näk.tekemään. Jokin tässäkin tulee olemaan marmatuksen aiheena ja oma toiveeni vaan on että se ei löytyisi moninpelin puolelta. Aamen ja all hail to GTA ja hänen messiaalleen numero neloselle :D Kiitän!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En suosittele netattilasta tilaamista (Viikon toimitusajat). Saat odottaa viikon pidempään, kun muut jo pelaavat omaansa julkaisupäivänä.
Tilasin gtaiv se:n NetAnttilasta ja soitin perään varmuudeksi. Asiakaspalvelun setä sanoi että he lähettävät paketin pari päivää ennen julkaisua, joten heidän tavoitteensa on että asiakas saa paketin 29.4!NetAnttila saa tuotteet 24.4!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tilasin gtaiv se:n NetAnttilasta ja soitin perään varmuudeksi. Asiakaspalvelun setä sanoi että he lähettävät paketin pari päivää ennen julkaisua, joten heidän tavoitteensa on että asiakas saa paketin 29.4!NetAnttila saa tuotteet 24.4!

No hyvä, että netanttila on parantanut toimitusaikoja.

Edit: Anteeksi OT
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hmmm... 20 päivää, mitenkähän sitä sais ton pelin mielestä pois edes vähäs aikaa. Pitänee mennä psykiatrille ja sanoa et oon tullut riippuvaises pelistä mitä ei ole vielä edes saatavilla:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

...Tai saahan asiakaspalvelun sedät puhua mitä sattuu, ettei vaan vedetä tilausta takaisin, no jos nyt juhannukseksi sais...:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

OT: Kokemusta. Kaikki tuotteet mitä olen tilannut on kestänyt tuon viikon saapua postilaatikkoon/postiin.

Onkos tuosta gta iv:n lobby systeemistä mainittu missään vai onko siinä edes lobbyä?

Tähän vielä mini-OT : se toimitusaika NetAnttilassa on tosiaan sen viikon verran. Poikkeuksena juuri tuotteet jotka ollaan vasta julkaisemassa, jos ne tilaa etukäteen niin yleensä postin setä tuo pelin/laitteen julkaisupäivänä. Tämäkin kokemuksella, hyvä kauppa kaikinpuolin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hmmm... 20 päivää, mitenkähän sitä sais ton pelin mielestä pois edes vähäs aikaa. Pitänee mennä psykiatrille ja sanoa et oon tullut riippuvaises pelistä mitä ei ole vielä edes saatavilla:D

Pelaa Codii.. :D En oo uskaltanu lukee enää hetkeen previkoita..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tässä aletaan saavuttamaan ainakin omien fiilisten mukaan pelihypen nextiä leveliä. Tänään luin gamespotin multiplayer previkkaa duunis ja eipä siinä, muut käveli ohi ja kysyi "mitäs sä siellä hymyilet?".

TJ20 tosiaan 20! 20! 20! Ei paljon mitään enää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kunnes EA juhlallisesti julistaa Take Twon oston yhteydessä GTA:n siirtyvän jouluksi:D Julkaisu pm ja kuukausi sentään on jo tiedossa mutta vuosiluvusta ei niin tarkkaan tiedetä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Saints Row lainasi paljon GTA:sta, mutta samalla paransi monta asiaa. Esim. kartan käyttämistä, jne. Siitä sitten selvästi ottanut myös GTA:n tekijät oppia ja mielestäni siinä mitään pahaa.

Eihän siinä toki mitään pahaa olekaan. Ihmettelinkin vain sitä, että pelimaailmassa nostetaan suhteellisen usein kummallisen vähäpätöisiä ominaisuuksia vadille. Hyvänä esimerkkinä Sims 3, jossa paras uusi ominaisuus oman Simin ulkonäön muokkaaminen. Rainbow Six Vegas 2:sta hehkutettiin parantuneen asehallinnan ja niinikään pyssysankarin ulkonäön muokkaamisella, jotka on pelin kannalta täysin toisarvoisia seikkoja. Mutta ei siitä sen enempää.

GameSpotissa GTA IV Multiplayer Hands-On

Voi niitä unettomia öitä... :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En nyt tätä topiccia niin kauhean kauaa jaksanut selailla, mutta mistäköhän ton gta:n sais mahdollisimman halvalla + 29.4 ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En nyt tätä topiccia niin kauhean kauaa jaksanut selailla, mutta mistäköhän ton gta:n sais mahdollisimman halvalla + 29.4 ?

Ei sitä GTA:ta tarvi nyt halvalla ostaa kun maksaa vain 70e :p Helposti maksaisin enemmän :)
 
Ylös Bottom