Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Perjantaina ei taida peruskoulut lapsia kiduttaa. Meillä oli helvetin hiihtolauantai jolla perjantai korvattiin.Voihan sitä muissa kouluissa ollakin ihan työntäyteinen päivä kun mä syön suklaarusinoita ja pelaan IVii MUAHHAHAAA :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä ostaisin tän pelin ilman moninpeliäkin.

Niin minäkin ja arvioisin, että about 90% niistä jotka ostaa niin ostais myös ilman moninpeliä... voi olla suurempikin luku, koska eihän GTA ikinä ole mikään moninpeli ollut ja nyt jos sekin on laitettu kuosiin niin avot vaan! Mutta yksinpeliä aion hakata aika kauan ensin ennenkuin moninpeliin edes kosken.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Nyt kun pelin julkaisu lähestyy, niin kiinnostus tätä peliä kohtaan on noussut huimasti. Äsken oli pakko käydä varaamassa VPD:stä tämä peli. Hinta 66.90e, oston yhteydessä pääsen kuitenkin hyödyntämään VPD:n kanta-asiakaskorttia, eli kun keräät korttiin kymmenen leimaa, niin saat kymmenennestä leimasta 20e alennusta mistä tahansa tuotteesta. Eli pelistä tulen maksamaan 46,90e :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tukeeko IV dualshock 3 ohjaimen vibroja? Pikaisella googletuksella sai ainakin sellaisen kuvan että tuki löytyisi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

peli, lukollinen metallilaatikko, avaimet kyseiseen lootaan, soundtrack levy johon on valittu jotain biisejä pelistä, art book ja urheilu kassi.

KLICK ME
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Onko muuten peli jo mennyt painoon? Itse en ole mitään uutista asiasta ainakaan huomannut. Meinasin vaan että pikku hiljaa pitäs jo mennä kultaan jos sen pitää olla jälleenmyyjien varastossa jo kahden viikon päästä (joku postasi että Net-anttila saa pelit 24. päivä).

Odotus on suuri, mistä syystä olikin ilahduttavaa juuri tajuta että torstaina on vappu --> vapaapäivä kesätöistä. :) Mitähän sitä sillon tekis...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tukeeko IV dualshock 3 ohjaimen vibroja? Pikaisella googletuksella sai ainakin sellaisen kuvan että tuki löytyisi.

Eiköhän nykyään oikeastaan kaikki pelit tue vibroja, varsinkin nämä isommat nimet..
Melkein voisin 100% varmasti sanoa että tärinät löytyy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Onko muuten peli jo mennyt painoon? Itse en ole mitään uutista asiasta ainakaan huomannut. Meinasin vaan että pikku hiljaa pitäs jo mennä kultaan jos sen pitää olla jälleenmyyjien varastossa jo kahden viikon päästä (joku postasi että Net-anttila saa pelit 24. päivä).

Odotus on suuri, mistä syystä olikin ilahduttavaa juuri tajuta että torstaina on vappu --> vapaapäivä kesätöistä. :) Mitähän sitä sillon tekis...

Kertaakaan en ole kuullut GTA-sarjan yhteydessä että kultaan olisi mennyt, ei ne taida moisia ilmotella. Taikka sitten muisti on valikoiva ja oon unohtanut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En oo nyt ihan seuraillu, mut kai toi nettipeli on ihan normaalissa versiossa. Vai pitääkö se jotenkin erikseen hankkia vai tuleeko se siinä spesiaali pakkauksessa. No ennakkotilattu on kuiteskin jo pari kuukautta sitten kai:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En oo nyt ihan seuraillu, mut kai toi nettipeli on ihan normaalissa versiossa. Vai pitääkö se jotenkin erikseen hankkia vai tuleeko se siinä spesiaali pakkauksessa. No ennakkotilattu on kuiteskin jo pari kuukautta sitten kai:D

Tottakai on mukana normaalissakin..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Julkaisu on 29.4

Siis onko perjantai koulua?

OT: Riippuu siitä, mitä koulussa on tehty tämän arkipäivän korvaamiseksi. Muistat tietenkin, että sinä et saisi ala-ikäisenä pelata edes kyseistä peliä! ;) Siis tietty eri asia jos ikää löytyy. HehZ.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

OT: Riippuu siitä, mitä koulussa on tehty tämän arkipäivän korvaamiseksi. Muistat tietenkin, että sinä et saa ala-ikäisenä pelata edes kyseistä peliä! ;)

ja
mistäs päättelit, et oon alaikänen:confused:

E: ethän sää mua edes ollenkaan tarkottanu, sori :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

OT: Riippuu siitä, mitä koulussa on tehty tämän arkipäivän korvaamiseksi. Muistat tietenkin, että sinä et saisi ala-ikäisenä pelata edes kyseistä peliä! ;) Siis tietty eri asia jos ikää löytyy. HehZ.

Nämä ikärajat ovat suosituksia. Myydä ei saa alle -18 vuotiaalle mutta pelaaminen on alaikäisillekin laillista ja vanhempien harkintakyvyn varassa ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Oikeastaan julkaisu on mitä parhaimpaan ajankohtaan. Yksi (VAIKEA) opiskelupäivä julkaisun jälkeen ja sitten vappu + piiitkä viikonloppu
Vielä kuitenkin odotettavaa riittää
Itse en ole tästä ajankohdasta ihan noin iloinen. Perkele vappukännissäkö tätä pitää ekat päivät pelata! :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

No niin, vähän järkeä tähän keskusteluun!

Juu, anteeksi pieni OT herra valvoja. :rolleyes:

Luin tossa gametapin multiplayer previkasta, että kesken multiplayer matsin voi soittaa kaverille ingame-kännykästä. Ihan siisti pikku nippeli, että voi soittaa kaverille kertoakseen, että ampuu häntä niskalaukauksella sen jälkeen kun lopettaa tämän puhelun. :p

Itse en ole tästä ajankohdasta ihan noin iloinen. Perkele vappukännissäkö tätä pitää ekat päivät pelata! :)

Niin tässähän se on kahen vaiheilla, että känni versus GTAIV. Kyllä se känni on jäämässä 2. sijalle.

Minua se sillä tarkoitti :)

Niin, siis ei ollut tarkoitus syyllistää ketään, kunhan muistutin tuolla ikärajalla. Mutta E115 sanoi kyllä niin kuin se onkin eli myynti on ainut kielto.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Juu, anteeksi pieni OT herra valvoja. :rolleyes:

Luin tossa gametapin multiplayer previkasta, että kesken multiplayer matsin voi soittaa kaverille ingame-kännykästä. Ihan siisti pikku nippeli, että voi soittaa kaverille kertoakseen, että ampuu häntä niskalaukauksella sen jälkeen kun lopettaa tämän puhelun. :p
Vähän sama kun CODin free-for-allissa..
"Hei, kannattais kattoo taakse!" Ja sitten headshot ;)

Mutta justiin hienoa, ja sitten tekstareilla invitet :D
 
Ylös Bottom