Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Niin minäkin ja arvioisin, että about 90% niistä jotka ostaa niin ostais myös ilman moninpeliä... voi olla suurempikin luku, koska eihän GTA ikinä ole mikään moninpeli ollut ja nyt jos sekin on laitettu kuosiin niin avot vaan! Mutta yksinpeliä aion hakata aika kauan ensin ennenkuin moninpeliin edes kosken.

Doh, minä sitten kuulun siihen 10% jotka siitä mp:stä enemmän välittää mutta ylpeä siitä. Siinä tuntuu olevan mielettömiä takaa-ajo tilaisuuksia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Doh, minä sitten kuulun siihen 10% jotka siitä mp:stä enemmän välittää mutta ylpeä siitä. Siinä tuntuu olevan mielettömiä takaa-ajo tilaisuuksia.

Ja mulla se on fifty siksty tän kanssa, jos ei ois moninpeliä netissä ni ostaisin sen sen yksinpelin takia ja kun on nettipeli, niin eiköhän täsä käy kuten COD:ssa, eli eka pelaan yksinpeliä jonkusen aikaa ja siirrün nettiin, kun on kontrollit ja muut muistissa :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Näin ensimmäisen GTA uneni, se oli painajainen.

Aluksi grafiikka näytti todella upealle, mutta kun Liberty Citya näky laajemmin niin ruudun päivitys romahti todella alas, tässä vaiheessa mä heräsin:o
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kattelimpa tuossa huvikseen vähän GTA Special Editioitten hintoja ja CDON.COM näyttää olevan kunnon rahastus mesta. Special edition maksaa siellä 131.95 mutta esim netanttilassa hinta on 99.90

Ihan jeez sälää tulis mukana. Kovin ois ehke ollut tuo Rockstar kaljakassi =D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ja mulla se on fifty siksty tän kanssa, jos ei ois moninpeliä netissä ni ostaisin sen sen yksinpelin takia ja kun on nettipeli, niin eiköhän täsä käy kuten COD:ssa, eli eka pelaan yksinpeliä jonkusen aikaa ja siirrün nettiin, kun on kontrollit ja muut muistissa :rolleyes:

Niin, mä ainakin varasin ton jo ennen kun ees tiesin mistään MP:stä, eikä se mua nyt niin kiinnostakkaan ennen kun näkee millanen se oikein on. Sehän on vaan plussaa jos se on hyvä ja toimiva. Mut ihan ton GTA:n perusmeiningin takia lähinnä toi peli kiinnostaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tulispa nyt tää peli! :) Ei ois paha juu tollai special paketti mut pelkkä peli taitaa riittää mulle ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Odotan varmaan eniten multiplayerilta tuota modea:

"Cops 'N' Crooks is, for lack of a better word, awesome. Essentially a VIP match with two teams of players, it casts one random player on the "Crook" team as the Boss, and it's everyone else's job to get the Boss to a boat that's marked on the map so he can escape - and, if they're lucky, take his teammates with him. The more people escape, the more points the Crooks earn, but if the Boss gets shot by the Cops, the Crooks lose.

The twist is that the Cop team has a special advantage: they know exactly where the Boss and his cohorts are at any given time, and can pinpoint them on the map. The Crooks, meanwhile, have no idea where the police are - until the cops turn on their squad car's siren, which should only be done when you're drawing in close (if at all). The resulting matches are high-speed, explosive chases in which knowing a shortcut to cut off the Boss' escape can turn the tide of a round, and in which split-second decisions can make all the difference."



Oikeasti, aivan loistavaa mättöä tulee olemaan. Ainakin GamesRadarin miehet kaikki kehuivat kovasti muotoa. Ideakin on simppeli, mutta niin kiehtova... :)

E: Tuossa vielä itse juttu
http://www.gamesradar.com/xbox360/g...on/a-200804085550713049/g-2006051014323586065
(yksi toissapäivänä julkaistuista multiplayer-previkoista)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Oikeasti, aivan loistavaa mättöä tulee olemaan. Ainakin GamesRadarin miehet kaikki kehuivat kovasti muotoa. Ideakin on simppeli, mutta niin kiehtova... :)

Tähän mennessä ihan jokainen lukemani previkka on kehunut Cops n' Crooksia maasta taivaisiin, joten eihän se voi olla kuin mahtavaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jotenkin näkee silmissään sen Saints Rowin tökkivän nettipelin.. Ehkä parempi pysyä tässä näyssä ja jättää ennakkohypet väliin. Kaikki sitä kokemusta paremmat esitykset menee plussan puolelle :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En oo enää neljännen trailerin ilmestyttyä lukenu taikka ees koittanu hankkia mitään tietoa IV:stä. Menee mielenkiinto täysin muuten pelistä.

Hienompaa kuvitella sitä tilannetta kun tanssahtelen kotio Anttilan muovipussukka kätösessä, naama orgasminhuurusessa virneessä. Toisessa tumpussa sit tietysti kauppakassi täynnä yllereitä pitämään mahdollisen nälän poissa. Eipä siinä sit muuta kun puhelinta kouraan ja sairaslomaa, sattu nimittäin niin ikävästi että iski pahanlaatunen kevätflunssa :p Ja eiku gamermode ++ activate]].exe
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En oo enää neljännen trailerin ilmestyttyä lukenu taikka ees koittanu hankkia mitään tietoa IV:stä. Menee mielenkiinto täysin muuten pelistä.

Hienompaa kuvitella sitä tilannetta kun tanssahtelen kotio Anttilan muovipussukka kätösessä, naama orgasminhuurusessa virneessä. Toisessa tumpussa sit tietysti kauppakassi täynnä yllereitä pitämään mahdollisen nälän poissa. Eipä siinä sit muuta kun puhelinta kouraan ja sairaslomaa, sattu nimittäin niin ikävästi että iski pahanlaatunen kevätflunssa :p Ja eiku gamermode ++ activate]].exe

Älä unohda siitä toisesta muovipussista niitä olusia ;) mikäs sen hauskempaa nääs kun ajella autolla ja tappaa ihmisiä kännissä ;) :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Pelin odotukset nousi aika huimasti luettuani noi multiplayer arvostelut. Jäi tosin hieman epäselväksi onko tuo hangmans noose co-op peli netin välityksellä toimiva vai voiko sitä ihan samalta koneelta pelata kavereiden kanssa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Pelin odotukset nousi aika huimasti luettuani noi multiplayer arvostelut. Jäi tosin hieman epäselväksi onko tuo hangmans noose co-op peli netin välityksellä toimiva vai voiko sitä ihan samalta koneelta pelata kavereiden kanssa?

Ja minua jäi mietityttämään, että voiko noihin karkeloihin (netti) osallistua samalta koneelta kaksi tai useampi henkilö silleen että pelaa netissä :o
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mitäs sitä ite rahoja tuhlailemaan, vedät pellit kiinni pelissä ! :D

juu, mutta ei se oo nii kivaa ku se että ohjain tippuu jatkuvasti kännin takia lattialle ja yrität ohjta 100metriä autoa suoraan, että saat sen maaliin ja kännissä se on melko mahdotonta kännissä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Miä en kyl ymmärrä teittii :P Miksi juoda ja pelata :O ? Singstar on eriasia mut ei muut. Käy vaa vituttaa ku kännis menee kaikki puihin :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Miä en kyl ymmärrä teittii :P Miksi juoda ja pelata :O ? Singstar on eriasia mut ei muut. Käy vaa vituttaa ku kännis menee kaikki puihin :(

Ainakin COD sujuu joskus paremmin, kun ottaa vähän rauhoittavaa. On kyllä ajat muuttunu siitä kun ite pelas kuusnepalla Bruce Leetä! Jos silloin olis joku tullu sanomaan, että pelaatko vappuna vai vedätkö pleksit, niin olis varmaan naurettu äijä pihalle! :D

Mä en ole nyt syynänny kaikkia previkoita ja tätä ketjua, mutta mikä on tuomio tähtäyssysteemistä? Eli toimiiko paremmin kun aiemmissa osissa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Cops'n Crooks oli todella hauskaa pelattavaa, samoin Team mafiya Work, jossa siis pitää auttaa mafiapomoa pakenemaan.

Itseäkin vähän pelottaa että miten hyvin nettikoodi kestää pelin julkaisun aikana, mutta Rockstarin studioilla on kokemusta nettipelien tekemisestä jonkin verran enemän kuin Volitionilla oli Saint's Rown suhteen, joten toivottavasti homma toimii. Toimi hyvin ainakin pelatessani.
 
Ylös Bottom