Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

On t'h'n peliin kyllä bugejakin eksynyt. Ammuin poliisit tuulilasin läpi hengiltä, mutta ovista silti pompahti ulos 2 hyv'vointista poliisia, kun olin ottamassa jalkoja alleni.

Poliisi suojelee Liberty Cityä hieman liiankin tehokkasti. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Uskallan jo nyt sanoa että netti tulee tulvimaan kaikenlaisia montage pätkiä Nicon sekoiluista tai tapaturmista :p

On se kyllä hianon näköstä kun pelihahmo lentää kuin mikäkin räsynukke. Flatoutia ja Skatea pelatessa tullut kyllä koettua monen monta kertaa myötätuntoa pelihahmon puolesta. Ja minkälaisen käsityksen olen ennakkoon saanut tästä, niin ainakin videoissa Nico ja muut hahmot lentelee aivan älyttömän aidon oloisesti!! Eli fysiikat on saatu kohdilleen
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

On t'h'n peliin kyllä bugejakin eksynyt. Ammuin poliisit tuulilasin läpi hengiltä, mutta ovista silti pompahti ulos 2 hyv'vointista poliisia, kun olin ottamassa jalkoja alleni.

Poliisi suojelee Liberty Cityä hieman liiankin tehokkasti. ;)

kuitenkin siellä oli kaksi poliisia kuolleiden jalkovälissä ja kun hommat keskeytyivät, hyppäsivät ulos autosta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

On t'h'n peliin kyllä bugejakin eksynyt. Ammuin poliisit tuulilasin läpi hengiltä, mutta ovista silti pompahti ulos 2 hyv'vointista poliisia, kun olin ottamassa jalkoja alleni.

Poliisi suojelee Liberty Cityä hieman liiankin tehokkasti. ;)

Itsekkin näin äsken videon, jossa ammuttiin haulikolla taksikuski tuulilasin läpi. Taksikuski nousi autosta ihan normaalisti kunnes yhtäkkiä kaatui autosta noustuaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itsekkin näin äsken videon, jossa ammuttiin haulikolla taksikuski tuulilasin läpi. Taksikuski nousi autosta ihan normaalisti kunnes yhtäkkiä kaatui autosta noustuaan.

Nämä olivat kyllä vielä varsin eläviä. Tuo mainitsemasi bugi on kyllä tapahtunut myös SA:ssa. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Nyt menee jo vähän liiallisuuksiin näin nimittäin gta iv:stä unta viime yönä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Nyt menee jo vähän liiallisuuksiin näin nimittäin gta iv:stä unta viime yönä :p

Sama vika täälläkin.:D Aamulla herätessäni ajattelin, että voisi vaikka alkaa heti aamusta sitä pelata, kunnes huomasin, etten kyseistä peliä vielä omista.:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tietääkös kukaan koska nuo Gametrailersin ja Kotakun arvostelut IV:stä julkaistaan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tietääkös kukaan koska nuo Gametrailersin ja Kotakun arvostelut IV:stä julkaistaan?

Kotaku sanoo : Our GTA IV review is going live tomorrow morning, 9 AM Pacific/12 PM Eastern in the easy-to-read Kotaku style.

Eli klo 19 maissa tänään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

En jaksais kahlata koko ketjua läpi ja pariin kysymykseen tahtois pikaisen vastauksen.

-onko pelissä "photo mode" tai ylipäätään kameraa millä voi ottaa otoksia?
-mitä uudistuksia pähkinänkuoressa?
-voiko story modea pelata kaverin kanssa verkon yli?
-lentäminen lienee mahdollista, entäs laskuvarjohypyt?
-kerätäänkö taas unique jumppeja ja hidden itemsejä?

Muihin mielessä pyöriviin kysymyksiin en edes halua vielä vastauksia. Haluan löytää niihin vastaukset itse tiistai-iltana :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

En jaksais kahlata koko ketjua läpi ja pariin kysymykseen tahtois pikaisen vastauksen.

-onko pelissä "photo mode" tai ylipäätään kameraa millä voi ottaa otoksia?
-mitä uudistuksia pähkinänkuoressa?
-voiko story modea pelata kaverin kanssa verkon yli?
-lentäminen lienee mahdollista, entäs laskuvarjohypyt?
-kerätäänkö taas unique jumppeja ja hidden itemsejä?

Muihin mielessä pyöriviin kysymyksiin en edes halua vielä vastauksia. Haluan löytää niihin vastaukset itse tiistai-iltana :)

Unique jumps : kyllä mutta "more suddle" , eli ei niin selvästi näkyvissä tai jotain sellasta sanoivat IGN UK arvostelussa
Hidden package: kyllä mutta ei samalla tavalla, ilmeisesti jotain esineistöä tai vastaavaa mikä sopii pelimaailmaan paremmin.
Story mode: hus fittuun co-opit GTAsta, ja onneksi on niin. Eli storya vaan yksinpelinä ja kaikki kunnia sille
lentäminen : kopteri on tarjolla, laskuvarjosta en tiedä mutta arvauksen pohjalta sanoisin NO
uudistuksia : riippuu varmaan hiukan kuka peliä kommentoi, esim. moni wii-fanaatikko todennäköisesti sanoo että ei mitään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jotain voine kiinnostaa, että kun poliisit tulee pyssyillä osoittamaan, niin Niko alkaa automaattisesti kumartumaan polvilleen ja nostaa käsiään ilmaan. Tästä pääsee pakoon X:ää näpäyttämällä, mutta sitten tulee myös luotia.
 
Ylös Bottom