Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko joku päässyt yhdistämään multiplayeriin, kun inviteä tulee, mutta ite en ainakaan pääse?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko joku päässyt yhdistämään multiplayeriin, kun inviteä tulee, mutta ite en ainakaan pääse?

mulla sama, joku laittaa inviä mutta itse en pääse connectaamaan.. tässä yrittänyt uudestaan ja uudestaan connectaa jonkun 10 min mutta en ole päässyt
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Heh heh, Republican Space Rangers...
Lievää Halo-vinoilua.

EDIT: Ja juu ei oikein toimi verkkopeli täälläkään. Onpahan paremmin aikaa katsella pelin telkkaria. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tullut itsekkin tossa parin tunnin ajan pelattua ja hyvät fiilikset jäi. Autojen ajotuntuma vaan aluksi aika outo, mutta eiköhän siihenkin totu. Ne jotka sai noi ennakkotilaajan etuna noi 500MS-pointsia niin miten ne saa kun itse tilasin verkkokauppa.com:sta ennakkoon jo kuun alussa eikä kyllä kirjeessä ollut mitään lappuja tai koodeja? Kyllä luulisi niitä riittävän varsinkin verkkokauppa.com:sta? :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

n. 5 tuntia peliä pelattu ja aivan mahtava peli j***lauta!!!!juoni ja kaikki täyttä rautaa.:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tullut itsekkin tossa parin tunnin ajan pelattua ja hyvät fiilikset jäi. Autojen ajotuntuma vaan aluksi aika outo, mutta eiköhän siihenkin totu. Ne jotka sai noi ennakkotilaajan etuna noi 500MS-pointsia niin miten ne saa kun itse tilasin verkkokauppa.com:sta ennakkoon jo kuun alussa eikä kyllä kirjeessä ollut mitään lappuja tai koodeja? Kyllä luulisi niitä riittävän varsinkin verkkokauppa.com:sta? :confused:

Tiltin paketissa tuli erillinen ohut GTA-kotelo jossa oli sisällä liput ja laput.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

sekava kaveri joka antaa rahaa on nisti joka tulee myöhemmin antamaan tehtäviä...

Jamaikalaiseen juttua seuraavan alla:

mulle se Jamaikalainen näytti missä on asekauppa... En sitten tiedä myykö se aseita myös takakontista
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

kannattaa ainoastaan kokeilla, mutta itse pelaan 720p:llä, kun mielestäni toi 1080i tahtoo vain tehdö ukkeleista liian Jenkkejä = lihavia :D

Kiitos Eli sillä iillä (interlaced, lomitettu?) ei periaatteessa koskaan tee mitään .. Pitää olla p (720 tai 1080) jos haluaa rokata...:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kuunnelkaapas Mr.tastyn sävelmää kun tulee vastaan. Melko tuttu kipale. :D
E: niitä olikin useampi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Omia kommentteja pelistä kolmen ekan tunnin jälkeen. Ensiksi hyvät asiat:

Juoni ja tarinan alkuasetelmat on mielenkiintoinen.
Äänet ja radiokanavat.
Asenne.

Sitten huonot asiat. Jos ei kestä lukea GTA-kritiikkiä niin älkää lukeko, lisäsin spoilerit heikkohermoisempia varten (ei sisällä juonipaljastuksia siis).

-Grafiikat.. tavallaan hyvät AD:n ansiosta. Paikka on elävä, yksityiskohtia esim julisteissa hurjasti. Mutta: paikoin jopa hirveän huono ruudunpäivitys, sahalaitaa, ja tausta ei ole melkein suttuisia vaan oikeasti aivan järkyttäviä - ei niitä liikkeessä huomaa, mutta jos johonkin vähänkään korkeammalle kapuaa ja "ihailee" maisemaa niin kyllä saa melko hyvä mielikuvitus olla. Otan verrokiksi Crackdownin, jossa oli pidempi ruudunpäivitys kun tässä, ja peli ei silti tökkinyt ja kauas piirrettykin näytti terävältä (ja liikkuvat auto ja ihmiset näki oikeasti siinä kilometrien päähän). Odotin myös enemmän massaa, välillä kadut on tosi autioita ja tyhjiä.

-Kontrollit ja kamera. Miten tämän mittaluokan peli voi tuntua kontrollien ja kameran osalta 1990-luvun lopun konsolipeliltä? Kamera ei seuraa hyvin Nikoa, liian monesti joutuu korjaamaan. Samoin autolla ajaessa kamera menee miten sattuu, kun se ei seuraa auton keulaa esim noepasti ajettaessa ja käppäri pohjaan niin yritä siinä sitten ohjata. Kontrollit on laimeat ja epätarkat. Lukitussyteemeineen ehkä paras GTA, mutta taas jos vertaa kilpailijoihin, SR ja Crackdown tässä sukupolvessa niin paskat kontrollit niihin verrattuna. Tappelu ja ampuminen on molemmat huonosti toteutettu. Ei voi mitään. Ihan sama vaikka ois miten hiekkalaatikkopeli ja "tämmönenhän GTA on aina ollut" - oleelliset asiat sentään (tappelu, tappaminen ja ajaminen) pitäisi tehdä kunnolla.

-MP:n kokeilu laittoi koko PS3:seni jumiin.

-Yön ja päivän kontrasti on ryssitty - luulen että ei ole kyllä töllöstä kiinni, ja muissa peleissä ei tämmöstä ongelmaa ole tullut kirkkauden säätöjen kanssa.

-Paljon pikkuvikoja. Ei jaksa niistä nilittää.

Toisin sanoen, mulle alun perusteella pettymys. En tajua enää yhtään näitä 100 arvosanoja joka mediassa, koska perusasioista ainakin tuo pelattavuus (kontrollit ja kamera) on sellainen, mistä olisi pakko rokottaa kun se on tehty monessa pelissä niin paljon paremmin kuin tässä - miksi GTA 4 saa anteeksi keskinkertaisuuden sen suhteen???? Nuo muut asiat voi kyllä antaa anteeksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Johan on peli. Yksi bugin-poikanen tuli vastaan:

Yhdessä tehtävässä kun joku varastaa Romanilta auton ja sitä pitää seurata niin tulin ilmeisesti väärästä suunnasta sinne Depotille ja yhtäkkiä vaivalla löydetty urheiluauto kirjaimellisesti hävis alta. siinähän sitten yrität lähtee ajaan takaa jo mutkan taakse katoavaa rosmoa. muitakaan autoja ei ilmaantunut paikalle vaikka juoksin mihin suuntaan tahansa. Asia korjautui vasta kun tehtävä epäonnistui ja tekstari kysyi haluanko koittaa tehtävää uudestaan.
Olisi pitänyt koittaa olisiko tuon saanut toistettua, mutta oli liian isot himot seurata juonta.

Muutenkin on todella mukava lisä tuo mahdollisuus uusia pieleen mennyt tehtävä heti, ilman että joutuu etsiytymään tehtävän antajan luo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Itse pelistä vielä lyhyesti:

-paras juoni ikinä
-ääninäyttely kuin leffasta
-Nikoon samaistuu heti, aivan mieletön persoona
-kuten myös Roman, Vlad ja ennenkaikkea LITTLE JACOB ->olin kuolla nauruun sitä rastaslangia kuunnellessa
-grafiikka tosiaan näytti aika sumealta aluksi, mutta pikku säädöllä siitä selvittiin
-tekemistä, yksityiskohtia, elämyksiä, kaikkea on vaan niin paljon että huh
-mukava yksityiskohta muuten että taksissa voi matkustaa ja katsella maisemia

:):):):):)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Terve vaan.

Itse ehdin tuossa tänään pari tuntia pelailla tuota pleikalla ja ihan kivalta vaikuttaa. Juoni tuntuu olevan rautaa ja pelissä voi tehdä vaikka mitä. Grafiikan laatu oli pieni pettymys, samoin se, ettei peli pyöri mitenkään huippu jouhevasti. Silti, 1080p grafiikat näyttävät hyvältä 52" ruudulla. ;)

Huomenna lisää ja onneksi torstai on vapaapäivä. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kiva tosiaan, kun invitea pukkaa koko ajan, mutta ei millään pääse itse sinne. Ketä siellä oikein on? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Itteeni ei noi grafiikat haittaa, mut noi kuvakulmat, erityisesti ku käsijarrua painaa, se raastaa hermoja....


Tossa aimi kanssa mesessä juttelin, ja ihmeteltiin ku jollain on puhelimessa txt size valikko(mulla) ja aimilla esim ei. ja sit joku flicker juttu, aimilla on ja mul ei...onko nää SD ja HD telkkujen välisiä eroja itse pelissä sit...hassua
 
Ylös Bottom