Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Njoo. EI tuota nettipeliäkään jaksa kokoaikaa tahkota, joten rupesin nyt viimein panostamaan enemmän tähän tarinamoodiin. Kyllähän tässä on ehtinyt tapahtua jos jonkinlaista koukeroa. Tympäsee jonkin verran, että...

...liian moni ihminen tuntuu kuolevan tarinan aikana ennemmin tai myöhemmin. Tokihan se on ihan tuttua kauraa muidenkin GTA-pelien juonessa, mutta saisivat nämä muuttua jo jonkin verran.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

en oletakkaan että se poistaisi serveri vian vaan jäätymisen:) mutta tarkoitin et toivottavasti huomenna servut toimis ihan rockstarin puolelta, tuskin se mun pleikassa/netissä vika on;)

Ite jo heti 29.4 lähtien yrittäny MP:hen päästä mutta en kertaakaan ole päässyt. Tuota pelin uudelleenasentamistakin kokeillut. Tää on ihan tyhmää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kai se on puuttuu siitä siks ettei kukaan törppö menis vahingossa tallentamaan sen päälle tai poistamaan sitä tjsp...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Hitto tää peli aiheuttaa kyllä huutonauruja tasaisin väliajoin. Rakastan GTA IV:n fysiikanmallinnusta ja random tapahtumia.

Äskön kävi huvittava juttu..

Selvisin hullusta tulitaistelusta voittajana hengissä. Tehtäväni oli pelastaa eräs henkilö. Lähdin ko. henkilön kanssa juoksemaan portaita alas, tönäisin kaveria vahingossa, kompastui, kaatui ja tippui 10 metrin pudotuksen maahan, ja kuolla kupsahti.

Kieltämättä vitutti vähän kun tuli mission failed. Mutta toi oli niin pysäyttävä hetki kun katselin tippumista voimattomana vierestä. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ite jo heti 29.4 lähtien yrittäny MP:hen päästä mutta en kertaakaan ole päässyt. Tuota pelin uudelleenasentamistakin kokeillut. Tää on ihan tyhmää.

Tietääkseni tuo uudelleen asentaminen koskee vain yksinpeliä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onkos kukaan vielä pistänyt kunnolla tuulemaan eli alkanut silmittömästi tulittelemaan siviileitä, hankkimaan kunnolla wanted-tasoa ja luomaan muuten yleistä kaaosta? :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tietääkseni tuo uudelleen asentaminen koskee vain yksinpeliä.

Niiin niitä "jäätymisiä". Niitäkin kun tuli tos eilen vähän niin piti muuten vaa testata, että auttaisko millään lailla.. Ei siinä auta muu kuin kokeilla :D Saispa nyt sen onlinen kunnolla toimimaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Nimenomaan, one love! ;)

musta kyllä tähän asti eniten on hilpeyttä aiheuttava hahmo on ollu brucie.
yks sen line jäi hyvin mieleen kun se sano; brucie like pussy...se sano sen niin mahtavasti...vaikka taitaa kaveri olla enempi pippeli miehiä:D

reilu 30% muistaakseni on peliä takana ja täytyy kyllä sanoa että minä pidän tästä pelistä ja paljon.
kaunein maisema minkä täs pelissä olen nähny kun ajelin yöllä siltaa pitkin kohti keskimmäsitä saarta niin kyllä näytti kauniilta kapunki...ikävä jo nyt liberty cityyn vaik tänään pelasin n:8h ja eilen ehkä kans 8h ja tiistaina 5h:p:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Miten saa achievementin Drinving Mr. Bellic
Olen jo kuljettanut Romanin taksilla muutamia ihmisiä ja edennyt pelissä jo 12% kohdille. Tuleeko se jossain tehtävässä se saavutus? Myös olen taksin kyydissä ollut matkustajana eikä siitäkään ole tullut

Itelle ainakin paukku ku käytin taksia vähän väliä, oletan ainakin että se siihen vaikutti, yhtään taksihommaa en oo tehny Romanille.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

GTA IV:tä hehkutettiin niin kauan, etten ole ihan varma vastaako tuo kuitenkaan järjettömän kovia odotuksia. Voisin jopa väittää, että San Andreas on edelleen suosikkini koko sarjasta. Täysi 10 tuo ei kuitenkaan ole, 9 antaisin, jos olisin pelikriitikko. Pelillisiä uudistuksia ei kuitenkaan ole tullut juuri yhtään, vaikka mitäpä sitä toimivaa rikkomaan.

Itse asiassa pelissä on ainakin yksi tosi iso pelillinen uudistus, joka tekee pelaamisesta huomattavasti mukavampaa *mahdollisuus aloittaa pieleen mennyt tehtävä uudestaan heti. Muistan San Andreaksen tallenna ja lataa -rumban paremmin kuin hyvin, joten uudistus on todella tervetullut. Pelimaailma on myös huomattavasti yksityiskohtaisempi kuin aikaisemmin. Ehkä uudistukset ovat kuitenkin sellaisia, että niitä ei välttämättä heti huomaa. Toisaalta tämä kielii myös niiden onnistumisesta, sillä yleensä häiritsevät asiat ovat niitä, jotka ensimmäisenä osuvat silmään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Paras hahmo tähän menessä (jtn. 30%) Brucie. Justiin sopivan tyhmää settiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ja taas jääty :(. Juoksin metrossa raiteita pitkin poliiseja karkuun oli wanted-lever 4 tähteä ja kun sain pojat karistettua ja juoksin takaisin niin jopas se jäätykin heti. Mistä tuo voi johtua? Täällä kuitenkin porukkaa ilmeisesti joilla peli ei jäädy ollenkaan. Luojan kiitos tosiaan tämän auto-saven joka tähän versioon on pantu, ilman sitä tää peli olis luultavasti jo palasina lattialla.

PAHANLUOKAN SPOIL!
Perkeleen Michelle siis paljastu undercover-kytäks. Noh... sainpaha ainaki pantua kyttää pari kertaa. Michelle pani kaiken peliin, jotta scene onnistuisi ja hyvin veti :D. Olin tosin ihan valmiina jo ampumaan sen, kun olin varma, että saa valita jättääkö henkiin vai teloittaako... tottakai olisin taas ampunut ämmän aivot pihalle! :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

GTA:ta n. 6-8 tuntia nyt takana ja aivan mahtava peli. Peli on muuttunut aika paljon, mutta silti se on pidetty mukavasti edellisten osien tyylisenä. Autoilla on mukava ajella, ne eivät ole kyllä yhtä nopeita kuin ennen. Autojen käsijarru on kyllä tyritty pahasti, koska hiljaisessakin vauhdissa asfaltilla uukkari heilahtaa helposti.

Tehtävät on pääasissa tyyliin: mene paikkaa B paikasta paikkaan A ja tapa siellä maailmalle turhiksi jääneitä ihmisiä. Sivutehtäviäkin on todella paljon ja tekemistä löytyy kaupungista älyttömiä määriä kuten keilailu, tikanheitto yms. Grafiikat on saatu näyttäväksi, eikä ruudunpäivityskään vaivaa kuin harvoin. Kaupungilla on jatkuvasti liikennettä ja autoja monenlaisia. Tarina ja ääninäyttely on mielenkiintoista katsottavaa ja niitä katsoo mielellään.

Erityismainintana annan jälleen mahtavasti toteutetusta radiosta. Kanavia on monta ja ne ovat _älyttömän_ hauskoja. Musiikkia on moneen makuun, mutta itse tykästyis eniten kanaviin missä on pelkkää hulvatonta puhetta. Kaupungilla poliisit eivät lähde perään jokaisesta rikkeestä. Laki on kuitenkin perässä jos törmäät poliisin autoon tai teet henkirikoksen heidän pamppunsa alla. Peliä on kuitenkin helpotettu jonkin verran sillä esimerkiksi kuoleman tullessa aseet eivät lähde minnekkään.

Pelistä olisi niin paljon puhuttavaa, että kehotankin teitä kokeilemaan sitä itse. Peli on valtava ja toivottavasti ladattavaa sisältöä tulee pian ja kohtuullisiin/ilmaisiin hintoihin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Nyt vedetty 50 tehtävää ja 33,75%.

Mahtava peli kyllä ja ehkäpä parasta koko pelissä on Euphorialla leikkiminen. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kun tossa vähän aikaa sitten tuli ekaa kertaa mahdollisuus mennä taksiin niin kun siellä taksin sisällä painaa neliötä (eli "hurry") niin mikä sen idea oikein on? Painoin sitä kun olin taksissa niin sitten Niko vaan lähti pois siitä taksista ja jotain se kuljettaja vissiin huusi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kun tossa vähän aikaa sitten tuli ekaa kertaa mahdollisuus mennä taksiin niin kun siellä taksin sisällä painaa neliötä (eli "hurry") niin mikä sen idea oikein on? Painoin sitä kun olin taksissa niin sitten Niko vaan lähti pois siitä taksista ja jotain se kuljettaja vissiin huusi.

Neliötä painamalla pitäisi kuskin lähteä ajamaan nopeammin kohti määränpäätä. Eipä ole tuommoista tullut vastaan. Oliko se varmasti neliö jota painoit? :)

Täällä ei ole jäätynyt peli tasan kertaakaan vielä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Jep, kerran jäänyt itsellä jumiin. Taisi olla joku Vladin antama tehtävä. Kieltämättä perseestä mutta onneksi ei ole toistunut...
Itse en ainakaan saa kunnolla selvää esim. nettisivujen teksteistä tai sms viesteistä, pitää laittaa nenä töllöön kiinni että tulee tolkkua. 28" panasonicin putkitöllö, sen piikkiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Itselläni 60gigan ps3 ja pelattu on tällähetkellä n. 24h eikä kertaakaan ole kaatunut peli. *kop kop kop*

Pelin upein tehtävä tähän mennessä on kyllä ehdottomasti pankkiryöstö.. aivan uskomaton meininki :)
 
Ylös Bottom