Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Säätelin hieman displaysta niin auttoi asiaa, ei kannata tyytyä defaultteihin
Luin jostain että tekstareiden/puhelimen fonttia saisi isommaksi, onko asiassa perää kun en ainakaan itse sellaista kohtaa löydä.
Nyt on kaikki näkyvät tehtävät suoritettu. 66.67% eli tasan 2/3 koko pelistä suoritettu. Kertoo, että aika paljon tekemistä riittää vielä storyn jälkeenkin.
Onko kukaan kokeillut miten homma etenee jos pistää Michellen kylmäksi?
Missäs tämmöinen autoliike tarkalleen sijaitsee? Näköjään oon menny "vähän" liian vauhdikkaasti joka mutkan kun ei ole autokauppaa näkynyt
Ekan kerran aiheutti pelissä tehty teko omantunnintuskia(!) ja joutu palaamaan aikesempaan saveen
gametrailersilta ps3 vs xbox360, aika tasoissa ovat, mutta jotenkin näyttää että xboxin versio on karvan tarkempi lähikuvissa. olisi kyllä ollu hieno nähdä mitä rockstar olisi saanut aikaan jos tämä olisi ollu pleikan yksinoikeus peli, ja peli olisi voinut käyttää täysin hyväksi bluerayta sekä tehokkaampaa rautaa. Mut se taitaa olla enää haave vain.
http://www.gametrailers.com/player/33469.html
ite koitan tehä mahdollisimman paljon kaikkea ennenkuin pelaan story tehtävät läpi.
pelasin San Andreaksen storytehtävät heti, niin harmitti tosi paljon jälkeenpäin, kun peli oli ns ohi.
nyt on itsellä kaikkia saaret auki joten tekmistä riittää:
brucen autokilpailut, taxi ja huumeidenmyynti on tehty jonkunverran poliisi tehtäviä, nettideittejä just kokeilemassa
Minullakin oli pitkään tuo sama ongelma, ei sitten millään ilveellä tahtonut päästä onlineen.
Kuitenkin nyt kun iltapäivällä kokeilin, onnistui se moitteetta. Itsellä toimi siis pelkkä raastava ja kylmäverinen odottaminen.
Tiivistelmä n. 13h pelimittarissa ja 27%
Oletteko muuten kiinnittäneet huomiota miten laadukkaita sivu- ja satunnaistehtävät ovat? Ilman nillittämistä nämä menisivät tarina tehtävistä mihin aikaan tahansa!
No joo. Tohon prosenntimäärään kyllä sisältyy aika paljon muutakin, kun rupesin asiaa miettimään. Oon mm. tehny aika paljon noita huumeidenkuljetuksia ja hakenu niitä autoja sinne sataman jemmaan. Brucien kisat on kyllä jäänyt toistaiseksi kaikki ajamatta. Toisaalta mikään pulujen metsästäminen ei oikein nappaa.