Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV

...
Oli kyllä siistiä kun yhen missionin jälkeen tuli wanted level 4 ja se tehtävä ei ollu vielä loppu, uudeksi tehtävänannoksi tuli saada wanted level pois, olin jo että "voi v*ttu, se meni siinä". Mutta joku 10 minuuttia niitä karistin perästä poliisi autolla niin pääsin karkuun : ) ja tuli vielä 50G Achievement "Walk Free". Kyllä oli hyvä mieli....

En tiedä oliko bugi mutta itsellä kävi äsken näin:

Pistin parit poliisit kylmäksi kun hermustuivat siitä kun vähän kolhaisin heidän autoaan. Aikani siinä pakenin ja ajoin huoltsikalle. Siinä sitten epätoivon vallitessa näytin bensamittarille combat shotgunia ja Nikon lentäessä komeassa, hidastetussa kaaressa taivaille, ruudulle lävähti tuo "walk free" achievent unclocked. Eikös tuo toisaalta ole se ultimaattinen keino saada wanted level nollaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joskus kun olen ryöstänyt auton joka on ollut parkissa, niin on tullut vihje yläkulmaan ja siinä on lukenut jotenkin näin että "if you want to hotwire vehicle, repeatedly press L2 or R2". Niin mitä toi meinaa? Olen koittanut rämpyttää, mutta en oikein ole huomannut eroa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joskus kun olen ryöstänyt auton joka on ollut parkissa, niin on tullut vihje yläkulmaan ja siinä on lukenut jotenkin näin että "if you want to hotwire vehicle, repeatedly press L2 or R2". Niin mitä toi meinaa? Olen koittanut rämpyttää, mutta en oikein ole huomannut eroa.

Mulla ainakin auto käynnistyy nopeemmin kun rämpyttää noita näppäimiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onhan siinä pieni ero mutta ei kuitenkaan mikään merkittävä, eipä tuu muuten käytettyä ellei oo kiire päästä poliiseja karkuun :D

Mulla ei sillonkaan :p

Mut joo, on tullu ny n.32% pelattua läpi, lieneekö 13-14h peliaikaa takana..

Pankkiryöstö ja sen (ei nimi muistissa) räppärin tappaminen edessä.. Kumpaakin kokeilin mutta ei ekalla kerralla onnannu, luotiliivit ois melkein jees ko. tehtäviin :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onneksi tänään hillitsin itseäni ja pelasin vain muutaman päätehtävän. "Sivutehtäviä" tuli suoritettua urakalla ja deittailin kolmea eri muijaa. Olisipa se oikeasti näin helppoa. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mitens toimiiko teillä nettipelin tilastot ollenkaan? itselläni herjaa jotain.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Saakos tässä mitenkään noita aseita safehouselle? Eli onko niiden lintujen ampumisesta mitään todellista hyötyä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mitens toimiiko teillä nettipelin tilastot ollenkaan? itselläni herjaa jotain.

Ei toimi. Täälläkin jo itse ja Funkeekin todennut, että ne nollaa ja tekee mitä tahtoo miten haluaa. Itse taas huomasin illalla olevani nollissa. Tosin vaatteet olivat säilyneet... melkein. Eli kun menin katsomaan vaatteita niin mulla oli esim takki 6/4, eli valittu takki jota ei nolla tasolla edes ole, mutta kun olin valinnut sen tasolla kaksi joskus päivän sitten niin se oli siellä vieläkin. Ihme säätöä tosiaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jepjep. Tämän päivän aikana sain tienattua suomipeleistä rahaa sen verran, että kehityin kakkoslevelille takaisin ja joku 15 000 pitäisi vielä saada, että kolmostaso aukeaisi. Kuitenkin tuo peli vielä resetoi nuo tulokset muutamaan kertaan, mutta menkööt. Pelit itsessään ne pääasiat on.

Ja olen itsekin huomannut, että nuo vaatteet säilyvät hahmolla, vaikka levelit katoaisivatkin, jos ne on tälle ehtinyt pukea aikaisemmin. Minunkin hahmollani on kuulokkeet yhä päässä, vaikka ne saa käyttöön vasta kolmannella tasolla. Jos menisin selaamaan nykyistä hattuvalikoimaani, niin ne kuulokkeet katoaisivat, koska niitä ei kakkostason rankeilla ole vielä saatu avattua, eikä niitä näin ollen löydä nykyisestä pukuvalikoimastani. Hahmollani ne kuitenkin nyt möllöttävät päässä, kun en ole muuttanut puvustusta sen jälkeen kun nuo rankit/tasot katosivat.

Todellakin, ihan ihme säätöä. :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Äsken yritin pelaa multiplayeria. Ei toiminu sitte millään. Ranked osastossa koitin rosvoa ja poliisia ja sitä race kisaa. Lobbyssä oli aina hetken ja sitte tuli teksti: disconnect from game...
Ja Live pätki tosi rankasti. Kerran pääsin minuutiks pelaamaa ja sitte heitti pihalle.
Onks muilla ollu ongelmia, vai onkohan tää joku paikallinen yhteyshäikkä :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Olen kaupassa kokeillut kyseistä peliä ja ihmettelen, että miksi minulle ei tullut sitä sairasta himoa pelata tätä peliä. Aikasemmissa osissa niin kävi aina, paitsi Grand Theft Auto 3:ssa.

Minusta tuntuu, että asia johtuu Liberty Citystä. En pidä kaupungista ollenkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Olis hemmetin hieno homma jos sais säilöttyä noi aseensa jonnekkin. Jotenki ikävä pitää aina mukana. Tai sit ihan vaan sen takia et olis hemmetin hienoo tepastella kotio ja napsia tulivoimaa jostain kassakaapista, kylmän käteisen seasta :) Muutenki vois ruveta pikkuhiljaa laittamaan noita safehouseja parempaan käyttöön kun tallennukseen. On tässä sentään toi telkkarin kattelu, ja yhdessä kämpässä jopa läppäri. Siihen se sit jääki.

Tuol playboynki asunnossa on nyrkkeilysäkkiä ja poreammetta, helvetti, löytyy biljardipöytäkin. Harmittaa kun ne on vaan koristeena.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kovasti tekis mieli sanoo ilkeesti mut tyydyn toteemaan että tää liberty ei oo ihan sama paikka kun kolmosessa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kovasti tekis mieli sanoo ilkeesti mut tyydyn toteemaan että tää liberty ei oo ihan sama paikka kun kolmosessa.

No en ole kovin paljon seuraillut, sitä mitä ominaisuuksia ja sen sellaisia tässä pelissä on.
Ja jos sama kaupunki, mutta aivan erilainen, niin mitä järkeä siinäkin on. Loogisuuden huippu!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tekijöiden motiiveja on paha lähtee pulliaisen kertomaan, mut kai takana on joku ajatus nostalgian herättämisestä. Mitä sitä turhaan keksimään hienoja nimiä kun meillä jo yks "suurkaupunki" on. Mut jos oot sarjan ystävä niin kokeile ihmeessä. Uskon et vähiten sua tulee se haittaamaan että nimi on sama kun jollain muinaisella söherryksellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Siinähän se meni puoli tusinaa verkkopelituntia kotimaisessa seurassa. Mitä jäi käteen? Äärettömän hauskaa, Free Mode kun pystyy tarjoamaan sen saman Liberty Cityn asukkaineen päivineen onlinessä. Kuitenkin syytä mainita ruudunpäivityksen polvistuminen, tapahtumien vyöryessä täydellä volyymilla samalle alueelle.

Ensin kerättiin asearsenaalia ja sitten sinne samalle katolle, jossa tarinapuolella kohdattiin Ivan. Kytät piirittää alueen, yllä pörrää kopterit ja lopulta myös S.W.A.T. -ryhmä saapuu paikalle. Spawni osuu katutasolle ja nämä pääsevät rokottamaan virkavaltaa selustasta. Kattokassiset heittää kranuja alas, ampuu singolla minkä kerkiää, joku vahtii tikapuita ja kultasilmä snipaa minkä pystyy.

Ryhmässä tehtyjen basehyppyjen, sekä sen mainosvalojen loisteessa käydyn romurallin jälkeen pakko silti todeta kyseessä olevan kuitenkin vain hyvä yritys. Vielä on matkaa täysin sujuvaan verkkopelikokemukseen muodossa Free Mode.
 
Ylös Bottom