Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jep, itelläkin tuli ekaa kertaa tuo latausjumitus, kirjautuminen ulos PSNetworkista auttoi.

miesylilaidan:lle semmoinen vinkki vastaisuuden varalle, että ei ne 12 saveslottia siellä turhaan ole, ei siinä mitään menetä jos kierrättää useampaa savea. Monessa pelissä matkan varrella on save päässyt jostain syystä korruptoitumaan, joten käytän yleensä aina kaikki mahdolliset slotit mitä mahdollista.

Tämä se hauskaa just onkin, kun yleensä lykkäänkin joka pelissä monta savea varmuuden vuoksi ettei tällasta pääse tapahtumaan, mut sen kerran kun ei niin tee, niin tottakai näin käy :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Oli tuo pankkiryöstö kyllä aika hyvin tehty loppujen lopuks vaikkei siihen mitään alustusta joutunut tekemäänkään. Juoksut sivukujilla, karkuun metroon ja raiteita pitkin, ulos huolto-ovista jne. Ihan laatujännärikamaa :D

Itsellä tuli tuosta pankkiröystön temmellyksestä mieleen Heat leffa. Kolme äijää ku tulee ulos pankista jotkut rynnäkköaseet soiden ja kranut lennellen. En sit tiedä, että voiko tossa tehtävässä nousta noi tähde siitä neljästä ylöspäin. Itse ainakin pistin paskaksi tuota kaupunkia ihan huolella eikä mitää suurempaa tapahtunut (tuli viel sopivasti käytyy asekaupassa hakemas vähän täydennystä).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kolme kertaa jumiin ja googlella etsimään apua, apua löytyi:
Netti piuhan irroitus selvitti jumimisen, ei ole nyt reiluun tuntiin jumittanut
Toivottavasti toi toimii...
Kävin päivällä jo ihan kuumana ku jumitti aina loading ruutuun. Pelkäsin että 25h menee aivan hukkaan. Poistin viimeisimmän saven tiedostotyökalusta ja se autto hetkeks. Sitten peli aivan jumiin ja taas alusta. Sain toimimaan kyllä mutta pelko perseessä koko ajan millon jumittaa
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mulla ei ole jumittanut tai bugannut peli vielä kertaakaan ja peliä on suoritettu 45%. Juoni on mielestäni aivan mahtava ja peli tempaisee mukavasti mukaansa :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo tänään tuli vastaan tää tilttailu mullekin. Normaalisti on muina päivinä toiminut peli vaikka ps3 koko ajan langattomalla verkkoyhteydellä. Tänään sitten ei peli ees meinannu käynnistyä, kaks kertaa tilttas siihen Loading kohtaan. No yksinpeliä pääsin sit pelaamaa ku oli PSN:stä pois kirjautuneena.

Moninpeliin ku koitin mennä, ensin jääty ihan täysin jo siinä kun puhelimesta valitsi Multiplayer ja tuli PSN-kirjautusikkuna ja kirjautui sisään. - Seuraavalla yrittämisellä pääsin sitte nettii pelaamaa eikä ongelmia sinä aikana. Nyt taas äsken ku yritin mennä, ni tilttaa nyt koko ajan ku koittaa mennä moninpeliin.

Enää en jaksa ees koittaa. Jostain luin että auttais ku langattoman verkon vaihtaa langallisee lähiverkkoo, mut ei auttanu sekään sen enempää. Ehkä se sit menis jos jaksais monta kertaa koittaa mut ei kiitos. Onhan se harmillista että toi nettipeli nyt kusee, onneks ees yksinpeliin pääsee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tilttasi myös mulla. Eli laitoin levyn sisään, mutta jumahti alkukuvien jälkeen siihen Loading-kohtaan. 3 kertaa kokeilin ja aina sama juttu. Poistin just asennustiedostot ja kattoo kohta jos se vaikka toimisi jälleen...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Melkonen määrä tuntuu olevan pleikkarilaisilla ongelmia GTA:n parissa. Vastineeks paremman näkösestä pelistä tuli sit tällästä :S
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Melkonen määrä tuntuu olevan pleikkarilaisilla ongelmia GTA:n parissa. Vastineeks paremman näkösestä pelistä tuli sit tällästä :S

No pitääkö tulla boksilaisten tästäkin kerjäämään verta nenästä. Varmasti tulevassa patchissa asia korjataan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onks muilla peliä pelatessa melkein jatkuvasti tuuletin täysillä!? Itelläni tuuletin käynnistyy kovaääniseksi kun peliä pelannut n. 5 minuuttia ja ei lakkaa ennen, kun sammutan pelin!

Muilla peleillä ei tee vastaavaa. :confused:

Laite on sijoitettu tasolle, jossa tilaa ympärillä riittävästi.

Pitääkö alkaa rakentamaan nestejäädytystä? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Näistä jäätymisistä ja netin jumiutumisista lukeneena ja itse kokeneena, ihmetyttää pelin saamat lähes sata pinnaa kaikista arvosteluista (ainakin metecritcin mukaan). Eikö 100 tai kymppi tarkoita täydellisyyttä kaikilla osa-alueilla? Teknisesti peli ei multa ainakaan kymppiä saa, ysin ehkä.
Muilta osin on kyllä täysien pisteiden arvoinen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mulla PS3 60gb ja ei mitään ongelmia oo ollu pelin kans. Yks ainoo pikku bugi tullu vastaan;) Ja kone ei oo ollu nettiin kytketttynä. Varmaan kannattaa välttää sitä nettipiuhaa, jos ei onlineen oo tarkotus mennä:rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onks muilla peliä pelatessa melkein jatkuvasti tuuletin täysillä!? Itelläni tuuletin käynnistyy kovaääniseksi kun peliä pelannut n. 5 minuuttia ja ei lakkaa ennen, kun sammutan pelin!

Muilla peleillä ei tee vastaavaa. :confused:

Laite on sijoitettu tasolle, jossa tilaa ympärillä riittävästi.

Pitääkö alkaa rakentamaan nestejäädytystä? :D

täällä on kohtalotoveri jonka masiina myös huutaa HooCiannaa koko pelaamisen ajan.
Kyl se vähän häirittee, mut ei paljoa, eiköhän se peli vaan vaadikoneelta aika paljon tehoja :eek:
Ja nestejäähdytystä mäkin oon aatellu, varmaa tossa tunnin päästä se onkin käytössä (=olutta kitusiin nääs :D)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kyllähän sitä patchia mielellään toivoo tulevan pian, mutta ihan turha siitä on alkaa änkyttää että ongelmat kohdistuu nyt ainaki enemmän PS3:een. Eihän se käyttäjien vika ole. Mielelläni kyllä pelailis Bomb Da Base II:sta, mutta ei se nyt niin harmita kun ei nyt pääse (tai ei ainakaan tunnu ihan aina pääsevän), meinaan siis että yksinpelissä riittää vielä pelattavaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Sama jumiutuminen latausruutuun alkoi täälläkin ja peli lähtee nyt käyntiin, jos ei kirjaudu verkkoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

mulla tuli tänää toi jäätymis ongelma. jäätyy siihe ko lataa sitä yksinpeli tehtävää. oon kokeillu kaikkee mitä o neuvottu ja vähä enemmänkin. ainako teen jonkun jutun, pääsen peliin mut sit kaatuu parin minsan päästä (ruutu jäätyy mut musat kuuluu) ja seuraavalla kerralla ko avaan pelin se jää taas jumittamaan siihen tehtävänlataus juttuun. vituttaa vaan nii peevelist:mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

mulla tuli tänää toi jäätymis ongelma. jäätyy siihe ko lataa sitä yksinpeli tehtävää. oon kokeillu kaikkee mitä o neuvottu ja vähä enemmänkin. ainako teen jonkun jutun, pääsen peliin mut sit kaatuu parin minsan päästä (ruutu jäätyy mut musat kuuluu) ja seuraavalla kerralla ko avaan pelin se jää taas jumittamaan siihen tehtävänlataus juttuun. (ruutu jäätyy mut musat kuuluu.) vituttaa vaan nii peevelist:mad:

miten pitkälle ootte sitten pelaillu? ko mulla ainakaa viel ole mitää jäätymisiä näkyny.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Pleikkarissa on tarkemmat tekstuurit (jotain iloa BR:stä näyttää siis olevan) ja käytössä on DOF (depth of field) eli saadaan hivenen elokuvamaisempi fiilis (blurrataan kohteita, jotka on off focus ja tuodaan taas focus point skarppina ruudulle. Lisäksi motion blurria on on viljelty pleikkarissa kun vedetään tykillä autolla nasta laudassa. Jotain eroa siis tolla lisäteholla on saatu aikaiseksi.

Nuo kaikki samat asiat ovat myös Xbox 360-versiossa täysin identtisinä ja tekstuureissa ei ole mitään eroa.
 
Ylös Bottom