Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko muilla ketkä ei pääse pelaa mp:tä samanlainen tilanne: Mä pääsen kirjautuu serverille, mutta sitten kun siihen kännyyn tulee niitä mp valikoita (esim. invite, jne) niin koko kone jäätyy ja pitää buutata masiina uudelleen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Täällä kans alko jumittamaan, ei pääse enään ollenkaan peliin jos on kirjautunut nettiin. Täytyy vissiin unohtaa moninpeli, kunnes tulee päivitys :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Näyttää siltä että oon todella onnekas kun kertaakaan ei ole jumittanut :D

Oli muuten mahtava tuo pankkiryöstö :rolleyes: Sai rymistellä oikeen olan takaa :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

nyt haluan tietää miten ihmees tuo social club toimii. miten voi vertailla omia statseja muiden statseihin? miten se ottaa yhteyttä omaan tunnukseen ? siis mä en tajua?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Haha kyllä oli hauskan näköstä kun varastin auton ja poliisit tuli perään tietysti. Ensin yksi läskikyttä roikkui hetken aikaa ovenkahvassa ja kolahti lopulta pää edellä palopostiin, seuraavaksi toinen samallainen läskikyttä tulee customprätkällä (olikohan zombie) perään ja jarrutan nopeasti niin se lentää takaluukun päälle:D Jäätyili tosiaan lähti itseltäkin pois kun laitoin laitoin PSN autologin pois päältä, kumma juttu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko muilla ketkä ei pääse pelaa mp:tä samanlainen tilanne: Mä pääsen kirjautuu serverille, mutta sitten kun siihen kännyyn tulee niitä mp valikoita (esim. invite, jne) niin koko kone jäätyy ja pitää buutata masiina uudelleen?

Täysin sama ongelma, just siinä kännykästä kun valitsee multiplayer, tulee "Connecting to provider" ja hetken päästä koko peli ja kone on jumissa.

Kun nyt on keksitty niksi miten pääsee ite peliin asti ilman että jumiutuu lataukseen, niin oisko jo aika kehitellä niksi, että pääsis vielä moninpeliikin ennen patchia. Ite pääsin tänää kerran sinne moninpelii, ihme ettei jäätyny puhelimee, nytte ei illan aikana oo ollu sinne asiaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Täällä kans alko jumittamaan, ei pääse enään ollenkaan peliin jos on kirjautunut nettiin. Täytyy vissiin unohtaa moninpeli, kunnes tulee päivitys :(

Mietin kans samaa... Aikomus oli pelata nettipeliä tänää koko ilta, mutta eipä siittä mitään tuu ko joka kerta pystyy muutaman minuutin pelaamaan netissä kunnes jumahtaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mietin kans samaa... Aikomus oli pelata nettipeliä tänää koko ilta, mutta eipä siittä mitään tuu ko joka kerta pystyy muutaman minuutin pelaamaan netissä kunnes jumahtaa.

Siinäkään ei oo pahemmin eroja, että sinne pääsee, jos se ilo ei kestä paria minuuttia kauempaa. Ite tänää jossaa kahen kolmen välillä pääsin, ensin tiles, mut sit pääs, ja sain pelattua ihan normaalisti pari tuntia, sitte ku lopetin ni ei enää seuraavalla kerralla innostunu PS3 Multiplayerista :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Huomasinpa että oli San Andreaksen lentokenttää telkkarissa. Se ol jossain mainoksessa missä mainostettii jotain kisoja.
Sit se Caparet housen (joku tämmönen) Kleinman -taikuri on kyl iha paras :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

ei vitsit! itelle tuottaa vaikeuksia tehä päätöksiä noissa tehtävissä missä joutuu noiden pahojen valintojen eteen:(

en nytkään osaa päättää kumman tapan, Franciksen vai derrickin, joten tapoin itteni HAHA! ja sairaalasta päästyä lähin carmenin kanssa treffeille :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

No voi hemmetti ku en oo ite älynny tota nettiyhteyttä katkasta ja sitten kokeilla mennä pelaamaan.. On nimittäin koko päivän tullu näitä ' totaalisia jäätymisiä '. Oli onkelma mp:n kanssa ja nyt koko pelin.. Kaikilla vähän erilailla, mutta toivottavasti saavat jonkun patchin aikaseks mikä sitte korjais nää ongelmat.. Toivottavasti. Ku ei ooo muutenkaa ehtiny netis pelaamaa ni sitte ei näköjää pääse ollenkaan bugien takia...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Jooh, story läpi ja aikaa meni abaut 26h. Varsin viihdyttävä paketti, ehkä vähän liikaa tehtävät toisti itseään loppua kohden. Nyt on vielä 45% pelistä jäljel eli rällästämistä löytyy vielä vaikka kuinka :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mulla on 60 giganen pleikkari eikä mitään jäätymisiä ole ollut. Miinusta vain tehtävien "yksinkertaisuudesta" ja samanlaisuudesta ja moottoripyörien hirveistä äänistä ja ohjattavuudesta. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mulla on 60 giganen pleikkari eikä mitään jäätymisiä ole ollut. Miinusta vain tehtävien "yksinkertaisuudesta" ja samanlaisuudesta ja moottoripyörien hirveistä äänistä ja ohjattavuudesta. :rolleyes:

Täysin samaa mieltä, ihan karseeta!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nonnih, sain itekki tänään GTA:n, tietääpähän mitä ensi yönä tekee :). Soittivat GameStopista että käy nyt ihmeessä jo hakemassa pois se peli :D tiistaina kun kävin kyselemässä niin sanoivat, etteivät voi antaa kun varasin niin myöhään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tuntuukos muista että noita puluja on vaikea löytää? Välillä yrittänyt ihan kunnolla ettiä, mutta kahdeksan olen vasta löytänyt. On kyllä tullu aika paljon vaan fiilisteltyä tän kanssa: peliaikaa 25h ja rapiat ja läpästy 28%. Samanlaiset fiilikset kun GTA 3:n kanssa aikanaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tuntuukos muista että noita puluja on vaikea löytää? Välillä yrittänyt ihan kunnolla ettiä, mutta kahdeksan olen vasta löytänyt. On kyllä tullu aika paljon vaan fiilisteltyä tän kanssa: peliaikaa 25h ja rapiat ja läpästy 28%. Samanlaiset fiilikset kun GTA 3:n kanssa aikanaan.

No ei ihme, että niitä on vaikea löytää kun niitä on ihan missä sattuu. Voi olla jossain pilvenpiirtäjän katon ilmastointiluukussa tai jonkun sillan alla kolossa jne. Ei niitä helposti löydettäviksi ole tehtykkään ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

No ei ihme, että niitä on vaikea löytää kun niitä on ihan missä sattuu. Voi olla jossain pilvenpiirtäjän katon ilmastointiluukussa tai jonkun sillan alla kolossa jne. Ei niitä helposti löydettäviksi ole tehtykkään ;)

Meinasin vaan, että aikaisemmissa GTA:issa hidden packaget tuntu näkyvän ja löytyvän jokseenkin helpommin. No, onpa ainakin tekemistä kun 200 pulua metsästää:)
 
Ylös Bottom