Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tapahtuipa hauska juttu eilen aamulla, olin ylittämässä siltaa hajoamispisteessä olevalla autolla, kun huomasin että edessä ajoi tyyppi moottoripyörällä, ajoin auton poikittain tyypin eteen ja heitin sen pois pyörän selästä. En ehtinyt nousta kyytiin, kun taksi ajoi täysiä minun yli ja törmäsi minun poikittain parkkeeraamaan autoon, sitten taksin kuski nousi ulos autosta ja alkoi räyhäämään minulle, yllättäen kuskin yli ajoi täysiä toinen auto. Tämän tapahduttua päätin lähteä paikalta pois ennen kuin kuolisin, mutta juuri kun olin päässyt pyörän kyytiin, poliisiauto iski täysiä minua päin ja lensin komeassa kaaressa sillalta alas ja... no voitte arvata miten siinä kävi :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

saamari, pelin käynnistely tökkinyt tänään pahemmin...jää mustaan lataus ruutuun jossa lukee tehtävän nimii jumittamaan...

Mulla on ihan sama tilanne..

Loading - Jamaican Heat lukee.. Ja siihen jää..

Sammutin virrat. Ei auta. Peli vain ei käynnisty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kymmenisen pelituntia yksinpeliä takana ilman mitään ongelmia, mutta sitten kun työkavereille illalla peliä demosin, jäätyi koko komeus n. viidessä minuutissa ilman mitään järjellistä syytä. Talk about demo effect...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

saamari, pelin käynnistely tökkinyt tänään pahemmin...jää mustaan lataus ruutuun jossa lukee tehtävän nimii jumittamaan...

ennenko alatte pelaa ni poistukaa teiän käyttäjältä eli netistä niin pääsette pelaamaan yksinpeliä. mut jos otatte kännykän käteen ja koitatte mennä multiplayeriin nii se käskee ensin konektaa ittenne nettiin ja sen jälkeen kone tilttaa. joudutte boottaamaan koko hoidon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kyllähän se tuuletin pyörii samaa tahtia kuin muissakin peleissä. Eli ei mitään häiritsevän kovaa. Tietysti on ihan kiinni omista korvista tämä...
Olihan taas syvällistä teksiä :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kertokaa että mikä neuvoksi kun peli ei enää starttaa vaan jumiutuu alussa latausruutuun..kokeilin uudelleen asentamista

Edit: luin ketjua ja ongelmaan löytyi ratkaisu : )
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kevyesti paras yksinpelikokemus ollut tähän asti, kun vain 30% näyttäisi olevan suoritettuna. Pääasiassa juonta viety eteenpäin ja vain vähän sivupisneksiä.

Noi Liberty Cityn maisemat kiinnostaa myös kaupunkimiljöönä, kun ei ole kokemusta ihan tuosta mittakaavasta, vaikka miljoonakaupungit onkin Euroopan tasolla haravoitu jo aika tarkasti, siltä osin mitkä kiinnostavat. Sen verran elävää katukuvausta kuitenkin, että jotain samantapaisia tuntemuksia tullut vastaan joskus ensimmäisenä aamuna Berliinissä ja Pariisissa, kun astunut porttikäytävästä/hotellista ulos kadulle ja jäänyt vain toviksi seuraamaan ohikulkijoita. Jotain tuttua, mutta silti hukassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

ennenko alatte pelaa ni poistukaa teiän käyttäjältä eli netistä niin pääsette pelaamaan yksinpeliä. mut jos otatte kännykän käteen ja koitatte mennä multiplayeriin nii se käskee ensin konektaa ittenne nettiin ja sen jälkeen kone tilttaa. joudutte boottaamaan koko hoidon.

Jepjep, näin se tosiaan on. Ite kerran pääsin päivällä tolleen et en ollu PSN:n kirjautunu, ja menin peliin, sieltä sitte valitsin sen Multiplayer ja se käski yhistämään PSN, ja sit ku yhisti ni se meni. Sitä ennen se jääty kerran. Nyt en oo sitte illal enää päässy enkä jaksa ees koittaa :)

Onko kellään muulla sitä ongelmaa että se homo ei tuu niile deiteille, eikä lähetä sähköpöstii.

Mulla se tuli kyl ainaki melkein heti. Uusimmat viestithän tulee ylimmäks, ja jos sulle on tullu paljo päälle, ni ootko huomannu et viestejä voi selata alespäin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Olipahan muuten upea se kännikuvaus, varsinkin sieltä taksin takapenkiltä käsin. Ihan olivat Rockstarin pojat tehneet ilmeisen omakohtaisen kokemuspiirin perusteella, kun jälki oli saatu niin uskottavaksi :D Tuosta puuttuu vielä se kuskin loppukaneetti, ts. uupuneen matkustajan saattaminen tähän tietoisuuden tilaan; "No nyt oltaisiin sitten perillä"...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Noi Liberty Cityn maisemat kiinnostaa myös kaupunkimiljöönä, kun ei ole kokemusta ihan tuosta mittakaavasta, vaikka miljoonakaupungit onkin Euroopan tasolla haravoitu jo aika tarkasti...

Huomattavasti turvallisempaa tutkiskella Bohanin katuja tällai virtuaalisesti:D

Mulla jäi tänään ensimmäistä kertaa latausruutuun peli. Auttoi kun loggasin itseni kerran netistä ulos.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Lezlie skannailee aika hyvin myös tämän PS3 osion :). Aina ollaan paikkailemassa kun joku jotain eroavaisuuksista laittaa. Identtisiä my ass. :D

Kunhan vain oikaisin harhakäsityksiä muutamissä perusasioissa, ei tarvitse suuttua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nyt on peli läpi!

En tiedä onko porukka tietonen jo vai onko ihan ohjekirjassa parista asiasta... autosta pystyy ensin tähtäämään ja sen jälkeen ampumaan. L2 pohjaan niin tähtää ja L1 niin ampuu(tämä toimii vain jos ei itse aja autoa)

Ja kun baarista tulee kännissä pois niin sixaxista käyttämällä Nicoa pystyy pitämään paremmin pystyssä...

Itse en ollu tietonen näistäkään ennenku kaveri huomas noi asiat :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Cops 'n crooksista vähän miinusta siitä että poliisit pääsevät aivan liian nopeasti crooksien perään. Usein käy silleen että mistään ei meinaa löytyä autoa ja hetken päästä on jo poliisit kimpussa. :D Muuten loistava pelimuoto.

Truu..ja muutenkaan ei tunnu tämä toimivan koska randomi tyyppien kanssa pelatessa ei ole mitään taktiikkaa käytössä ja jos on jonkun kyydissä niin siinä vaan saa nauraa kun toinen ajaa ihan väärään suuntaan :D
...ja jos pahiksilla ei ole minkäänlaista suunnitelmaa niin suurin osa matseista on ohi 5min sisällä :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Truu..ja muutenkaan ei tunnu tämä toimivan koska randomi tyyppien kanssa pelatessa ei ole mitään taktiikkaa käytössä ja jos on jonkun kyydissä niin siinä vaan saa nauraa kun toinen ajaa ihan väärään suuntaan :D
...ja jos pahiksilla ei ole minkäänlaista suunnitelmaa niin suurin osa matseista on ohi 5min sisällä :(

Hommaa ai auta yhtään jos minä aloitan kuskin penkillä :D Se on aina heti autosta ulos ja venailen että joku tajuaa mennä kuskiksi, minähän en syitä ota huonosta ajotaidosta niskoilleni :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hommaa ai auta yhtään jos minä aloitan kuskin penkillä :D Se on aina heti autosta ulos ja venailen että joku tajuaa mennä kuskiksi, minähän en syitä ota huonosta ajotaidosta niskoilleni :rolleyes:

Itse taas ajan mielelläni. Monet tekee sen virheen, että eivät jaksa venata sitä 10 sekuntia ja laittaa GPS:ää kohdalleen vaan pitää heti lähteä ajamaan kauhealla kiireellä ja senhän tietää, että siinä menee sitten ihan minne sattuu. Joka kerta kun olen pelannut yksin ulkomaalaisten kanssa ja olen ollut pomo niin ei muutakuin auto alle ja yksin kohti targettia ja lähes aina onnistuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Aika reilusti ottaa päähän, kun joku jo kehuskeli läpi pelanneensa ja itse olen ehkä 20min kerinnyt koittamaan... Ihan niinkuin jäisi jostain paitsi kun ei ole ihan heti alkurynnistyksessä mukana :) montako tuntia nenä pääjuonen läpäisemiseen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Itelläni myös ilmaantui toi sama ongelma mitä muilla on että jähmettyy tohon latausruutuun. 40GB-malli siis alla jonka ostin tossa vajaa kuukausi sitten. Verkkopiuhan irrotus tosiaan auttaa asiaan mutta heti kun piuhan iskee kiinni niin siihen loppu pelaaminen. Oudointa tässä ongelmassa mitä foorumeita on lukenut että kaikilla tää jumiutuminen alkoi suunnilleen samana päivänä. Mene ja tiedä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onks muilla peliä pelatessa melkein jatkuvasti tuuletin täysillä!? Itelläni tuuletin käynnistyy kovaääniseksi kun peliä pelannut n. 5 minuuttia ja ei lakkaa ennen, kun sammutan pelin!

Muilla peleillä ei tee vastaavaa. :confused:

Laite on sijoitettu tasolle, jossa tilaa ympärillä riittävästi.

Pitääkö alkaa rakentamaan nestejäädytystä? :D


Täysin sama vika täällä. Juuri GTA IV:tä varten ostettu PS3. Muut konsolin mukana tulleet pelit (rachet & uncharted) sekä useat demot jotka olen ladannut toimivat normaalisti. Toivottavasti tuleva GTA päivitys poistaa tämänkin ongelman tai muuten lentää PS3 parvekkeelta alas, on sen verran kova tuo tuulettimen ääni ettei koko peliä viitsi pelata.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Itelläni myös ilmaantui toi sama ongelma mitä muilla on että jähmettyy tohon latausruutuun. 40GB-malli siis alla jonka ostin tossa vajaa kuukausi sitten. Verkkopiuhan irrotus tosiaan auttaa asiaan mutta heti kun piuhan iskee kiinni niin siihen loppu pelaaminen. Oudointa tässä ongelmassa mitä foorumeita on lukenut että kaikilla tää jumiutuminen alkoi suunnilleen samana päivänä. Mene ja tiedä.


Sama tällä. Siis eilen jumahteli ihan kunnolla ja kone meni täysin jumiin 5 kertaa. Kyllä harmitti paljon, mitenkähän tänään toimii? Aika ihme homma minusta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tietääkö kukaan mistä saa sitä "sinistä" suojausarmoria, kun terveyskeskuksista ja sairaaloista löytyy vain näitä perus vihreitä terveyspakkauksia.
 
Ylös Bottom