Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tietääkö kukaan mistä saa sitä "sinistä" suojausarmoria, kun terveyskeskuksista ja sairaaloista löytyy vain näitä perus vihreitä terveyspakkauksia.
Asekaupasta löytyy. Vakiotavaraa keikalle lähtiessä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Otti ja jääty pari kertaa aloittaessa prätkäjengitehtävää.Pelattu ~13% ~10h. Julkaisussa ostettu konsoli 120gb koviksella varustettuna.Noita jäätymisiä tuli 2 lähes putkeen ja kestivät noin 15s kappale.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tänään huomasin että onhan tässäkin Stunt Jumpit suoritettavana.

Lisäksi pitää ampua 200 pulua. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Otti ja jääty pari kertaa aloittaessa prätkäjengitehtävää.Pelattu ~13% ~10h. Julkaisussa ostettu konsoli 120gb koviksella varustettuna.Noita jäätymisiä tuli 2 lähes putkeen ja kestivät noin 15s kappale.

Sähän voisitkin heitää mullle ton save tiedoston, kun ite olin vähän siitä eteenpäin pelannu eikä huvittas alkaa enää alusta;):p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eilen jumahti tehtävän latausruutuun täälläkin ensimmäisen kerran.
Voisikohan tuo johtua moninpelistä..? Oli meinaan ensimmäinen kerta kun pelasin yksinpeliä moninpelin jälkeen ja heti jumahti. Aiemmin kuin oli pelannut vain yksinpeliä ei ollut mitään ongelmia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

nii voisko joku auttaa ton sosial clubin kanssa? olen tehnyt sinne tunnuksen mutta en pääse gta 4 osastolle?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Melko uskomatonta, että monet saitit antanut täyden kympin pelille, jossa on selvästi kaameita bugeja. Kyllä GTA ansaitsee hyvät pisteet pelinä, mutta jos se aiheuttaa noin monella kaatumisia sun muita ongelmia, niin ei arvosana pitäisi olla noin korkea.
Itse en ole pariin päivään ollut koneen ääressä ja en voi kokeilla vetääkö plese herneet nokkaansa, kun yrittää pelata.

Rockstar saisi todellakin laittaa jakoon jonkun päivityksen, että noista ongelmista päästäisiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

olen tehnyt tuon. pitääkö se pelissä sitten jotenkin erikseen "linkata" vai miten se toimii kun vieläki sanoo että en pääse gta puolelle.

Sun pitää ehkä käydä tuon linkkaamisen jälkeen pelin puolella? Itse kävin samantien verkkopelissä asti ja tämän jälkeen loggasin uudestaan Social Clubiin -> GTA IV puoli oli auennut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo yksinpeli toimii normaalisti, kun kytkee nettiyhteyden pois päältä. Ainoo vaa et sitte ei pääse MP:hen, mutta tarkotus muutenki olis story vetää läpi. Saispa nyt ne Rockstarin kaverit jonkun patchin ulos..

Oli muuten tosi läppä se yks tehtävä:

Oliko se nyt tehtävä Longway to Hell, missä piti mennä sinne kerrostaloon ja mennä ettii se (Teddy?) niminen kaveri ja mennä tiputtaa alas ylimmältä kerrokselta. Noh, ite suoraan ekalla kerralla ammuin sen suoraan, kun se oikeasti olis pitänyt tönästä alas sieltä.. :D

Siinä kun ruumis makas jalkojen edessä, niin ammuin kaverin väkisinki alas sielt ja lopuks lähin pois rakennuksest et pääsen sen kaverin luo alas.. Sitte tulee vaa "Teddy get away tjsp." :D

Ei ollu muutenka kovin mukavaa sitä kaverii lähtee jahtaa sinne kerrostaloo, kun on koko talo täynnä sen jengiläisiä.. Kannattaa muuten se tyyppi tappaa heti, jota sun pitää tiedustella siinä puistossa.. Muuten tää ilmottaa niille siellä talossa ja ne tulee samantien ampuu sua.
Ihan kiva tehtävä oli, mut ite joutu varmaa 3 kertaa tekee sen ... :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo aika järjettömiä noi täyden kympin arvosanat kun ottaa huomioon noi kuvakulmat ja ammuskelun joka on edelleen suht tönkköä. Ja sitten vielä noi jäätymiset, jotka liittynevät tohon nettiin koska nyt kun olen ollut kirjautuneena ulos ei ole enää jäätyillyt peli.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Oliko se tuulettimien huutaminen jotain tällaista: ps3.avi (n. 37MB)

Olen postaillut tuonne hiljaisuus/äänekkyys threadiin kun omani pitää tuota ääntä pelissä kuin pelissä niin olisi ihan mielenkiintoista tietää onko se tuollaista kun ihmisillä on erilaisia mielipiteitä kovista äänistä.

Kyllä, mutta vielä lujempaa puhaltaa meikän kone!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

No mihis helvettiin nyt tota rahaa käyttää tässä pelissä? Pankkikeikasta tuli se 250k. Se on aika helvetisti tässä pelissä. En kertaakaan ole joutunut ostamaan aseita jne, kun ne säilyy vaikka kuolee(typerää). Ainoastaan vaatteet taitaa olla ainoa kuluerä tässä pelissä. Löysin muuten ensimmäisen stuntin eilen :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo aika järjettömiä noi täyden kympin arvosanat kun ottaa huomioon noi kuvakulmat ja ammuskelun joka on edelleen suht tönkköä. Ja sitten vielä noi jäätymiset, jotka liittynevät tohon nettiin koska nyt kun olen ollut kirjautuneena ulos ei ole enää jäätyillyt peli.

En sit tiiä missä vika,mutta mulla ainakin GTA on kestäny helvetin hyvin. EI mitään kaatumisia/jäätymisiä,ja netti on päällä 24h
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

30% läpi ja tässä vähän mietteitä.

Ei voi välttyä tunteelta, että peli on pienen pieni pettymys. Suurimpana ehkä nuo tehtävät. Kun luin Pelaaja-lehden previkkaa, jossa esiteltiin mm. tuo tehtävä jossa
piti lähettää CV lakitoimistolle
, niin ajattelin että tässä on todella muutettu noita tehtäviä monipuolisemmiksi mielenkiintoisemmiksi. Mitä vielä. 95% tehtävistä on noudattanut täysin samaa kavaa, aja sinne ja tapa tuo joka kiristää mua/puhuu musta paskaa. Sitten on nuo kaverien tapailut, jotka ei oikeastaan voisi vähempää kiinnostaa. Jee, keilaamista ja tikan heittoa.

Hyvä peli kuitenkin. Ei silti aivan se vuosisadan paras, jota tästä odotin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eilen jumahti tehtävän latausruutuun täälläkin ensimmäisen kerran.
Voisikohan tuo johtua moninpelistä..? Oli meinaan ensimmäinen kerta kun pelasin yksinpeliä moninpelin jälkeen ja heti jumahti. Aiemmin kuin oli pelannut vain yksinpeliä ei ollut mitään ongelmia.

Tuli tosta mieleen, että käytin aina toista tiliä netissä pelaamiseen (eräästä syystä jota nyt en mainitse :)), ja pelin aukaistaessa tuli aina alkukuvat (en ollu tallentanu kertaakaa sitä peliä sillä käyttäjätilillä), painoin ne pois ja valitsin kännykästä Multiplayer (muuta kun siinä ei siinä vaiheessa voi valita) ja pääsin hyvin pelaamaan joka kerta. Sitten kyllästyin että tuli aina ne alkukuvat, ja pelasin niin kauan kunnes pääs tallentaan sinne asuntoon. Sen jälkeen se on jämähtäny aina kun valitsee kännykästä Multiplayer (ja tietysti pitää olla pois PSN:stä että peli edes latauksista selviää).

Vois koittaa jos poistais sen tilin tallennuksen, ja menis sit heti alkukuvista nettiin pelaan :) Kertoilen täällä et auttoko mitään, ku ehin testata kohtapuolin.


E: Nyt sitte en muistanu kirjautua PSN:stä ulos ennen ku avasin pelin. No nyt se meni pelii asti sitte ilman ongelmia, ja nettipeliin pääs heti. Nyt en kyl ihan heti lopeta ku se läks käyntii :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Miten noi nettipelissä ansaitut rahat saa pysymään mulla alkaa pelijatkuvasti noin 13 000 vaikka eilenkin sen nostin kahteen kertaan 20 000 pelin tallentaminen nettipelaamisen jälkeen ei ilmeisesti tallenna rahoja?
 
Ylös Bottom